E39 520i проблеми след "ремонт"
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- SonicRage
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60
- Детайли за колата: BMW e60 525xi
E39 520i проблеми след "ремонт"
Та искам да попитам след като вече шест месеца се занимавам с един сервиз в Пловдив и очевидно те не могат да се справят с колата а само ми я разбиват допълнително къде в Пловдив или околноста мога да намеря сериозен сервиз където хората си разбират от работата и няма да ме прецакат... Проблемите ми започнаха след като я закарах да сменят уж свършилия термостат...от там последва - Смяна на термостат и водна помпа, смяна на радиатор след което колата продължаваше да загрява се стигна и до главата..от там проблема с изтичането на антифриз изчезна после обаче не искаше да пали...казаха че са ми сменлини някакви датчици за оборотите след което пак не искаше да пали но вече само на топло (нещо което чета че предимно става при дизелите) като на капак отгоре сега ми показва че гори 18/100 бензин и газ (имам и газова уредба,която преди ми показваше 9.8/100 без значение на какво кавам а и съм засичал с газта че над 10-12 не ми е качвала с климатик и градско, а сега 18 ми показва и това ме стряска доста) Опитах се да му обесня на онзи многознайко в сервиза че преди да я докарам ми показваше разход на бензин 10/100 а сега е 18 а той ми вика да съм я закарал на газаджия , след което му обесних че съм несъгласенс неговото мнение и за мен той ми е прецакал колата при положение че съм му я закарал читава с предишния разход и след отварянето на главата сега ми показва тая цифра без значение на какво карам....
Искам да попитам дали те са объркали някои датчици някъде и къде мога да ида да ми я прегледат и да кажат като хората какво става реално. Като подробност ще кажа че в шестте месеца в които колата беше вън и вътре в сервиза разхода на моменти ми е показвал и 32/100 ...взимат я сменят някой датчик...20/'100 та сега 18/100 и това ме изнервя много.
Ако някой може да ме упъти и за газаджия в Пловдив който има букса за газова уредба "e-gas" ще съм благодарен !!
Искам да попитам дали те са объркали някои датчици някъде и къде мога да ида да ми я прегледат и да кажат като хората какво става реално. Като подробност ще кажа че в шестте месеца в които колата беше вън и вътре в сервиза разхода на моменти ми е показвал и 32/100 ...взимат я сменят някой датчик...20/'100 та сега 18/100 и това ме изнервя много.
Ако някой може да ме упъти и за газаджия в Пловдив който има букса за газова уредба "e-gas" ще съм благодарен !!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: E39 520i проблеми след "ремонт"
Това което ти показва за среден разход по борд изобщо не е меродавно какъв ти е реалния разход. Когато е разкачан акумулатора или пък е занулен средния разходомер на борда, след това като покараш малко да речем 10-15км може да ти покаже и 50л/100км в зависимост от това как си я карал за този пробег. За да са горе-долу верни показанията на борда трябва да навъртиш поне 200-300км. че дори и за тези км. пак не е кой знае колко вярно но се приближава до реалния разход. Има и тема как може да се коригира алгоритъма по който се пресмята средния разход.


2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани