Проблем с 540

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.06.2012

Проблем с 540

Мнение от didoooo11 » 01 Юни 2012, 20:21

Здравейте,проблема с 540ката е,че при студен двигател работи все едно ги няма 2 цилиндъра.Колкото повече загрява толкова повече се оправя.Правих диагностика на две места и няма проблеми.Смених свещите. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с 540

Мнение от mad_presley » 02 Юни 2012, 9:43

Смени си клапан картерни газове с гарнитури и гарнитурите на всмукатения колектор, като за начало.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.06.2012

Re: Проблем с 540

Мнение от didoooo11 » 02 Юни 2012, 10:44

Ако е от смучене на въздух няма ли да тресе постоянно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с 540

Мнение от mad_presley » 02 Юни 2012, 13:17

Свойство на материала, на студено се свива, на топлпо се разширява ;)


Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с 540

Мнение от gentata » 02 Юни 2012, 16:48

Ако е клапана има и други признаци освен посочените. Така че провери за пропуск на въздух било то от уплътнения или маркучи на смукателния колектор.
:driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с 540

Мнение от omegaart » 02 Юни 2012, 17:34

Колега,

тествай ей това и ще разбереш дали е вакум и тия гарнитури - > http://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA

Колеги не е правилно така да пращате хората на "ремонти" за по 400 кинта и отгоре щото не винаги са тия гарнитури а и може лесно да се провери.

При мен имах този проблем и се оправи след почистване на дюзите на ултразвук. Също може и свещи да са , виж няква диагностика си направи ама като е студена колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.06.2012

Re: Проблем с 540

Мнение от didoooo11 » 02 Юни 2012, 17:52

Свещите са чисто нови а за дюзите сипвах добра добавка и никаква промяна.Правихме теста с спрея,но на загрял двигател и нищо нередно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Проблем с 540

Мнение от Alexch » 02 Юни 2012, 22:41

gentata написа:Ако е клапана има и други признаци освен посочените. Така че провери за пропуск на въздух било то от уплътнения или маркучи на смукателния колектор.
:driving:

Така е :yes: Освен това клапан картерни газове се хваща на диагностика, защото смуче яко въздух след дросела. Насочи се към другите вероятни причини.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с 540

Мнение от gentata » 02 Юни 2012, 23:26

Alexch написа:
gentata написа:Ако е клапана има и други признаци освен посочените. Така че провери за пропуск на въздух било то от уплътнения или маркучи на смукателния колектор.
:driving:

Така е :yes: Освен това клапан картерни газове се хваща на диагностика, защото смуче яко въздух след дросела. Насочи се към другите вероятни причини.

Скоро го сменях клапана за това и го споменах. При мен дори връщаше масло от картера през клапана, смукателния колектор и в цилиндрите и като запали отзад облаци дим. След като загрее се чувше все едно някой надува тромпет под предния капак и около мен всички :shock: :shock: :mhihi: :mhihi: За нестабилни обороти не съм забелязал да има, но тя и колата беше така 1 ден.
:driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с 540

Мнение от omegaart » 03 Юни 2012, 13:59

didoooo11 написа:Свещите са чисто нови а за дюзите сипвах добра добавка и никаква промяна.Правихме теста с спрея,но на загрял двигател и нищо нередно.


При загрял двигател няма как да го хванеш , по-горе са обяснили и защо.

На студен двигател ( сутрин ) се прави тоя тест.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.06.2012

Re: Проблем с 540

Мнение от didoooo11 » 03 Юни 2012, 21:29

Проблема излезе на яве.Има една пластмасова кутия под дебитомера която беше счупена и от там смучеше въздух.Благодаря на всички,но излезе нов проблем по който ще пусна нова тема.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.06.2012

Re: Проблем с 540

Мнение от didoooo11 » 07 Юни 2012, 17:18

Мислех,че се е оправил проблема ама не.Двигателя трепери много по-малко.Смених гарнитурата на дроселовата клапа защото и от там смучеше.Правих проба с спрей на студен двигател и нищо нередно.Някакви нови идеи от къде може да смуче? :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.06.2012

Re: Проблем с 540

Мнение от didoooo11 » 12 Юни 2012, 22:31

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с 540

Мнение от mad_presley » 12 Юни 2012, 22:45

Казах ти по-горе от къде гарантирано ти смуче, ама ти не вярваш. Това си беше гарантиран проблем още когато 540 беше на по 5-6 години, нали не си помислил, че твоята е някакво изключение.

Сменяш ето това http://www.fcpgroton.com/product-exec/p ... 40il+95-01 и това http://www.fcpgroton.com/product-exec/p ... 40iL+840ci Това са първите неща, които се сменят при признаци като твоите. Ако след смяната не се оправи, вече започваш да тъсиш всякакви други варианти ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с 540

Мнение от turbo » 13 Юни 2012, 17:30

А на това 540 направен ли е тестът със спрейчето, както е показан в клипчето в Ютубата? Добре е обяснено и показано къде да се пръска и какво да се търси като промяна в работата на мотора.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook