Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от unikalen88 » 26 Юни 2012, 16:19

Retrofit написа:Никой не спомена за кой мотор става въпрос, но съм забелязал че при м47, 136кс, 90% от колите го имат този проблем, маслото се отича в картера и при палене повдигачите тракат 3-5 секунди, докато качи маслото.
Проблема мисля е в повреден клапан в тялото на масления филтър(масления охладител), маслото изтича в картера и филтъра остава сух, при следващото палене, мотора трака докато напълни филтърното тяло и качи налягане.
Предполагам клапана е вграден в корпуса и не се подменя, трябва да се смени цялото тяло и то с ново.

да не обсъждаме проблема защото е дискотиран доста-но и след смяната на тялото на филтъра лампата не гасне веднага-проблема е някъде другаде
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от BMW_1914 » 26 Юни 2012, 21:07

Retrofit написа:Никой не спомена за кой мотор става въпрос, но съм забелязал че при м47, 136кс, 90% от колите го имат този проблем, маслото се отича в картера и при палене повдигачите тракат 3-5 секунди, докато качи маслото.
Проблема мисля е в повреден клапан в тялото на масления филтър(масления охладител), маслото изтича в картера и филтъра остава сух, при следващото палене, мотора трака докато напълни филтърното тяло и качи налягане.
Предполагам клапана е вграден в корпуса и не се подменя, трябва да се смени цялото тяло и то с ново.


При мен на първо запалване на студен мотор, лампата светва червено и изгасва след 5/6 секунди, ако я запаля след това до час/два лампата изгасва за 3/4 секунди ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 12.04.2011
Местоположение: В. Търново
Пол: Мъж
Кара: 320d 2001г.

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от vladobosh » 27 Юни 2012, 8:24

И при мен от скоро е така. При първо палене гасне след 6/7 секунди, но не съм забелязал да трака повече докато изгасне. После като паля през деня гасне веднага с тази на акумулатора. Интересно, че това го нямаше през зимата, когато маслото е по-гъсто.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от shark1986 » 27 Юни 2012, 14:31

Retrofit написа:Никой не спомена за кой мотор става въпрос, но съм забелязал че при м47, 136кс, 90% от колите го имат този проблем, маслото се отича в картера и при палене повдигачите тракат 3-5 секунди, докато качи маслото.
Проблема мисля е в повреден клапан в тялото на масления филтър(масления охладител), маслото изтича в картера и филтъра остава сух, при следващото палене, мотора трака докато напълни филтърното тяло и качи налягане.
Предполагам клапана е вграден в корпуса и не се подменя, трябва да се смени цялото тяло и то с ново.

Колега целия корпус на масления филтър го смених преди 2 месеца защото наистина клапана (който не се продава отделно) беше се прецакал и изтърваше масло и за 30мин.-1ч.корпуса оставаше без масло,сега корпуса си е пълен и грам не изтърва!Но проблема се реши със това,че преди смяната на корпуса лампата ми светеше 4-5сек. сега свети не повече от 2сек.понякога и веднага гасне!Но проблема не е решен на 100%!Той майстора ми каза,че е възможно от повдигачите защото вече са стари или от обтегача на веригата?!?Вече незнам ще си карам така ако някой намери решението да сподели!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от Retrofit » 27 Юни 2012, 14:40

Колега, ново тяло ли сложи или втора употреба? Имаш ли някакви снимки на стария корпус, самия клапан къде е разположен?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от iv4o9999 » 27 Юни 2012, 14:42

а каква е цената на корпуса?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от Retrofit » 27 Юни 2012, 14:49

iv4o9999 написа:а каква е цената на корпуса?


Номенклатурен номер : 11422246992
Описание : CPL OIL FILT
Ед.цена (с ДДС) : 468.19 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от shark1986 » 27 Юни 2012, 22:05

Retrofit написа:Колега, ново тяло ли сложи или втора употреба? Имаш ли някакви снимки на стария корпус, самия клапан къде е разположен?

Много ясно,че 2-ра употреба!За експерименти не ми се дават 500лв. защото ги нямам излишни :mhihi: То и втора употреба сега корпуса не изпуска грам но както писах по горе подобрение има със 2сек.по малко светене но пак свети за 2сек.Преди светеше за 3-4 сега до 2сек.Снимки не съм правил но мисля,че в една друга тема имаше подробна схема на цялото тяло! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от bochogogogo » 27 Юни 2012, 23:41

С 10W-40 ми се струва,че няма да го има този проблем!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от JTD » 28 Юни 2012, 2:02

bochogogogo написа:С 10W-40 ми се струва,че няма да го има този проблем!

Грешно ти се струва.
Ако с едно масло го прави, то и с другото ще е същата работа.
Освен ако не сложиш маргарин, който да може да се стегне бързо след загасянето на двигателя :lol:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 17.05.2009
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е60

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от divvakka » 28 Юни 2012, 17:20

bochogogogo написа:С 10W-40 ми се струва,че няма да го има този проблем!


Точно така и аз си мислех, но УВИ даже и по - дълго свети лампата след като запаля колата. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 12.04.2011
Местоположение: В. Търново
Пол: Мъж
Кара: 320d 2001г.

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от vladobosh » 28 Юни 2012, 17:34

Всъщност, това че свети 5 сек. сериозен проблем ли е, или просто ни дразни и искаме да гасне заедно с тази на акумулатора? :kuku:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от JTD » 28 Юни 2012, 20:03

vladobosh написа:Всъщност, това че свети 5 сек. сериозен проблем ли е, или просто ни дразни и искаме да гасне заедно с тази на акумулатора? :kuku:

Ами относително си е проблем.
Проблема се изразява в това, че скъсяваш живота на компонентите в двигателя.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от stoimenov_1958 » 29 Юни 2012, 8:16

Това може да е най-малкия "проблем " на една кола.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 12.04.2011
Местоположение: В. Търново
Пол: Мъж
Кара: 320d 2001г.

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек

Мнение от vladobosh » 29 Юни 2012, 17:56

JTD написа:
vladobosh написа:Всъщност, това че свети 5 сек. сериозен проблем ли е, или просто ни дразни и искаме да гасне заедно с тази на акумулатора? :kuku:

Ами относително си е проблем.
Проблема се изразява в това, че скъсяваш живота на компонентите в двигателя.

Това, защото 5/6 сек. работят на сухо ли? И фатално ли е, защото не виждам как може да се поправи. Явно със смяна на клапана на маслената кутия не става. Да не би и това да е някакъв прецакан датчик като този за жълтата лампа за нивото? :kuku:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook