Проверка на автомобил преди закупуване (Е46)?
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
За ключът не трябва да се притесняваш. Другите ключове са в хора, които са изгърмели като са капарирали колата - плащат частично или цялата и получават ключа. След седмица като мине автовоза колата е вече продадена и липсва от салона.
Интересно, че оригиналният ключ струва 320 лв. в Пловдив, а във Варна - около 500 лв. ако не ме лъже паметта
. Във Варна няма Камор, ала бала и са в различна схема. Ако си поръчваш ключ - само от Камор - много са коретни и обслужването е добро.
Интересно, че оригиналният ключ струва 320 лв. в Пловдив, а във Варна - около 500 лв. ако не ме лъже паметта

Селото се оказа точно във града
toopo написа:GECATA BMW написа:за кола която не е с климатроник.
Ново 20. Има ли Е46 с чист климатик? Как се разпознават? Да разбирам ли, че тия с климатроник топлят?
Благодаря още веднъж.
нито климатика, нито климатроника топлят през зимата, отопляването става единствено от парното. Климатиците/трониците за коли не са сплит система както домашните климатици, НО всички Е46-ци дизели имат фабрична печка за двигателя благодарение на която през зимата като запалиш студена колата след 3-4 мин. почва да духа топличко и естествено удължава живота на мотора

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
toopo написа: Ново 20. Има ли Е46 с чист климатик? Как се разпознават? Да разбирам ли, че тия с климатроник топлят?
Е46 може да бъде с климатроник с климатик или без нито едно от двете.Климатикът има 3 врътки и 3 копчета а климатроника има само копчета и малък дисплей.
shenko написа:нито климатика, нито климатроника топлят през зимата, отопляването става единствено от парното.
Не е вярно,климатикът е само охладител а климатроника е охладител и отоплител.shenko разрови се има доста теми свързани с този въпрос


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
GECATA BMW написа:toopo написа: Ново 20. Има ли Е46 с чист климатик? Как се разпознават? Да разбирам ли, че тия с климатроник топлят?
Е46 може да бъде с климатроник с климатик или без нито едно от двете.Климатикът има 3 врътки и 3 копчета а климатроника има само копчета и малък дисплей.shenko написа:нито климатика, нито климатроника топлят през зимата, отопляването става единствено от парното.
Не е вярно,климатикът е само охладител а климатроника е охладител и отоплител.shenko разрови се има доста теми свързани с този въпрос
Geca аз следвам логиката а не разни изказвания на разбрали или не разбрали, значи пасатора ми е климатроник и няма печка през зимата като я запаля студена слагам троника на HIGT, почва да духа топло, когато стрелката на температурата мръдне + това ако климатрониците на колите бяха сплит с-ма нямаше да им слагат радиаторчета за парно

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Я кажи тогава каква е логиката да има климатроници щом нямат разлика от климатиците.
При пасат незнам на какъф принцип работи климатроника.
И БМВ което има климатроник няма радиатор за парно.
Не съм много запознат с работата на печките до колкото знам могат дасе пуснат само когато колата е в покой или...
При пасат незнам на какъф принцип работи климатроника.
И БМВ което има климатроник няма радиатор за парно.
Не съм много запознат с работата на печките до колкото знам могат дасе пуснат само когато колата е в покой или...


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
И според мен бъркаш Геца, колите които имто могат да отопляват веднага си имат печки които можеш да нагласяш да се пуснет примерно 15 мин преди да влезеш в колата а да е вече топло.Бензинови такива не съм виждал.., а имисля, че едвали има или само някои лимузини или нещо такова.
Климатроника се различава в това, че на повечето има бутон "Ауто" които както каза Шенко потдържа температурата в купето докато климатика бичи на градусите които си му задал.
Някои автомобили (повечето нови и по мало стари) са добре направени и съвсем малко като поработят започва да духа топло и затова някои може да се заблуди, че имат отоплителна система.
Климатроника се различава в това, че на повечето има бутон "Ауто" които както каза Шенко потдържа температурата в купето докато климатика бичи на градусите които си му задал.
Някои автомобили (повечето нови и по мало стари) са добре направени и съвсем малко като поработят започва да духа топло и затова някои може да се заблуди, че имат отоплителна система.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
shenko написа:НО всички Е46-ци дизели имат фабрична печка за двигателя благодарение на която през зимата като запалиш студена колата след 3-4 мин. почва да духа топличко и естествено удължава живота на мотора

SlipKnoT написа:И според мен бъркаш Геца, колите които имто могат да отопляват веднага си имат печки които можеш да нагласяш да се пуснет примерно 15 мин преди да влезеш в колата а да е вече топло.Бензинови такива не съм виждал.., а имисля, че едвали има или само някои лимузини или нещо такова.
Аз знам че печката може дасе пусне само когато колата е в покой
А според shenko печката може да работи и когато двигателя на колата работи

За бензиновите и аз знам че няма с печка защото печките са на нафта


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
За бензиновите и аз знам че няма с печка защото печките са на нафта
има колеги печки има и за бензин

А според shenko печката може да работи и когато двигателя на колата работи
значи не съм много на ясно с печката на Е46-то виждал съм я да работи при запалено състояние на колата виждал съм я в покой а пък като отключа колата с дистанционното абсулютно винаги се включва явно е програмиран, ама как работи точно и аз не знам

По принцип автомобилите имат няколко вида отопление/охлаждане
1. без нищо - няма климатик, само радиатор парно
2. с климатик - има монтиран компресор
3. с климатроник - механичен или електронен, служи за да поддържа зададена температура от водача.
4. с печка - има и бензинови и дезелови печки, могат да работят по всяко време - дали е запален мотора или не тях не ги бърка, те са си обикновенно със собстена горивна помпа.
Но има и няколко особености. На камионите след/около 2000г. и на някои автомобили се монтират като екстра инверторни климатици. За пример мога да дам МАН ТГА за камион, Рено Еспейс от леките автомобили.
Та тези климатици освен че охлаждат могат и да топлят. По интересното в случая на реното например, е че то си има и радиаторче парно, има и печка. Но печката се управлява от компютъра на горивната система, а климатика и дали водата да минава през радиаторчето или климатика да топли се решава от блока за управление на климатроника.
За бмв не знам как стоят нещата.
1. без нищо - няма климатик, само радиатор парно
2. с климатик - има монтиран компресор
3. с климатроник - механичен или електронен, служи за да поддържа зададена температура от водача.
4. с печка - има и бензинови и дезелови печки, могат да работят по всяко време - дали е запален мотора или не тях не ги бърка, те са си обикновенно със собстена горивна помпа.
Но има и няколко особености. На камионите след/около 2000г. и на някои автомобили се монтират като екстра инверторни климатици. За пример мога да дам МАН ТГА за камион, Рено Еспейс от леките автомобили.
Та тези климатици освен че охлаждат могат и да топлят. По интересното в случая на реното например, е че то си има и радиаторче парно, има и печка. Но печката се управлява от компютъра на горивната система, а климатика и дали водата да минава през радиаторчето или климатика да топли се решава от блока за управление на климатроника.
За бмв не знам как стоят нещата.
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Здравейте. Колкото дизелови БМВ 320 Е 46 съм видял, на всички има монтирани "печки". На въпроса ми към човека в Дару кар - как аджаба се пуска и спира тая печка?, той ми отговори, че това е вид печка, която се пуска сама заедно с двигателя и му помага да загрее по-бързо и по този начин му удължава живота. Каза, че на всички Е46 дизел има такива устройства и не е тази "печка" , за която си мислим. Забелязах особен факт- зимата колата ми загряваше по-бързо отколкото сега! Може би тази печка и помага зимата и при по-високи температури не се включва.
Re: Проверка на автомобил преди закупуване (Е46)?
toopo написа:- Има ли проблеми по автомобила, които диагностиката не може да хване и трябва да се гледат отделно? Вадят ли реалните километри при диагностиката?
Множко са въпросите и с голяма благодарност и нетърпение очаквам отговорите Ви.
Здрасти на всички, нов съм тук и живо се интересувам от темата и въпросите, ама ми се струва, че малко се отплеснахте с тия клими

Както toopo и аз се интересувам от цитираните въпроси и също ще съм много благодарен за малко повече информация, защото ми предстои покупка.
Re: Проверка на автомобил преди закупуване (Е46)?
absix написа:Здрасти на всички, нов съм тук и живо се интересувам от темата и въпросите, ама ми се струва, че малко се отплеснахте с тия клими
Както toopo и аз се интересувам от цитираните въпроси и също ще съм много благодарен за малко повече информация, защото ми предстои покупка.
купувай колега не се чуди перфектна количка е само да знаеш, че подръжката не е за всеки давам ти пример вчера смених турбината струва почти 2 хиляди лъвчета

- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Провери как е положението с окачването на задната ос. Съществува един, малко познат проблем с носачите на задната ос (не съм сигурен дали се казва точно така) или по-точно където задната ос се захваща за купето, се получават при някои пукнатини в ламарина или даже дупки след продължително каране ако не е забелязан на време проблема. Погледни в багажника под килима, хубаво огледай дали има следи от заварявано и боядисвано нефабрично. След фейслифта проблема е остранен.
Т.н. "печки" имат и някои бензинки, не само дизелите. VW Phaeton-а дето го карах имаше такава и даже се пускаше от дистанционното с едно копче. Това, че Файтона е друг клас, е друга тема
Т.н. "печки" имат и някои бензинки, не само дизелите. VW Phaeton-а дето го карах имаше такава и даже се пускаше от дистанционното с едно копче. Това, че Файтона е друг клас, е друга тема

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
аз си мислех че разликата м/у климатика и климатроника е в това че климатроника се разделя на няколко зони докато климатика навсякаде духа едно и също!!??(ако още не сте приключили с тая тема)
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани