Проблем с компресора на A/C
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем с компресора на A/C
Здравеите колеги днеска ходих на сервиз да я проверят и презаредят с фреон .Казаха ми че са изтеглили 450гр и около 100гр оставали по тръбите ,казаха ми че са сложили 750гр обаче пак ми се струваше че не е както преди върнах се пак да видя ко са заредили ко са дърпали единя ме пита кога съм сменял филтъра и ми каза да пробвам да го махна можело да не пуска достатъчно въздух, другия ми каза можело да има общо сензора за външната температура дето е отдолу ,аз знам че климата има общо с този сензор на таблото после взеха да приказват помежду си че можело да прави голямо налягане и от там да става нещо казаха ми докараи ми я утре да проверяли налягането .Като се прибрах взех термометъра да видя имали разлика на 16 градуса усилен малко над средата падна на 7градуса пак не отива на 4-5 както са писали колегите закачих я на ИНПА да видя дали този пресостат ще показва различно от вчера сега като влязох на живи данни от 15 бара отиде до 18 и после падна на15 като давам газ се мени 15-16-17бара .Друго нещо което ми направи много впечетление от долу под колата прави много по големи локви .Като спрях климатика да се поудуха влагата решетките направо се намокриха не влажни покрити с вода и на капки колата я имам от 4 години и това го виждам за първи път незнам дали е нормално толкова много конденз .Какво може да е този усошител може ли да има нещо общо даите идея къде да търся и какво да ги карам да проверяват .Благодаря на отзовалите се предварително 

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с компресора на A/C
Тъй като те слушам тия не са твойте хора.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с компресора на A/C
колега точно затова се допитвам до вас защото тука са наистина големи талибани .Много трудно можеш да намериш човек дето се занимава с едно нещо и да разбира . на мен ми беше ясно че липсва фреон днеска като отидох да ги питам те ми викат АААА липсва фреон донесия и ще я ВИДИМ.
Като ми каза ще я видим аз мислих ,че ще проверят фреона,налягането на системата с две думи да видят как е цялата климатична система .
Затова се допитвам до колегите дето разбират и се чудя ко да правя утре да я нося ли пак само да ровят така или иначе вече съм платил
Като ми каза ще я видим аз мислих ,че ще проверят фреона,налягането на системата с две думи да видят как е цялата климатична система .
Затова се допитвам до колегите дето разбират и се чудя ко да правя утре да я нося ли пак само да ровят така или иначе вече съм платил
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с компресора на A/C
Конденза показва много влага във въздуха.В коя част на света си ..кой климатичен пояс ? Налягането което цитираш е горе долу в норми.Като мериш температура пускай на предните решетки с включена рециркулация и по възможност в движение да не на място.
Тоя филтър дехидрататор дето го коментирате толкова че се запушвал не е баш филтър и няма как дасе запуши до такава степен че да не минава фреон .Запушват се други неща от влагата .Със сигурност е имало липса на фреон и ако не си я зареждал не се знае откога е.Може и предната година да е била с по малко .
Тоя филтър дехидрататор дето го коментирате толкова че се запушвал не е баш филтър и няма как дасе запуши до такава степен че да не минава фреон .Запушват се други неща от влагата .Със сигурност е имало липса на фреон и ако не си я зареждал не се знае откога е.Може и предната година да е била с по малко .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с компресора на A/C
В Италия съм
Температурата я меря ,Слагам термометъра на средната решетка пускам да духа само срещу мен ,в краката и на стъклото са спрени на 16градуса усилено малкко над средата ,вчера с термометър закачен карах около 15км .това с рецеркулация не съм пробвал беше пуснат нормално с с отворени клапи не да върти само вътре.климатика го заредиха вчера ,според тях в системата имало 550гр и после са заредили системата с 750гр .Какви работи се запушват от влагата .Сега ще пробвам да върти въздуха само вътре и ще видя дали ще има разлика
Температурата я меря ,Слагам термометъра на средната решетка пускам да духа само срещу мен ,в краката и на стъклото са спрени на 16градуса усилено малкко над средата ,вчера с термометър закачен карах около 15км .това с рецеркулация не съм пробвал беше пуснат нормално с с отворени клапи не да върти само вътре.климатика го заредиха вчера ,според тях в системата имало 550гр и после са заредили системата с 750гр .Какви работи се запушват от влагата .Сега ще пробвам да върти въздуха само вътре и ще видя дали ще има разлика
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем с компресора на A/C
Е колега, когато си на климатик задължително пускаш циркулацията в купето, за да охлади по бързо, да си поддържа температурата, намаляш и работата на компресора.
В случая щом ти дава 7 градуса без циркулация, значи с нея градусите ще паднат, едно е да охлаждаш 25 градуса вътрешен въздух, друго е 35-40 външен.
Климатроника ти работи нормално, просто грешно го ползваш.
В случая щом ти дава 7 градуса без циркулация, значи с нея градусите ще паднат, едно е да охлаждаш 25 градуса вътрешен въздух, друго е 35-40 външен.
Климатроника ти работи нормално, просто грешно го ползваш.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с компресора на A/C
Retrofit написа:Е колега, когато си на климатик задължително пускаш циркулацията в купето, за да охлади по бързо, да си поддържа температурата, намаляш и работата на компресора.
В случая щом ти дава 7 градуса без циркулация, значи с нея градусите ще паднат, едно е да охлаждаш 25 градуса вътрешен въздух, друго е 35-40 външен.
Климатроника ти работи нормално, просто грешно го ползваш.

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с компресора на A/C
сега навъртях 25км и нарешитките не духаше студено а леко хладно днеска този ми каза че може да има високо налягане и от там да идва проблема.
сега ще я оставя да я прегледа ,обаче на мен ми се струва че компресора има нещо вчера падна до 7 градуса на решетките днеска духа хладно компресора как може да се тества как мога да разбера дали е от него че не ми се дават пари за компресор и накрая да не е от него .Относно ползването правилно или не на 16 градуса трябва да прави зима ,колата я имам от 4 години и много добре занам как духаше до преди няколко дена
преди като карам по дълго в случаи че съм вътре пове4е време наистина ми замръзваха краката и не ги усещам при клима на 20градуса тези дато са с мен ме карат да го спирам не да го намалям това ауто и да върти въздуха вътре не съм го ползвал никога ,винаги съм го ползвал по един и същ начин
до петък на обяд правеше зима ,качвам се да се пребирам и забелязах веднага че не духа както трябва .просто искам съвет от какво може да е фреона е зареден вчера сега ще я закарам да прегледа това налягане ако и то е добре според мен остава компресор ще видим какво ще стане и ще пиша резултата
сега ще я оставя да я прегледа ,обаче на мен ми се струва че компресора има нещо вчера падна до 7 градуса на решетките днеска духа хладно компресора как може да се тества как мога да разбера дали е от него че не ми се дават пари за компресор и накрая да не е от него .Относно ползването правилно или не на 16 градуса трябва да прави зима ,колата я имам от 4 години и много добре занам как духаше до преди няколко дена
преди като карам по дълго в случаи че съм вътре пове4е време наистина ми замръзваха краката и не ги усещам при клима на 20градуса тези дато са с мен ме карат да го спирам не да го намалям това ауто и да върти въздуха вътре не съм го ползвал никога ,винаги съм го ползвал по един и същ начин
до петък на обяд правеше зима ,качвам се да се пребирам и забелязах веднага че не духа както трябва .просто искам съвет от какво може да е фреона е зареден вчера сега ще я закарам да прегледа това налягане ако и то е добре според мен остава компресор ще видим какво ще стане и ще пиша резултата
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Проблем с компресора на A/C
Колега ако ти вдига налягане компресора не почва ли да ти бучи? При мен се получи от неработеща перка и неохлаждане на климатичния радиатор и то главно градско. Ако можеш тествай дали върти на всички скорости. С ДИС излиза като грешка ако и разкачиш буксата за секунда само да я запише компа и ти дава да я тестваш като теста е постепенно повишаване на % и трябва да виждаш (чуваш) как се засилва. Моята я бях извадил за да я виждам директно как се държи.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
Re: Проблем с компресора на A/C
здравеите днеска пак му я закарах да провери налягането видях че е закачена на машината като ми я докара ми каза че налягането било високо питах го сега какво е налягането каза ми добре е и не ми каза колко е но сега е добре и духа студено в краина сметка .Липсвало е малко фреон после се оказа че има високо налягане важното е че сега е добре да се надявам че няма да имам проблеми.За перката немога да я тествам защото немога да подкарам този ДИС се ми дава някаква грешка и ми писна да се занимавам имам ИНПА но незнам дали може или само с ДИС става
Много съм благодарен на всички колеги за помоща и за съветите
Много съм благодарен на всички колеги за помоща и за съветите
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с компресора на A/C
колегата явно го филмират в Италия и не рабират и си говорят каквото си знаят щом ти работи климатика не се занимавай да го проверяваш повече то ако има проблем ще го усетиш.
Re: Проблем с компресора на A/C
и аз така съм решил да не я барникат повече както ви казах преди трудно може да намериш човек дето е специализиран в определена област тука бутат от всичко по малко разбират не разбират барникат .Да се надявам да нямам проблеми докато се пребера да я прегледаш поне виждам от коментари на колегите че разбираш и тези дето са идвали при теб са останали доволни .
Искам само да попитам филтъра на купето може ли да има нещо общо защото 100 пъти ми каза да съм го махнел и да карам малко така да видя дали ще има разлика можело да не пуска достатчно въздух .
Искам само да попитам филтъра на купето може ли да има нещо общо защото 100 пъти ми каза да съм го махнел и да карам малко така да видя дали ще има разлика можело да не пуска достатчно въздух .
Re: Проблем с компресора на A/C
Малко да обновя темата
Днеска ходих на майстор да провери има ли, няма ли фреон
и какво се случва!
Значи закачихме колата за една машина голяма колкото малък хладилник и седнахме да пием кафе
, обаче мен ме върти сега, какво става и питам.
Машината издърпва всичкия фреон и дели масло и фреон в отделни съдове, след това прави някакъв 10-минутен тест (май беше) на системата и после си вкарва сама точното количество фреон и ново масло, колкото трябва!
И на края готово
, всичко било наред, духа студено, ама че то и преди духаше студено
та разпитах за някви параметри, че тя машината има дисплей и манометри, ама нищо не разбирам!
Данните са следните
- високо налягане при нормални обороти 13-бара
-високо налягане при подаване на газ 2000-оборота 18-20-бара
-температура на фреона (машината го измерва) при нормални обороти 0-градуса
-температура на фреона при подаване на газ -10.градуса

Днеска ходих на майстор да провери има ли, няма ли фреон

Значи закачихме колата за една машина голяма колкото малък хладилник и седнахме да пием кафе

Машината издърпва всичкия фреон и дели масло и фреон в отделни съдове, след това прави някакъв 10-минутен тест (май беше) на системата и после си вкарва сама точното количество фреон и ново масло, колкото трябва!
И на края готово


Данните са следните
- високо налягане при нормални обороти 13-бара
-високо налягане при подаване на газ 2000-оборота 18-20-бара
-температура на фреона (машината го измерва) при нормални обороти 0-градуса
-температура на фреона при подаване на газ -10.градуса
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани