компресор
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
компресор
Двигателя е М10Б18 карбуратор. Набавих си една турбина(Garret) от пасат 1.6ТД, пълен комплект с колектора.
Въпросите са следните и моля не пишете наизуст.
-възможно ли е да преправя клектора, така че да пасне на М10ката
-откде да си намеря подходящ карбуратор и имате ли представа на колко гроша обаждат горе-долу
-трябва ли да повиша налягането на маслото след като закача турбото и къде евентуално ще мога да го закача към маслото
П.П. Идеята ми е следната, не искам чудеса от този автомобил, а 30-40 коня отгоре. Не искам да подменям нищо по карантията на мотора и затова съм избрал такава турбина, а тя си струва парите повярвайте
Моля споделете има ли надежда да се получи, както го мисля или трябва все пак да се смени това-онова по мотора.
Благодаря предвартелно!!!
Въпросите са следните и моля не пишете наизуст.
-възможно ли е да преправя клектора, така че да пасне на М10ката
-откде да си намеря подходящ карбуратор и имате ли представа на колко гроша обаждат горе-долу
-трябва ли да повиша налягането на маслото след като закача турбото и къде евентуално ще мога да го закача към маслото
П.П. Идеята ми е следната, не искам чудеса от този автомобил, а 30-40 коня отгоре. Не искам да подменям нищо по карантията на мотора и затова съм избрал такава турбина, а тя си струва парите повярвайте

Моля споделете има ли надежда да се получи, както го мисля или трябва все пак да се смени това-онова по мотора.
Благодаря предвартелно!!!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Не съм спец по турбинирането ама с карбуратор няма да успееш.... трябва ти инжекция 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Дилян Пенчев написа:Не съм спец по турбинирането ама с карбуратор няма да успееш.... трябва ти инжекция
то ако трябва да сменям главата, по-добре някой да обади и вал и бутала от М10Б20, но първоначалната идея е да се избегнат този тип интервенции, а пък ако не може - тогава ще му мисля

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Сгрешил си заглавието на темата! Правилното е "Турбо".
И аз като Пенчев смятам,че с карбуратор няма да стане.Ще ти е необходим маслен радиатор за маслото.
И аз като Пенчев смятам,че с карбуратор няма да стане.Ще ти е необходим маслен радиатор за маслото.
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
NeoPrint написа:Сгрешил си заглавието на темата! Правилното е "Турбо".
Еми турбо-компресор или турбинен компресор, ама то в темата си е ясно за какво става дума


Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Не мога да се сетя какво е турбото на 1.6Д ама май ще ти дойде мънинко, като дебит на въздуха не като налягане и ще подпира много, но от друга страна няма да имаш проблеми със лаг млаг и т.н. идеята за карбуратора не е от най добрите, но ако си решил да го правиш за без пари, става от рено 5 турбо по принцип, ама и той е много мъничак, но става, апък и за целите които си си поставил е идеален, не ти трябва да качваш никакво налягане на маслото, просто ще си направиш 1 рестриктор на входа на турбото примерно 2мм и от там няма да имаш пад в налягането, ще ти трябва друга бензинова помпа сигурно, не знам тази твоята какво налягане прави, но ми се струва, че не е достатъчно и ще се връща горивото в резервоара, ако няма да надуваш много можеш и без блоу оф, ама пък ако искаш да цъска пъска и т.н. е хубаво да си набавиш, интеркулер е хубаво да имаш също, според мен вътре в мотора нямаш работа за 30-40 коня. Мнението е напълно непрофесионално, но според мен така стоят нещата, успех! 

За мен нещата стоят по следния начин:
1. Намираш си карбуратор за турбо и го монтираш чрез преходна плочка, това според мен не можеш да го избегнеш, защото турбо-карбуратора се проектира специално;
2. Наистина е хубаво да сложиш и интеркулер;
3. Слагаш манометър след турбото и тогава преценяваш дали да монтираш blow-off вентил или не. Друг е въпросът как ще се управлява - най-вероятно чрез stand-alone електроника, вързана към манометъра, по принцип не е толкова трудно.
4. Някой по-горе беше споменал налягане на бензинова помпа, което според мен е безсмислено, защото си с карбуратор. Просто трябва да се провери дали твоята помпа има достатъчно капацитет да пълни турбо-карборатора или не.
Успех и от мен!
1. Намираш си карбуратор за турбо и го монтираш чрез преходна плочка, това според мен не можеш да го избегнеш, защото турбо-карбуратора се проектира специално;
2. Наистина е хубаво да сложиш и интеркулер;
3. Слагаш манометър след турбото и тогава преценяваш дали да монтираш blow-off вентил или не. Друг е въпросът как ще се управлява - най-вероятно чрез stand-alone електроника, вързана към манометъра, по принцип не е толкова трудно.
4. Някой по-горе беше споменал налягане на бензинова помпа, което според мен е безсмислено, защото си с карбуратор. Просто трябва да се провери дали твоята помпа има достатъчно капацитет да пълни турбо-карборатора или не.
Успех и от мен!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
kam_tod написа:3. Слагаш манометър след турбото и тогава преценяваш дали да монтираш blow-off вентил или не. Друг е въпросът как ще се управлява - най-вероятно чрез stand-alone електроника, вързана към манометъра, по принцип не е толкова трудно.
4. Някой по-горе беше споменал налягане на бензинова помпа, което според мен е безсмислено, защото си с карбуратор. Просто трябва да се провери дали твоята помпа има достатъчно капацитет да пълни турбо-карборатора или не.
Успех и от мен!
Батка струва ми се нещо грешиш тука и не са ти ясни много нещата, айде не обърквайте пича а? Иска да си направи нещо и от тука зависи дали ще стане или не! ? Ти карал ли си турбо кола с карбуратор и стандартната помпа, която не може да направи примерно 0.4 бар-а а турбото набива на 0.5 и кво се получава според теб, при положение, налягането на въздуха е по голямо от това на бензина? И защо ли аджаба са тия прогресивни регулатори ? ? ?
Отностно Блоу Оф-а кви стенд алони кви 5 леа?


За какво налягане на бензиновата помпа говорим като той иска да запази карбураторната система? Нали затова му трябва специален сток карбуратор от турбо кола? Какво става ако бензиновите и въздушните жигльори пропускат налягането от турбото обратно в казанчето с бензина на карбуратора? Не съм много запознат със специалните карбуратори за турбо, ама все ми се струва, че не са направени така, че налягането на бензиновата помпа да се "бори" срещу налягането на турбото.
П.С. Не се ядосвай, не ми е било за цел да те обидя.
П.С. Не се ядосвай, не ми е било за цел да те обидя.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Добре, представи си, че налягането на горивото е 0.4бар-а а бууста е 0.5 бара, карбуратора го пориемаме като затворен съд с постоянно налягане 0.5, как ще влезе гориво при положение, че налягането на въздуха е по голямо? Не може, и се връща обратно в момента в който падне бууста и пак идва бензин и в следващия момент като стигне пак 0.5 бууст и става същото, аааааааха да тръгне колата и забива
това сме го виждали вече и е много неприятно, но като цяло карбуратор-турбо е една мътна и кървава! 


- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Е точно затова е по-добре да сложи инжекция,няма какво да влага усилия и грешни пари да бори карбуратор.
А относно заглавието така както е написано подвежда,че става дума за механичен компресор,просто в разговорния език тази е думата,а за турбо компресор се ползва "Турбо"
А относно заглавието така както е написано подвежда,че става дума за механичен компресор,просто в разговорния език тази е думата,а за турбо компресор се ползва "Турбо"

Поразрових в нета и установих, че Turbo-Lag е прав, вижте тук http://yzf600r-usa.com/phpBB2/viewtopic ... bd4f9fa3c0
Човека вече го е правил този номер
Човека вече го е правил този номер

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани