ОТНОВО загряване и М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Юни 2006, 8:48

dizelboy написа:
Penchev написа:Водна помпа,термостат,виско - всичко съм сменил ... Утре освен да направя опит със замостване на перката :?: Ти как точно го направи :?: Въпросното кламерче къд4е го постави ?

Георги Пенчев


ти пак не ръ4каи баба си по задника вклуюи си климатика караи си загаси си музиката и ще рабереш когато пуснеш кллимата перката запо4ва да работи на 1 ва стешпен когато се вклю4и 2ра е доста шумна и исе осеща леко гултане на оборотите не ръ4каи дат4ика 4ее 80 кинта в дару


Датчика (VEMO) мога да го изпратя на всеки срещу 25 кинта по еконт да кажем, не е проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 27 Юни 2006, 9:37

аз проблеми с загряване нямам, но ми прави впечатление,че когато сутрин запаля колата студена и веднага включа климатика перката се включва веднага на 1-ва степен, а колата няма и 50 градуса :confused:
другото което забелязвам е че перката работи само когато работи и компресора, 2-ра степен несьм чул никога.
и си мисля,че ел. перката работи само при включен климатик
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 27 Юни 2006, 10:34

Alexi написа:аз 2рата степен не съм я виждал включена до сега ,как да я проверя дали работи ? даже си мисля че е най добре в тез жеги като пусна климатика направо да тръгва на втора степен


несе притесняваи 2 ра се вклю4ва при висико натоварване и при високи обороти по време на движение смисал 4е когато караш на едни обороти пурва си върши работа когато караш с по висока скорост или пак по ниска но температурата с еповишава примерно в задръстване се вклю4ва и 2 ра
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Юни 2006, 21:53

Такаа, при днескашния тест нямах възможност да покарам интензивно в голямата жега и задръстване, но ми направи впечетление, че колата повече от 12:01 не загря, дори и на пуснат климатик :idea: одеве (на +32 градуса външна температура) реших да оставя колата да работи на място, за да загрее. Чаках около 10 мин отново залегнал пред бъбреците с надеждата да се включи отново елeктрическата перка. Изчака ми се чакането и отидох в купето да проверя какво показва стрелката :arrow: тъкмо поглеждам 12:02 и чувам перката :) но направо се бе включила 2-ра степен. работи около 1 мин и спря. Значи всичко си е наред, само дето се вманиачавам. РОСКАТА хубаво си каза :"аз на приборите от таблото не вярвам" ;)
п.п. днес обикалях да си купя електронен термометър, от онези дето са като писалки - имат отпред една малка метална пишка и като я допреш ти изписва на дигиталното циферблатче температурата, но не намерих. Според мен е хубаво да имаме такива термометри, да не се шашкаме излишно. Сигурно нямат и 10 кинта, но по пловдивските магазини не намерих за съжаление :(
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Юни 2006, 8:57

След вчерашни 100 км близо, нямах помръдвания на стрелката за разлика от онова онзи ден ... наистина перката се включва веднага с климатика и работи успоредно с компресора - там значи всичко е О'К.
Все си мисля,че не е ненормално да мръдне малко вдясно стрелката за температурата :roll: В интерес на истината откакто я имам колата почти никога не е мърдала от средата и то точно средата.Както и да е,продължаваме да караме в жегите и ако има нещо то ще се види :)

Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 30 Юни 2006, 17:20

Аз пък ще ви кажа как да си направите "ТУНИНГ" на виско съединителя, за да включва по-рано: вземате едни клещи и му махате биметалната пластина. По този начин го "лъжете" че температурата е висока и той започва да върти много по-рано.
Ефекта е много добър. Аз направих така на моята 535i, понеже имаше склонност към загряване в задръстванията, и сега не загрява.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юни 2006, 22:03

не е удачен този вариант особено ако си пуснем и климатроника и караме на газ :shock:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 30 Юни 2006, 22:20

Ма ти си имаш 220 коня по всяко време :mhihi: :mhihi: Питаш ли ни нас със скромните 150 дали ни е добре със зацепен силикон :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.01.2006
Местоположение: Майна сити

Мнение от Peich » 01 Юли 2006, 21:21

Ееее какво се дъхате толкова , питате ли ме с мойте 115 закъде съм :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 01 Юли 2006, 23:44

При дизелите е важен въртящия момент.
Ако имаме бензинов и дизелов двг. с еднаква мощност, дизелът ще върви повече, тъй като е с по-голям въртящ момент.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 01 Юли 2006, 23:45

Penchev написа:Ма ти си имаш 220 коня по всяко време :mhihi: :mhihi: Питаш ли ни нас със скромните 150 дали ни е добре със зацепен силикон :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев


Виско съединителя не е напълно зацепен. Поведението му е както при напълно загрял.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Юли 2006, 23:54

NITRO DRIVER написа:При дизелите е важен въртящия момент.
Ако имаме бензинов и дизелов двг. с еднаква мощност, дизелът ще върви повече, тъй като е с по-голям въртящ момент.

не бъди толкова сигурен :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Юли 2006, 2:13

Според мен 100% чак не е зацепен,но да речем поне 90 % ...
Има някакво приплъзване ,но минимално а в този режим на колата й става тежко повярвай ми :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Юли 2006, 20:14

аз пък забелязах нещо, но не знам данеби да си внушавам. когато пусна САМО циркулацията на купето климатика пак си бачка на студено, но и колата не ми загрява над половината, а като пусна и снежинката тогава температурата мурда малко повече
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Юли 2006, 20:30

Ако си с клима с врътки(неавтоматична) на 1, 2 и 3-та стпен циркулацията само върти въздуха. Но удариш ли 4та се пуска и компресора. При другия модел клима(автоматичен) няма значение дали си на циркулация или на "снежинка" компресорът си работи винаги. Нямам си на идея защо така са направили. Би трябвало да е като на първия модел.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook