Проблем ромбоидния ключ.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Все пак колегата е написал, че не е от релетата, предполагам знае най-добре какво му се случва в колата.
Вместо да се занимава да сваля и да чисти най-лесно се познава ако отключи колата просто да погледне плафона (ако е на светло) дали се активира. Ако се включва то най-вероятно са релета, ама ако няма никаква реакция на дали са релетата
Вместо да се занимава да сваля и да чисти най-лесно се познава ако отключи колата просто да погледне плафона (ако е на светло) дали се активира. Ако се включва то най-вероятно са релета, ама ако няма никаква реакция на дали са релетата

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Мисля, че колегата не отхвърля напълно релетата. Те са най-честия проблем и е добре да се тръгва от тях, едно почистване и преглед не струва нищо. Виждате, че другите неща искат специалисти, уреди и съответно разходи.
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Не съм отхвърлил нито една от предложените идеи, защото колата се държи странно. При всички случаи ще се вслушам в съветите на колегите Oci и NikVanov защото дори и проблема да не е в релетата, то ще направя една добра профилактика. Даже днес се уговорих със един майстор тук в Плевен, който е правил тази процедура и има съответните спрейове за почистване и т.н..
Поздрави и благодаря за съветите.
Ще пиша като има развитие.
П.С. Току що се връщам от ключар, замерихме ключа и не излъчва сигнал. Операцията с почистването на релетата остава на дневен ред въпреки това. Сега остава да се отвори ключа и да се види какъв е точно проблема.Разбира се ще подменя и батерията задължително.
Поздрави и благодаря за съветите.
Ще пиша като има развитие.
П.С. Току що се връщам от ключар, замерихме ключа и не излъчва сигнал. Операцията с почистването на релетата остава на дневен ред въпреки това. Сега остава да се отвори ключа и да се види какъв е точно проблема.Разбира се ще подменя и батерията задължително.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Ако ти потрябва нов ключ се свържи с колегата Oci. Ако ремонтът на ключа не стане в Плевен имам специалист в София.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Проблем ромбоидния ключ.
ros1977 написа:Не съм отхвърлил нито една от предложените идеи, защото колата се държи странно. При всички случаи ще се вслушам в съветите на колегите Oci и NikVanov защото дори и проблема да не е в релетата, то ще направя една добра профилактика. Даже днес се уговорих със един майстор тук в Плевен, който е правил тази процедура и има съответните спрейове за почистване и т.н..
Поздрави и благодаря за съветите.
Ще пиша като има развитие.
П.С. Току що се връщам от ключар, замерихме ключа и не излъчва сигнал. Операцията с почистването на релетата остава на дневен ред въпреки това. Сега остава да се отвори ключа и да се види какъв е точно проблема.Разбира се ще подменя и батерията задължително.
Предполагам както при мен платката ти е дала фира. Вариант е поръчваш си ненарязана черупка и си търсиш ключ със здрава платка. Премествате чипа от твоята развалена платка на здравата за да пали колата. Даваш да ти нарежат заготовката. Зглобяваш ключът. Обучаваш новата платка да работи със синхронизиране и си ок. Замерете батерията, но едва ли е там проблема.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем ромбоидния ключ.
ros1977 написа:Не съм отхвърлил нито една от предложените идеи, защото колата се държи странно. При всички случаи ще се вслушам в съветите на колегите Oci и NikVanov защото дори и проблема да не е в релетата, то ще направя една добра профилактика. Даже днес се уговорих със един майстор тук в Плевен, който е правил тази процедура и има съответните спрейове за почистване и т.н..
Поздрави и благодаря за съветите.
Ще пиша като има развитие.
П.С. Току що се връщам от ключар, замерихме ключа и не излъчва сигнал. Операцията с почистването на релетата остава на дневен ред въпреки това. Сега остава да се отвори ключа и да се види какъв е точно проблема.Разбира се ще подменя и батерията задължително.
като отвориш ключа провери за студена спойка около батерията ако е здрава батерията разбира се ако не смени батерията и пробвай тогава.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Ако се сменя батерията иска и инициализация май?
- stefsax
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: Проблем ромбоидния ключ.
аз онзи ден си оправих ключа.палеше колата с него ,но дистанционното не бачкаше.отворих го,оказа се студена спойка след батерията на платката,после направих инициализиране (или както се казва там)и на двата ключа обаче и сега си работят перфектно.
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Здравейте Колеги,
днес разреших проблема със ключа за който съм писал по-горе в темата и както е редно искам да споделя какъв беше той. Отидох при човек който се е занимавал нееднократно със въпросните релета на БМВ, със идеята да ги извадим, почистим или евентуално сменим с нови. След като огледа обстойно майстора ми заяви че релетата не са виновни и отвирихме ключа. Със фин поялник презапои всички крачета на чиповете на платката и всичко е ок. Замери ми батерията, която оказа се е в прилично състояние въпреки че наближава десет годишна възраст
Искам да кажа също че отварянето на ключа съвсем не е толкова страшно, колкото някой Колеги го описват, само трябва търпение за да се среже и после залепи добре. Смея да твърдя че след интервенцията не се личи че ключа е отварян.
Поздрави!!!
днес разреших проблема със ключа за който съм писал по-горе в темата и както е редно искам да споделя какъв беше той. Отидох при човек който се е занимавал нееднократно със въпросните релета на БМВ, със идеята да ги извадим, почистим или евентуално сменим с нови. След като огледа обстойно майстора ми заяви че релетата не са виновни и отвирихме ключа. Със фин поялник презапои всички крачета на чиповете на платката и всичко е ок. Замери ми батерията, която оказа се е в прилично състояние въпреки че наближава десет годишна възраст

Искам да кажа също че отварянето на ключа съвсем не е толкова страшно, колкото някой Колеги го описват, само трябва търпение за да се среже и после залепи добре. Смея да твърдя че след интервенцията не се личи че ключа е отварян.
Поздрави!!!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Така е, батерията е много надеждна и затова са направили ключа неразглобяем, но явно спойките са по-малко издръжливи. Добре, че си се оправил и ти благодаря, че накрая написа какво е станало.
Re: Проблем ромбоидния ключ.
Малко късно виждам темата и е добре, че колегата се е справил с проблема! Щях да предложа точно този вариант (то след като работата е свършена и баба знае...
), защото само преди около месец се сблъсках с подобна ситуация. Даже купихме чисто нов ключ с чип и платката за дистанционното, че даже и с възможност за смяна на работната честота и след като всичко заспа решихме да отворим стария за да видим каква е работата... Моят човек го занесе на ключар (на отварянето не съм присъствал в интерес на истината) и се оказа същата работа - имаше почти разпоени крачета на някои от елементите на платката! Според твърдението на майстора, когато дистанционното не хваща от по-голямо разстояние, човек несъзнателно натиска бутоните по-силно от необходимото и така предизвиква огъване на платката и съответно след години, като се насложи и неизбежната умора на материала се явява ефекта на т. нар. "студена спойка"... Не се наемам да твърдя, че е така, но може и да има известна истина. Както и да е, сега човекът си има два ключа, а виждам, че и колегата е разрешил въпроса по този начин...!

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани