Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
В крайна сметка взех някаква тайванска перка за 250 лв от арабите на ул. Симеон. Сложих я, пуснах климатика, но перката не тръгна
. Ще ходя другата седмица да проверят нивото на фреона, че може и да е намалял и да няма достатъчно налягане.

- ivan.geo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Touring '01
- Мечтае да кара: нова кола
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
racing_team_vidin написа:до колегата с инпата- виж си предпазителя, ако трябва първо откачи буксата, намира се отляво като си пред колата, и измери идват ли постоянни + и-
Измерих - не идват постоянни + и - дори когато работи на място и би трябвало да духа. Прегледах бушоните (доколкото са написани на италиански и ми напомнят за климатик или вентилатор) но не видях изгорял. Значи ли, че нещо друго прави проблема? Възможно ли е компютърът да усеща, че му няма вентилатора и да не пуска напрежения?
- ivan.geo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Touring '01
- Мечтае да кара: нова кола
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
Развръзката е следната, ако ще помогне на някой: моята перка се оказа някаква къса серия с номер 64546921397 с външни резистори. Мотора си работеше, но резисторите бяха изгорели - купих ги от Дарукар за 97лв, (оказа се, че ги продават, но се водеха за по-старата перка) и сега си работи. А за напреженията - не съм включвал правилната перка - трябвало тази при мотора а не при климатика в INPA-та.
Благодаря на всички за съветите.
Поздрави!
Благодаря на всички за съветите.
Поздрави!
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
В неделя ходих да проверят и заредят климатика с фреон. Оказа се, че половината фреон го е хванала липсата. Докато тестваха системата перката се включи директно на най-високата скорост, поработи известно време и спря. След малко пак се включи на най-високата скорост. Перката е нова и всички степени работят. Релетата също са здрави. Остава да е някой датчик, който подава сигнал да се включи перката, но не знам нито кой е, нито къде се намира. Знам, че има един на радиатора, но той би трябвало да дава сигнал ако антифриза почне да прегрява. Дайте идея къде да търся датчика за климатика. Колата е 520i, перката е с резисторите.
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
M5 написа:В неделя ходих да проверят и заредят климатика с фреон. Оказа се, че половината фреон го е хванала липсата. Докато тестваха системата перката се включи директно на най-високата скорост, поработи известно време и спря. След малко пак се включи на най-високата скорост. Перката е нова и всички степени работят. Релетата също са здрави. Остава да е някой датчик, който подава сигнал да се включи перката, но не знам нито кой е, нито къде се намира. Знам, че има един на радиатора, но той би трябвало да дава сигнал ако антифриза почне да прегрява. Дайте идея къде да търся датчика за климатика. Колата е 520i, перката е с резисторите.
Пресостата ( мери налягането в клима системата ) и подава сигнал за надналягане над определена стойност и перката включва. намира се на филтър-дехидратора , някъде около компресора го търси или заврян под някой калник .
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?
ей това намерих:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... &lang=enUS
номер 13, 21 и 22 са някакви датчици, като 21 и 22 малко ме озадачават, понеже ги пишат температурни.
номер 13 е към 180 лв в дарукар и се надявам да не е той.
на тази схема:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... &lang=enUS
номер 10 също е температурен датчик.
Някой ако може да разясни кой за какво е, че съвсем се обърках.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... &lang=enUS
номер 13, 21 и 22 са някакви датчици, като 21 и 22 малко ме озадачават, понеже ги пишат температурни.
номер 13 е към 180 лв в дарукар и се надявам да не е той.
на тази схема:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... &lang=enUS
номер 10 също е температурен датчик.
Някой ако може да разясни кой за какво е, че съвсем се обърках.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани