Лек теч в охладителната система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Лек теч в охладителната система
Здравейте,
имам следния проблем. Около двете скоби на маркуча, който тръгва от разширителния съд и свърша близо до двигателя, имам леки течове. Под леки разбирайте сълзене около скобите, но с времето се вижда оцветяване по казанчето и върху маркучите около двигателя. Миналата седмица сменях целия антифриз и сложих допълнителни скуби върху фабричните, явно това не дава голям резултат, защото състоянието е съвсем малко по-добро, а може и да се заблуждавам и да е същото. Моля за съвет с какво да срежа наличните фабрични скоби, но да не нараня маркуча?
имам следния проблем. Около двете скоби на маркуча, който тръгва от разширителния съд и свърша близо до двигателя, имам леки течове. Под леки разбирайте сълзене около скобите, но с времето се вижда оцветяване по казанчето и върху маркучите около двигателя. Миналата седмица сменях целия антифриз и сложих допълнителни скуби върху фабричните, явно това не дава голям резултат, защото състоянието е съвсем малко по-добро, а може и да се заблуждавам и да е същото. Моля за съвет с какво да срежа наличните фабрични скоби, но да не нараня маркуча?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Лек теч в охладителната система
Ако не могат да свалят нормално, с ножица за ламарина.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Лек теч в охладителната система
NikVanov написа:Ако не могат да свалят нормално, с ножица за ламарина.
Само това не съм пробвал, но наистина не могат да се свалят, пробвах с остри клещи, но не помръднаха. Истината е, че фабричните скоби нямат опция за натягане, а за 8 години е съвсем възможно да са дали фира.
Re: Лек теч в охладителната система
RaHzElChO написа:... пробвах с остри клещи, но не помръднаха. Истината е, че фабричните скоби нямат опция за натягане ...
Можеш да пробваш и със по-здрави клещи - секачи да свалиш скобата
Оригиналните скоби не могат да се стягат допълнително, но не могат и да се отпуснат. С времето се е смачкал се е маркуча под тях и скобата е станала широка. Ако има място изрежи деформираните части от маркуча, а ако няма го смени
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Лек теч в охладителната система
И вариант за смяна съм предвидил, 130 лв.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Лек теч в охладителната система
RaHzElChO написа:И вариант за смяна съм предвидил, 130 лв.
Значи при мен, направо се беше разруши пластмасата м/у гривната и маркуча! Маркуча се беше откъснал и се вееше, като на дедо ми.


- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Лек теч в охладителната система
Ти си сменил маркуча или разширителния съд преди него?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Лек теч в охладителната система
Номер 1 и 2, вървят ръка за ръка, заедно с болтчето за обезвъздушаване. Не се продавт отделно. Понеже гривните са кернирани за накрайниците и не се регулират. Моя маркуч, за бензин на 105,гр. беше 87лв. в Дарукар. Сменях го екстремно на околовръстното, зимата
При мен, не течеше, а се изпарявваше от налягането (върви и го хващай, само ми миришеше на антифриз). Микроскопични пукнатини от нацепена плстмаса на накрайниците. На година ми чезнеше по 300-400мл.

При мен, не течеше, а се изпарявваше от налягането (върви и го хващай, само ми миришеше на антифриз). Микроскопични пукнатини от нацепена плстмаса на накрайниците. На година ми чезнеше по 300-400мл.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Лек теч в охладителната система
Днес го смених, бая дърпане беше, докато излезе от блока.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Лек теч в охладителната система
Днес забелязах след запалването на колата,че свети лампата за охладителната течност отворих капачката и видях,че поплавъка е на дъното долях около 1л повече не искаше!Въпросът ми е от къде евентуално е изтекъл и при 1л.загуба светва ли лампата за антифриза и трябва ли някакво обезвъздушаване?
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Лек теч в охладителната система
Доста вероятно е да имаш теч от О пръстените на маркучите, поне аз имах. Съветвам те да се погрижи скоро за тях и да обезвъдушиш хубаво системата. Аз го отлагах до последно, и сега сменям глава 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Лек теч в охладителната система
При 1 литър светва. Колата пуши ли ти бяло? Някъде не хвана ли локвичка да има. Обезвъздушаване трябва да направиш.
Слагаш климатика на 32 градуса и на най-ниската степен на вентилация, естествено на работещ мотор. Отвиваш пробката до отвора за радиатора и чакаш, докато почне да тече вода/антифриз
Слагаш климатика на 32 градуса и на най-ниската степен на вентилация, естествено на работещ мотор. Отвиваш пробката до отвора за радиатора и чакаш, докато почне да тече вода/антифриз

- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Лек теч в охладителната система
outworld написа:При 1 литър светва. Колата пуши ли ти бяло? Някъде не хвана ли локвичка да има. Обезвъздушаване трябва да направиш.
Слагаш климатика на 32 градуса и на най-ниската степен на вентилация, естествено на работещ мотор. Отвиваш пробката до отвора за радиатора и чакаш, докато почне да тече вода/антифриз
Майстора ми каза,че щом съм долял 1л.не се нуждае от обезвъздушаване!

Но днес ми се случи нещо много странно както си карах колата със включен климатик и спрях на светофар се чу едно много странно и силно бучене със последващо леко тресене и това при всяко намаляне или спиране след което спрях климатика и проблема изчезна после я оставих за половин час и след повторно палене и включване на климатроника нямаше никакъв проблем!На какво може да се дължи това възможно ли да е от компресора да бучи и да кара да тресе?
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Лек теч в охладителната система
Не искам да ти обиждам майстора, но това за обезвъздушаването не е вярно (меко казано).
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Лек теч в охладителната система
NikVanov написа:Не искам да ти обиждам майстора, но това за обезвъздушаването не е вярно (меко казано).

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани