БМВ Е46 Италиански ГИ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- nnnikolov1983
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.03.2012
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев Бряг
- Пол: Мъж
БМВ Е46 Италиански ГИ
Здравейте колеги.
От две седмици съм собственик на БМВ Е46 1998 Автоматик 2000 кубика, 6 цилиндара, двоен ванос, 150 конски сили. Като цяло очарован съм от колата разхода също що годе е приемлив но бензина просто е скъп и от там идва проблема за това реших да сложа газчица. след като тръгнах да пробвам колата след монтажа на газта варвеше чудесно но ж момента който намаля на светофар или кръгово дори и за малко и оборотите падаха ужасно мноо а в повечето случаи направо гаснеше. Върнах се в сервиза и момчетата ми казаха, че в софта на компютара на газта имало заложена опция да направят когато паднат оборотите до 1000 и си минава на бензин. тоест в движение карам на газ спра ли за малко или намаля за малко или колата стои на място и работи работи на бензин. в интерес на истината не се усеща вообще това постоянно сменяне от бенз на газ и сега нямам никакви проблеми но въпроса ми е дали е проблем за мотора. да ходя ли да правя панаир да оправят само на газ или да си карам така. другия съвсем малак проблем е сутрин студена пали прекрасно на бензин 1 минута работи прекрасно после почва да тресе две минути и чак тогава спира. предварително благодаря и се извинявам за огромния ми въпрос още с постъпването ми в форума
А само да кажа газовото е някакво италианско нещо от рода на Jet........
От две седмици съм собственик на БМВ Е46 1998 Автоматик 2000 кубика, 6 цилиндара, двоен ванос, 150 конски сили. Като цяло очарован съм от колата разхода също що годе е приемлив но бензина просто е скъп и от там идва проблема за това реших да сложа газчица. след като тръгнах да пробвам колата след монтажа на газта варвеше чудесно но ж момента който намаля на светофар или кръгово дори и за малко и оборотите падаха ужасно мноо а в повечето случаи направо гаснеше. Върнах се в сервиза и момчетата ми казаха, че в софта на компютара на газта имало заложена опция да направят когато паднат оборотите до 1000 и си минава на бензин. тоест в движение карам на газ спра ли за малко или намаля за малко или колата стои на място и работи работи на бензин. в интерес на истината не се усеща вообще това постоянно сменяне от бенз на газ и сега нямам никакви проблеми но въпроса ми е дали е проблем за мотора. да ходя ли да правя панаир да оправят само на газ или да си карам така. другия съвсем малак проблем е сутрин студена пали прекрасно на бензин 1 минута работи прекрасно после почва да тресе две минути и чак тогава спира. предварително благодаря и се извинявам за огромния ми въпрос още с постъпването ми в форума

- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: БМВ Е46 Италиански ГИ
Трябва да ти работи при всякакви обороти на газ, какви са тия глупости по 1000 об. да минава на бензин!
Ходи при газаджиите да ти настроят както трябва газовия инжекцион. Единствено при много високи обороти ако изпарителя се задъхва, може да го настроят да минава на бензин колата.
По принцип няма проблем да си караш така, ама за чии ти е тогава този газов инжекцион ако ще дъниш бензин по задръстванията
Имай в предвид, че колата трябва да ти е перфектна на бензин, ако на бензин имаш проблеми с обороти или нещо друго - на газ няма да се оправят, даже може да е по лошо и няма да могат да ти направят добра настройка на инжекциона.
Ходи при газаджиите да ти настроят както трябва газовия инжекцион. Единствено при много високи обороти ако изпарителя се задъхва, може да го настроят да минава на бензин колата.
По принцип няма проблем да си караш така, ама за чии ти е тогава този газов инжекцион ако ще дъниш бензин по задръстванията

Имай в предвид, че колата трябва да ти е перфектна на бензин, ако на бензин имаш проблеми с обороти или нещо друго - на газ няма да се оправят, даже може да е по лошо и няма да могат да ти направят добра настройка на инжекциона.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: БМВ Е46 Италиански ГИ
на мотора нищо няма да му стане от постоянното преминаване от газ на бензин и обратно,но това не е решение на твоя проблем,със сигурност вече е набило грешка от ланда сондата,което всъщност няма да повлияе на работата на мотора,просто работата е там че повечето автоматици не се разбират добре с ГИ.Напиши каква марка е инжекциона и иди и им кажи на твоите майстори да ти обогатят сместа в оборотите от 400-1100.
- jumjumski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 04' 330ci M-sport 2
Re: БМВ Е46 Италиански ГИ
За пръв път чувам такава глупост
,питай ги тези майстори каква е ползата постоянно да ти превключва бензин-газ,при студен мотор също не трябва да имаш проблеми.

- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: БМВ Е46 Италиански ГИ
Другия съвсем малък проблем с тресенето е,че много рано прехвърля на газ при още студен мотор и затова тресе така.И това трябва да се коригира.Общо взето нищо не са свършили.
- nnnikolov1983
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.03.2012
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев Бряг
- Пол: Мъж
Re: БМВ Е46 Италиански ГИ
Страшно съм благодарен на всеки един от вас за отговорите. Значи при първа възможност ще отида в сервива да почват настройката на ГИ, последния път като бях момчето ми каза, че има вариант да разглобял доста кори и тн. за да настроил ланда... ли незнам точно какво и за него бил по добър вариант този който ми направи колата сега - имало го заложено в софтуера за проблемен мотор като този
А тносно трсенето по 2 минутки студена не е за това, че прехвърля на газ рано. Всъщност 3-4 минути загравя и чак тогава почват да светят по бързо лампичките и тогава подавам газ до 1500 оборота за да прехвърли. Този проблем беше и преди да сложа газовото. Газовото е Power Jet. 


- nnnikolov1983
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.03.2012
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев Бряг
- Пол: Мъж
Re: БМВ Е46 Италиански ГИ
10 извън градско 12-14 градско леко каране 90-110kmh 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани