Mнения и коментари за Nano Vit !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Mнения и коментари за Nano Vit !
Верно ли ? Молибденов дисулфит ? Като тоя дето е в греста Моликот ?
Тия вълшебните добавки в повечето случаи са като гривните POWER BALANCE .Имат поскоро плацебо ефект за собственика и почти никакъв за автомобила.
Тия вълшебните добавки в повечето случаи са като гривните POWER BALANCE .Имат поскоро плацебо ефект за собственика и почти никакъв за автомобила.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Mнения и коментари за Nano Vit !
Jordana написа:Верно ли ? Молибденов дисулфит ? Като тоя дето е в греста Моликот ?
Тия вълшебните добавки в повечето случаи са като гривните POWER BALANCE .Имат поскоро плацебо ефект за собственика и почти никакъв за автомобила.
Лично съм гледал демонстрация на триене на вал.
1.На сухо
2.С масло 15w40
3.Само с молибденов дисулфит
И накрая с двете.Масло+молибденов дисулфит
Разликата в силата,която бе използвана,да се достигне до блокирането им бе в пъти повече
Бях там

http://www.youtube.com/watch?v=kl8e4Itvj_A
Извинявам се ако изглежда като реклама.Нямам нищо общо с продукта.Нито с марката,но го сипвам и в двата си автомобила и съм много доволен
Особено при тдс звукът се промени значително.При 528цата не го усетих толкова,защото тя и без това си е тихичка
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Mнения и коментари за Nano Vit !
Колеги,
Пзволявам си да съживя темата като гледам, че не е толкова стара, а и аз обмислям да налея нещо такова на двигателя (на 200 000 км и малко компрометирана компресия вече) тъй като го експлоатирам по най-вредния възможен начин от 5 години - основно градско с къси преходи (до работа) и студени стартове по 3-4 пъти на ден.
О това, което прочетох си съставих следния мироглед
има принципна разлика между присадки (които взаимодействат с двигателя) и добавки за масло, които взаимодействат само с маслото и му подобряват вискозитета, мазилните качества и пр. Последните си ги слагат стандартно във всички по-читави масла - тефлон, молибден, графитни добавки, стабилизатири на вискозитета и пр. (да не мисли някой, че слага чисто олио "Калиакра" в мотра
)
На мен в сервиза, където сменям маслото ми препоръчаха някакво Vaiko 10W40, което го сипах за първи и последен път. Мн добро било.... колата започна да пуши и да гори масло след има-няма 2000 км - явно се е влошил вискозитета. Налях Liqui Moly Visco Stabil (добавка за масло, не присадка за двигател) и нещата до някъде се оправиха - пушенето намаля и разхода на масло също, но още наблюдавам ефектите (като разбера на къде отиват нещата ще сменям маслото с някакво по-прилично). В тая добавка имало и някаква манджа, която размеквала (уж) втвърдените вложки, което е доста по-безопасно (според мен) отколкото да се човърка двигателя и да се сменят.
Струва ми се, че рисковете, които се крият в слагането на присадки и добавки (ако се действа разумно) не са по-големи от тия, които възникват при едно отваряне на двигателя и ремонт. В идеалния свят чарковете, които се влагат неизбежно при отваряне на мотора - лагери, сегменти, гарнитури, вложки и т.н. би трябвало да са със същото качество, като тия, които е сложил Гюнтер, когато е произвел мотора..... ама.... нали
се сещате. Освен това всички механици, монтьори и пр. майстори би трябвало да познават отлично агрегата и да работят максимално съвестно ...... (въобще не ми говорете за "фирмени", "оторизирани" и др. намазани сервизи, където било по-скъпо, ама вс боло ОК, защото съм се парил от такива и стана олелеее).
Та ако работата на мотора не се оправи в рамките на разумното, като сложа свястно масло мисля да го полекувам с нещо друго. От всички типове присадки, за които четох (реметализатори, Ресурс-и, металокерамики и пр. бъркочи) ми се струва, че единствено има смисъл да се слагат такива, които имат траен ефект (и след смяна на маслото) и като че ли съм се насочил към такава, която образува метало-керамичен слой. Рискът от такъв тип присадка е, че ако се сложи повече или ако хлабините са такива, че позволят да се образува достатъчно дебел слой метало-керамика може да се наруши нормалния топлообмен на мотора и да се получи локално прегряване - така че при всички случаи ще се слага количество по-малко от "необходимото" по инструкции от производителя, и то ако се убедя, че мотора не е много издухан.
Колеги, ако имате опит с тия неща или ако се сещате нещо допълнително моля за градивни мнения и препоръки.
Благодаря предварително, М.
Пзволявам си да съживя темата като гледам, че не е толкова стара, а и аз обмислям да налея нещо такова на двигателя (на 200 000 км и малко компрометирана компресия вече) тъй като го експлоатирам по най-вредния възможен начин от 5 години - основно градско с къси преходи (до работа) и студени стартове по 3-4 пъти на ден.
О това, което прочетох си съставих следния мироглед


На мен в сервиза, където сменям маслото ми препоръчаха някакво Vaiko 10W40, което го сипах за първи и последен път. Мн добро било.... колата започна да пуши и да гори масло след има-няма 2000 км - явно се е влошил вискозитета. Налях Liqui Moly Visco Stabil (добавка за масло, не присадка за двигател) и нещата до някъде се оправиха - пушенето намаля и разхода на масло също, но още наблюдавам ефектите (като разбера на къде отиват нещата ще сменям маслото с някакво по-прилично). В тая добавка имало и някаква манджа, която размеквала (уж) втвърдените вложки, което е доста по-безопасно (според мен) отколкото да се човърка двигателя и да се сменят.
Струва ми се, че рисковете, които се крият в слагането на присадки и добавки (ако се действа разумно) не са по-големи от тия, които възникват при едно отваряне на двигателя и ремонт. В идеалния свят чарковете, които се влагат неизбежно при отваряне на мотора - лагери, сегменти, гарнитури, вложки и т.н. би трябвало да са със същото качество, като тия, които е сложил Гюнтер, когато е произвел мотора..... ама.... нали

Та ако работата на мотора не се оправи в рамките на разумното, като сложа свястно масло мисля да го полекувам с нещо друго. От всички типове присадки, за които четох (реметализатори, Ресурс-и, металокерамики и пр. бъркочи) ми се струва, че единствено има смисъл да се слагат такива, които имат траен ефект (и след смяна на маслото) и като че ли съм се насочил към такава, която образува метало-керамичен слой. Рискът от такъв тип присадка е, че ако се сложи повече или ако хлабините са такива, че позволят да се образува достатъчно дебел слой метало-керамика може да се наруши нормалния топлообмен на мотора и да се получи локално прегряване - така че при всички случаи ще се слага количество по-малко от "необходимото" по инструкции от производителя, и то ако се убедя, че мотора не е много издухан.
Колеги, ако имате опит с тия неща или ако се сещате нещо допълнително моля за градивни мнения и препоръки.
Благодаря предварително, М.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Mнения и коментари за Nano Vit !
Колега,погледна ли видеото,което съм качил по-горе?
Е този продукт го сипвам на всяка смяна на масло.Нищо,че казват,че издържа 100хил.км.
Направо е чудо
Е този продукт го сипвам на всяка смяна на масло.Нищо,че казват,че издържа 100хил.км.

Направо е чудо
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Mнения и коментари за Nano Vit !
Да, гледал съм го и съм го ползвал. Молибденовия бисулфит е стандартна добавка към маслата на Liqui Moly например, но това е антифрикционна добавна и не въздейства трайно върху двигателя. Аз се чудех дали някой има впечатления от трайните присадки, които "обират" хлабините в цилиндро-буталната група и пр. Мерси за хубавото клипче все пак, аз съм се убедил в ползата от тази добавка.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани