3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Колеги трябва ми спешна помощ, че сме се видели в чудо.
Колата е 320д 150к.с. 09.2002, на всеки 10 хил. км къса демферна шайба (под къса разбирайте отлепя гумената от металната част и я прави на кайма и после я смитам от кората на двигателя). Първата беше оригинална с нея изкара около 40 хил. после смених 3 на mayle на през 10 хил. и сега пак е тотал щета. След втората смених тампони на двигател и скорости защото ми казаха, че като се прецакат от вибрациите заминава и шайбата. Да ама не, вибрациите намаляха и шайбата пак изкара 10 хил. км.
Знам че като е неоригинална ще изкарва по малко, но това според мен е абсурдно и има друг проблем. Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен. В Дару специалистите казват само сменяй шайбата и това е. Колкото до mayle като марка, почти всичко по окачването ми е такова и съм направил над 50хил.км без проблем.
Има ли вероятност този проблем да има отношение към това, че турбото гълта масло, макар че си прави налягане?
Вече си мисля какви ли не идиотски теории, така че помагайте моля ви!
Колата е 320д 150к.с. 09.2002, на всеки 10 хил. км къса демферна шайба (под къса разбирайте отлепя гумената от металната част и я прави на кайма и после я смитам от кората на двигателя). Първата беше оригинална с нея изкара около 40 хил. после смених 3 на mayle на през 10 хил. и сега пак е тотал щета. След втората смених тампони на двигател и скорости защото ми казаха, че като се прецакат от вибрациите заминава и шайбата. Да ама не, вибрациите намаляха и шайбата пак изкара 10 хил. км.
Знам че като е неоригинална ще изкарва по малко, но това според мен е абсурдно и има друг проблем. Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен. В Дару специалистите казват само сменяй шайбата и това е. Колкото до mayle като марка, почти всичко по окачването ми е такова и съм направил над 50хил.км без проблем.
Има ли вероятност този проблем да има отношение към това, че турбото гълта масло, макар че си прави налягане?
Вече си мисля какви ли не идиотски теории, така че помагайте моля ви!

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Dimo написа:Колеги трябва ми спешна помощ, че сме се видели в чудо.
Колата е 320д 150к.с. 09.2002, на всеки 10 хил. км къса демферна шайба (под къса разбирайте отлепя гумената от металната част и я прави на кайма и после я смитам от кората на двигателя). Първата беше оригинална с нея изкара около 40 хил. после смених 3 на mayle на през 10 хил. и сега пак е тотал щета. След втората смених тампони на двигател и скорости защото ми казаха, че като се прецакат от вибрациите заминава и шайбата. Да ама не, вибрациите намаляха и шайбата пак изкара 10 хил. км.
Знам че като е неоригинална ще изкарва по малко, но това според мен е абсурдно и има друг проблем. Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен. В Дару специалистите казват само сменяй шайбата и това е. Колкото до mayle като марка, почти всичко по окачването ми е такова и съм направил над 50хил.км без проблем.
Има ли вероятност този проблем да има отношение към това, че турбото гълта масло, макар че си прави налягане?
Вече си мисля какви ли не идиотски теории, така че помагайте моля ви!
турбото няма нищо общо,за шаибите от опит знам само оригинални иначе 10-20 наи-много 30 к и заминават.данеби първата да е била менте и да са ти я продали за оригинална,за афтермаркет шаиби знам,че и по къс ремък се взима да не мята-незнам да не е крив вала и да мята тои и да преебава шаибата


- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Ако колата не къса ремъка съмненията падат върху качеството на шайбата.Евтиното излиза по-скъпо.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
след смяната забелязваш ли мотора да има вибрации или свирене на ремък, според мен трябва да си провериш всяка ролка да не би да затяга някоя от където да се увеличава усилието върху шайбата.
Имал ли си проблеми с мотора - блокиране или да си правил някакъв генерален ремонт свързан с вадене на валове и т.н.
И най-важното е има ли опция да са ти набутали първия път менте, защото ако е оригинал и няма други проблеми шайбата има живот в пъти над 40хил
Имал ли си проблеми с мотора - блокиране или да си правил някакъв генерален ремонт свързан с вадене на валове и т.н.
И най-важното е има ли опция да са ти набутали първия път менте, защото ако е оригинал и няма други проблеми шайбата има живот в пъти над 40хил
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Може някакво боклуче или стружка да пречи на шайбата да ляга правилно и да се появяват вибрации... или самото гнездо за шайбата да се е изметнало или изкривило.
Si non confectus, non reficiat.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Ако ДаруКар са ми продали менте с щампа БМВ може да е менте първата, но шанса е 1%.
Проблем с мотора не е имала, не е прегрявана, не е юркана, но при всяка смяна на шайба много трудно се развиваше болта на вала.
Във Вари ме предупредиха, че оригиналната е консуматив и изкарва 80-100 хил средно, ама реално при мен едвам 30, за менте е ясно, че ще изкара по малко от оригинала демек около 30, ама в случая изкарва 10хил. Няма как колкото и калпава да е шайбата на една смяна на масло да сменям 2 демферни шайби, пък било то и менте. Очевидно е друг проблема, но какъв....?
Как и къде и изобщо може ли да се разбере и провери дали е крив вала?
Колкото до ремъка, ако не го скъса обиквноено го сваля, поне единия, а този път и двата!
Проблем с мотора не е имала, не е прегрявана, не е юркана, но при всяка смяна на шайба много трудно се развиваше болта на вала.
Във Вари ме предупредиха, че оригиналната е консуматив и изкарва 80-100 хил средно, ама реално при мен едвам 30, за менте е ясно, че ще изкара по малко от оригинала демек около 30, ама в случая изкарва 10хил. Няма как колкото и калпава да е шайбата на една смяна на масло да сменям 2 демферни шайби, пък било то и менте. Очевидно е друг проблема, но какъв....?
Как и къде и изобщо може ли да се разбере и провери дали е крив вала?
Колкото до ремъка, ако не го скъса обиквноено го сваля, поне единия, а този път и двата!

- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Във Вари са ти казали правилно,а в Дару подхождат с присъщата им аристократичност и ....... изобщо шайбата е консуматив в широкия смисъл и се предполага да надживее 1-2 смени на ремък. Ясно е, че има проблем и шайбата няма условия да работи нормално. Останалите ролки и обтяжната сменял ли си ? Колко пък трудно са я развивали демферната ?
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
След като махнах оригиналната, заедно с първата на meyle смених всички ролки + водна помпа. Колкото до отвиването ползвахме 2 метра тръба към твърдото рамо на гедорето и само дето не съборихме колата от повдигача.

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Dimo написа:След като махнах оригиналната, заедно с първата на meyle смених всички ролки + водна помпа. Колкото до отвиването ползвахме 2 метра тръба към твърдото рамо на гедорето и само дето не съборихме колата от повдигача.
това с развиването е нормално-защото болта се самозатяга,но защо се късат шаибите


- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Защо не я закараш в сервиза на Димитров да я погледнат?
С хвърляне на боб няма да стане, то е ясно. Трябва някой "доктор" който разбира да я погледне.
С хвърляне на боб няма да стане, то е ясно. Трябва някой "доктор" който разбира да я погледне.

- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Dimo написа:След като махнах оригиналната, заедно с първата на meyle смених всички ролки + водна помпа. Колкото до отвиването ползвахме 2 метра тръба към твърдото рамо на гедорето и само дето не съборихме колата от повдигача.
Я кажи как задържахте контра на мотора докато напъвахте с такова рамо,може тогава да е станало нещо.Тия шайби се развиват с въздушен пистолет за камиони,моята така я отвих...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Баш от демпферната шайба ти свири
Контра държахме на маховика отдолу през една дупка.
Проблема в крайна сметка ще се окажат механичните обтегачи.

Контра държахме на маховика отдолу през една дупка.
Проблема в крайна сметка ще се окажат механичните обтегачи.

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Dimo написа:Баш от демпферната шайба ти свири![]()
Контра държахме на маховика отдолу през една дупка.
Проблема в крайна сметка ще се окажат механичните обтегачи.
какво им има на обтегачите? не ги ли смени заедно с ролките и водната помпа?
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
Да ти кажат в Дарукар,че това си е едва ли не консуматив като накладките си е чиста подигравка !
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- AutoCoil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Мечтае да кара: 318ti ;)
Re: 3 демферни шайби за 30 хил.км. - HELP!
фрайлайф шайбата на генератора обикновено прави такива проблеми. При мерцедес, ако не се сменя с обтегача и рамото на пистовия ремък ги троши за норматив време, тука може да чупи демпферни шайби. Трябва да може да се провери, даже без да се сваля генератора.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани