проблем swap м42 в е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от E30_M_Tech_ll » 20 Юни 2012, 13:23

не е само мой и е измислен точно защото повечето карат на газ.... а идеята му е че като имаш пари за бмв тряя да имаш и за бензин :mhihi:
сещаш ли се кво се пееше в оная песен... " "С"-класата на газ ли е?" :lol:
пък за бензина то е ясно че не е стока ама като караш само със сто октана се усеща разлика с обикновенния ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от doko » 20 Юни 2012, 14:20

Да имаш пари за бмв ама какво някое което цената му е макс 3000лв или от 15000 нагоре не е като да караш м-ка на газ а за кошерите до 3000лв няма никакво значение дали ще караш на бенз или газ вървежа си е все същия да не кажа и в случай по -добър като се има предвид подръжката на повечето от колите
А и ти би ли си позволил да си правиш експерименти със колата без да ти дреме дали ще се счупи
Аз си го позволявам защото не съм дал последните си пари за кола пък и мога да си я направя винаги а и мотори колкото искаш кат се счупи един слагаме друг и продължаваме :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от M10 » 20 Юни 2012, 18:05

Добре, да задам въпроса по друг начин: какъв е смисъла да въртиш мотор със стокови консервативни валове и хидравлични повдигачи на 8000?
Няма нищо безкрайно здраво :kuku:
Не се заяждам, просто мощността след някакви обороти пада ако не си със подходящи валове/пружини/повдигачи, затова на кутията има следваща предавка но все пак ако си прос и управлението за нормално гориво има "прекъсвач" :mhihi: виж ако си на гъз нищо не помага :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от doko » 20 Юни 2012, 18:13

Нали трябва да се види до колко издържа а щом е лабав минаваме на друг
И никога не е лошо да да разполагаш със малко повече - а не ти ли се е случвало някой кисели газарчета да се присмиват по светофарите и да не можеш да изтеглиш една кола напред говоря за горе долу един клас автомобили и после откъде тръгват слуховете че бмв-тата не вървели :bowdown:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от E30_M_Tech_ll » 20 Юни 2012, 18:59

те слуховете тръгват точно от такива газифицрани курници....
а като си на газ дали ще са 6500, 7000 или 8000 няма никакво занчение.... колата пак не върви....
успех в начинанията
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от TukBaTa » 20 Юни 2012, 20:05

E30_M_Tech_ll написа:а като си на газ дали ще са 6500, 7000 или 8000 няма никакво занчение....


не си прав от 6500 до 8000 са 1500 оборота, ако искаш да не е просто задклавиатурно заяждане дай да ти върна изключвателя на 6000 (нали каза че твоя е на 7500) пък да видим как по светофарите всяка хонда 1,6 на газ ще ти се подиграва както няма да имат изключвател с плочка и не ги бърка да се развъртат до 9000+ оборота...

за да не съм съвсем :OT:

явор е прав според мен проблема не е до толкова 8к rpm
но един мотора на по 200+ хил км с никога не обслужван агренажен възел(не знам дали си обслужвал твоя но говоря принципно)
с разтегнатата, износената верига и износените агренажни колела - разпределителния му вал би изоставал значително от номиналното си положение от там и клапаните и от там вероятността да удари клапан при високи обороти се увеличава като сложим и уморените пружини ...

проблема не е ни най-малко в газовата


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от E30_M_Tech_ll » 20 Юни 2012, 20:56

при бензина има разлика от оборотите ама при газта в повечето случаи почва да тъпче след 6....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от M10 » 20 Юни 2012, 21:33

И какво искате да кажете че М42 без нищо по главата бутано теглия яко на 8000 ли :shock: Ако е така да събирам за една верига и само 7000-9000 :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от zzuzi » 20 Юни 2012, 22:00

TukBaTa написа:не си прав от 6500 до 8000 са 1500 оборота, ако искаш да не е просто задклавиатурно заяждане дай да ти върна изключвателя на 6000 (нали каза че твоя е на 7500) пък да видим как по светофарите всяка хонда 1,6 на газ ще ти се подиграва както няма да имат изключвател с плочка и не ги бърка да се развъртат до 9000+ оборота...

Коуега,нали се сещаш,че "графиката" на тея двигатели не е хич линейна (гледаща на горе права линия),а си е ...крива :mhihi: .Ако щеш виж на която ще да е дино графика как след максималните стойности мощността и въртящия момент почват да падат.Демек тука не важи Мечо Пух с "колкото повече-толкова повече" и от определени обороти натам всичко умира.А хондите на 9000+ оборота...те стоково си се развъртат до над 8000.
Пък автора на темата ако оценява двигателите по тва при какви обороти ще се строши на газ двигател на 200+к км.... :bowdown:
Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от E30_M_Tech_ll » 21 Юни 2012, 9:02

M10 написа:И какво искате да кажете че М42 без нищо по главата бутано теглия яко на 8000 ли :shock: Ако е така да събирам за една верига и само 7000-9000 :mrgreen:

не със всичко стоково след 7 почва да тъпче и на бензин но факта примерно че си на 7200 оборота като смениш предавка не падат примерно 5500 ами на 6 и от там по бързото набиране..... пък на газ поради грешните аванси пак си падат оборотите до много сники и дори и да си някъв много бърз шифтър и не паднат пак не се усеща кой знае каква разлика.... така че пак казвам ако не си с няква афтермаркет електроника с която мжоеш да настроиш колата да върви перфектно на газ и всичко да е както трябва няма никъв смисъл да тормозиш това 20 годишно ръждясало желязо на повече от 6000 оборота...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от doko » 21 Юни 2012, 15:47

E30_M_Tech_ll написа:те слуховете тръгват точно от такива газифицрани курници....
а като си на газ дали ще са 6500, 7000 или 8000 няма никакво занчение.... колата пак не върви....
успех в начинанията

Колега личи си чи не си карал кола на газ която е направена отчовек който си разбира от работата и е подбрал точните изпарител и плочка и разбира се АП а не със събрана газова от скрапа
Със сигурност не тъпче до 8000об повярвай ми а и на м42-то валовете за това са направени със раздвижни колела да можеш и тях да си ги настройш така че колата да върви или добре в ниските или във високите обороти като ползваш градусова шайба и и индикатор :wave:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от E30_M_Tech_ll » 21 Юни 2012, 17:31

както казах вече успех колега :yes: а пък какво съм карал и какво не.... не си прави сметката без кръчмарина....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от doko » 21 Юни 2012, 21:23

Успех и на теб колега
Слагайте ключ на тази тема :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от Vasko_BP » 21 Юни 2012, 23:17

Що ключ бре, тя си стана размисли и страсти тая тема. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: проблем swap м42 в е30

Мнение от zzuzi » 22 Юни 2012, 1:32

В тоя раздел напоследък всяка тема става така :mhihi:
Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook