Лек теч в охладителната система

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Лек теч в охладителната система

Мнение от RaHzElChO » 24 Сеп 2011, 10:56

Здравейте,

имам следния проблем. Около двете скоби на маркуча, който тръгва от разширителния съд и свърша близо до двигателя, имам леки течове. Под леки разбирайте сълзене около скобите, но с времето се вижда оцветяване по казанчето и върху маркучите около двигателя. Миналата седмица сменях целия антифриз и сложих допълнителни скуби върху фабричните, явно това не дава голям резултат, защото състоянието е съвсем малко по-добро, а може и да се заблуждавам и да е същото. Моля за съвет с какво да срежа наличните фабрични скоби, но да не нараня маркуча?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от NikVanov » 24 Сеп 2011, 11:43

Ако не могат да свалят нормално, с ножица за ламарина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от RaHzElChO » 24 Сеп 2011, 11:47

NikVanov написа:Ако не могат да свалят нормално, с ножица за ламарина.

Само това не съм пробвал, но наистина не могат да се свалят, пробвах с остри клещи, но не помръднаха. Истината е, че фабричните скоби нямат опция за натягане, а за 8 години е съвсем възможно да са дали фира.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от tsb_bg » 24 Сеп 2011, 12:09

RaHzElChO написа:... пробвах с остри клещи, но не помръднаха. Истината е, че фабричните скоби нямат опция за натягане ...

Можеш да пробваш и със по-здрави клещи - секачи да свалиш скобата
Оригиналните скоби не могат да се стягат допълнително, но не могат и да се отпуснат. С времето се е смачкал се е маркуча под тях и скобата е станала широка. Ако има място изрежи деформираните части от маркуча, а ако няма го смени

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от RaHzElChO » 24 Сеп 2011, 12:14

И вариант за смяна съм предвидил, 130 лв.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от vavilon » 24 Сеп 2011, 15:31

RaHzElChO написа:И вариант за смяна съм предвидил, 130 лв.

Значи при мен, направо се беше разруши пластмасата м/у гривната и маркуча! Маркуча се беше откъснал и се вееше, като на дедо ми. :mhihi: Пластмаста се ронеше като чубрица. Съветвам те, да ни си правиш експерименти. Ще махнеш гривната, ще сложиш скоба и след време ще пушиш нееде, без антифриз! Ти сам си решаваш... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от RaHzElChO » 24 Сеп 2011, 16:12

Ти си сменил маркуча или разширителния съд преди него?
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от vavilon » 24 Сеп 2011, 23:27

Номер 1 и 2, вървят ръка за ръка, заедно с болтчето за обезвъздушаване. Не се продавт отделно. Понеже гривните са кернирани за накрайниците и не се регулират. Моя маркуч, за бензин на 105,гр. беше 87лв. в Дарукар. Сменях го екстремно на околовръстното, зимата :mhihi:
При мен, не течеше, а се изпарявваше от налягането (върви и го хващай, само ми миришеше на антифриз). Микроскопични пукнатини от нацепена плстмаса на накрайниците. На година ми чезнеше по 300-400мл.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от RaHzElChO » 08 Окт 2011, 17:30

Днес го смених, бая дърпане беше, докато излезе от блока.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от shark1986 » 13 Юни 2012, 15:51

Днес забелязах след запалването на колата,че свети лампата за охладителната течност отворих капачката и видях,че поплавъка е на дъното долях около 1л повече не искаше!Въпросът ми е от къде евентуално е изтекъл и при 1л.загуба светва ли лампата за антифриза и трябва ли някакво обезвъздушаване?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от UBAH5 » 13 Юни 2012, 15:56

Доста вероятно е да имаш теч от О пръстените на маркучите, поне аз имах. Съветвам те да се погрижи скоро за тях и да обезвъдушиш хубаво системата. Аз го отлагах до последно, и сега сменям глава :mhihi:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от outworld » 13 Юни 2012, 15:58

При 1 литър светва. Колата пуши ли ти бяло? Някъде не хвана ли локвичка да има. Обезвъздушаване трябва да направиш.
Слагаш климатика на 32 градуса и на най-ниската степен на вентилация, естествено на работещ мотор. Отвиваш пробката до отвора за радиатора и чакаш, докато почне да тече вода/антифриз :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от shark1986 » 13 Юни 2012, 22:40

outworld написа:При 1 литър светва. Колата пуши ли ти бяло? Някъде не хвана ли локвичка да има. Обезвъздушаване трябва да направиш.
Слагаш климатика на 32 градуса и на най-ниската степен на вентилация, естествено на работещ мотор. Отвиваш пробката до отвора за радиатора и чакаш, докато почне да тече вода/антифриз :yes:

Майстора ми каза,че щом съм долял 1л.не се нуждае от обезвъздушаване! :conf:
Но днес ми се случи нещо много странно както си карах колата със включен климатик и спрях на светофар се чу едно много странно и силно бучене със последващо леко тресене и това при всяко намаляне или спиране след което спрях климатика и проблема изчезна после я оставих за половин час и след повторно палене и включване на климатроника нямаше никакъв проблем!На какво може да се дължи това възможно ли да е от компресора да бучи и да кара да тресе?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от NikVanov » 13 Юни 2012, 22:57

Не искам да ти обиждам майстора, но това за обезвъздушаването не е вярно (меко казано).

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Лек теч в охладителната система

Мнение от Dimitroff » 20 Юни 2012, 22:37

NikVanov написа:Не искам да ти обиждам майстора, но това за обезвъздушаването не е вярно (меко казано).


:yes:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook