Проверка на автомобил преди закупуване (Е46)?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 16.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от paxaH » 03 Юли 2006, 9:00

За ключът не трябва да се притесняваш. Другите ключове са в хора, които са изгърмели като са капарирали колата - плащат частично или цялата и получават ключа. След седмица като мине автовоза колата е вече продадена и липсва от салона.

Интересно, че оригиналният ключ струва 320 лв. в Пловдив, а във Варна - около 500 лв. ако не ме лъже паметта :mhihi: . Във Варна няма Камор, ала бала и са в различна схема. Ако си поръчваш ключ - само от Камор - много са коретни и обслужването е добро.
Селото се оказа точно във града

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 03 Юли 2006, 9:19

toopo написа:
GECATA BMW написа:за кола която не е с климатроник.


Ново 20. Има ли Е46 с чист климатик? Как се разпознават? Да разбирам ли, че тия с климатроник топлят?

Благодаря още веднъж.


нито климатика, нито климатроника топлят през зимата, отопляването става единствено от парното. Климатиците/трониците за коли не са сплит система както домашните климатици, НО всички Е46-ци дизели имат фабрична печка за двигателя благодарение на която през зимата като запалиш студена колата след 3-4 мин. почва да духа топличко и естествено удължава живота на мотора ;)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 03 Юли 2006, 12:19

toopo написа: Ново 20. Има ли Е46 с чист климатик? Как се разпознават? Да разбирам ли, че тия с климатроник топлят?

Е46 може да бъде с климатроник с климатик или без нито едно от двете.Климатикът има 3 врътки и 3 копчета а климатроника има само копчета и малък дисплей.

shenko написа:нито климатика, нито климатроника топлят през зимата, отопляването става единствено от парното.

Не е вярно,климатикът е само охладител а климатроника е охладител и отоплител.shenko разрови се има доста теми свързани с този въпрос ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 03 Юли 2006, 12:38

GECATA BMW написа:
toopo написа: Ново 20. Има ли Е46 с чист климатик? Как се разпознават? Да разбирам ли, че тия с климатроник топлят?

Е46 може да бъде с климатроник с климатик или без нито едно от двете.Климатикът има 3 врътки и 3 копчета а климатроника има само копчета и малък дисплей.

shenko написа:нито климатика, нито климатроника топлят през зимата, отопляването става единствено от парното.

Не е вярно,климатикът е само охладител а климатроника е охладител и отоплител.shenko разрови се има доста теми свързани с този въпрос ;)



Geca аз следвам логиката а не разни изказвания на разбрали или не разбрали, значи пасатора ми е климатроник и няма печка през зимата като я запаля студена слагам троника на HIGT, почва да духа топло, когато стрелката на температурата мръдне + това ако климатрониците на колите бяха сплит с-ма нямаше да им слагат радиаторчета за парно ;)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 03 Юли 2006, 12:52

Я кажи тогава каква е логиката да има климатроници щом нямат разлика от климатиците.
При пасат незнам на какъф принцип работи климатроника.
И БМВ което има климатроник няма радиатор за парно.
Не съм много запознат с работата на печките до колкото знам могат дасе пуснат само когато колата е в покой или... :?:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 03 Юли 2006, 14:19

Я кажи тогава каква е логиката да има климатроници щом нямат разлика от климатиците.


принципа на климатроника е просто да поддържа температурата, която си задал на управляващия панел + това н съм много сигурен колата ти да няма радиаторче за парно :roll:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 03 Юли 2006, 14:29

И според мен бъркаш Геца, колите които имто могат да отопляват веднага си имат печки които можеш да нагласяш да се пуснет примерно 15 мин преди да влезеш в колата а да е вече топло.Бензинови такива не съм виждал.., а имисля, че едвали има или само някои лимузини или нещо такова.
Климатроника се различава в това, че на повечето има бутон "Ауто" които както каза Шенко потдържа температурата в купето докато климатика бичи на градусите които си му задал.
Някои автомобили (повечето нови и по мало стари) са добре направени и съвсем малко като поработят започва да духа топло и затова някои може да се заблуди, че имат отоплителна система.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 03 Юли 2006, 14:47

shenko написа:НО всички Е46-ци дизели имат фабрична печка за двигателя благодарение на която през зимата като запалиш студена колата след 3-4 мин. почва да духа топличко и естествено удължава живота на мотора ;)

:roll:
SlipKnoT написа:И според мен бъркаш Геца, колите които имто могат да отопляват веднага си имат печки които можеш да нагласяш да се пуснет примерно 15 мин преди да влезеш в колата а да е вече топло.Бензинови такива не съм виждал.., а имисля, че едвали има или само някои лимузини или нещо такова.

Аз знам че печката може дасе пусне само когато колата е в покой
А според shenko печката може да работи и когато двигателя на колата работи :roll:
За бензиновите и аз знам че няма с печка защото печките са на нафта ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 03 Юли 2006, 15:05

За бензиновите и аз знам че няма с печка защото печките са на нафта

има колеги печки има и за бензин ;) пасатор 92 година 2000 инжекция съм виждал и MB S320

А според shenko печката може да работи и когато двигателя на колата работи


значи не съм много на ясно с печката на Е46-то виждал съм я да работи при запалено състояние на колата виждал съм я в покой а пък като отключа колата с дистанционното абсулютно винаги се включва явно е програмиран, ама как работи точно и аз не знам :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 5.02.2003
Местоположение: София

Мнение от El_Loco » 03 Юли 2006, 16:59

По принцип автомобилите имат няколко вида отопление/охлаждане
1. без нищо - няма климатик, само радиатор парно
2. с климатик - има монтиран компресор
3. с климатроник - механичен или електронен, служи за да поддържа зададена температура от водача.
4. с печка - има и бензинови и дезелови печки, могат да работят по всяко време - дали е запален мотора или не тях не ги бърка, те са си обикновенно със собстена горивна помпа.

Но има и няколко особености. На камионите след/около 2000г. и на някои автомобили се монтират като екстра инверторни климатици. За пример мога да дам МАН ТГА за камион, Рено Еспейс от леките автомобили.
Та тези климатици освен че охлаждат могат и да топлят. По интересното в случая на реното например, е че то си има и радиаторче парно, има и печка. Но печката се управлява от компютъра на горивната система, а климатика и дали водата да минава през радиаторчето или климатика да топли се решава от блока за управление на климатроника.

За бмв не знам как стоят нещата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 04 Юли 2006, 13:20

Здравейте. Колкото дизелови БМВ 320 Е 46 съм видял, на всички има монтирани "печки". На въпроса ми към човека в Дару кар - как аджаба се пуска и спира тая печка?, той ми отговори, че това е вид печка, която се пуска сама заедно с двигателя и му помага да загрее по-бързо и по този начин му удължава живота. Каза, че на всички Е46 дизел има такива устройства и не е тази "печка" , за която си мислим. Забелязах особен факт- зимата колата ми загряваше по-бързо отколкото сега! Може би тази печка и помага зимата и при по-високи температури не се включва.

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Re: Проверка на автомобил преди закупуване (Е46)?

Мнение от absix » 18 Юли 2006, 18:29

toopo написа:- Има ли проблеми по автомобила, които диагностиката не може да хване и трябва да се гледат отделно? Вадят ли реалните километри при диагностиката?

Множко са въпросите и с голяма благодарност и нетърпение очаквам отговорите Ви.


Здрасти на всички, нов съм тук и живо се интересувам от темата и въпросите, ама ми се струва, че малко се отплеснахте с тия клими :)

Както toopo и аз се интересувам от цитираните въпроси и също ще съм много благодарен за малко повече информация, защото ми предстои покупка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Re: Проверка на автомобил преди закупуване (Е46)?

Мнение от shenko » 19 Юли 2006, 9:28

absix написа:Здрасти на всички, нов съм тук и живо се интересувам от темата и въпросите, ама ми се струва, че малко се отплеснахте с тия клими :)

Както toopo и аз се интересувам от цитираните въпроси и също ще съм много благодарен за малко повече информация, защото ми предстои покупка.


купувай колега не се чуди перфектна количка е само да знаеш, че подръжката не е за всеки давам ти пример вчера смених турбината струва почти 2 хиляди лъвчета ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 19 Юли 2006, 11:04

Провери как е положението с окачването на задната ос. Съществува един, малко познат проблем с носачите на задната ос (не съм сигурен дали се казва точно така) или по-точно където задната ос се захваща за купето, се получават при някои пукнатини в ламарина или даже дупки след продължително каране ако не е забелязан на време проблема. Погледни в багажника под килима, хубаво огледай дали има следи от заварявано и боядисвано нефабрично. След фейслифта проблема е остранен.

Т.н. "печки" имат и някои бензинки, не само дизелите. VW Phaeton-а дето го карах имаше такава и даже се пускаше от дистанционното с едно копче. Това, че Файтона е друг клас, е друга тема ;)
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 19.03.2006
Местоположение: Сф
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 08.2010
Детайли за колата: Сив металик

Мнение от 7S\/E7OSLA\/ » 23 Юли 2006, 19:14

аз си мислех че разликата м/у климатика и климатроника е в това че климатроника се разделя на няколко зони докато климатика навсякаде духа едно и също!!??(ако още не сте приключили с тая тема)

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook