Проблем с ускорението: E46 325Ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ускорението: E46 325Ci
Здравейте,
Моля за мнение, защото от известно време ми се струва че колата ми ускорява прекалено бавно, според мен има някакъв проблем, моля вижте видеото:
http://www.youtube.com/watch?v=nEcxRZX5XCo
Това е ускорение от 3-та 40км/ч до ~ 210км/ч но ми се струва че е прекалено бавна, моля за помощ.
Датчик на разпределителен вал е сменян но беше някакво менте - може ли от това да е толкова мудна?
Благодаря на всички предварително.
Поздрави,
Михаил
Моля за мнение, защото от известно време ми се струва че колата ми ускорява прекалено бавно, според мен има някакъв проблем, моля вижте видеото:
http://www.youtube.com/watch?v=nEcxRZX5XCo
Това е ускорение от 3-та 40км/ч до ~ 210км/ч но ми се струва че е прекалено бавна, моля за помощ.
Датчик на разпределителен вал е сменян но беше някакво менте - може ли от това да е толкова мудна?
Благодаря на всички предварително.
Поздрави,
Михаил
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
Трудно е да се прецени така колега,на диагностика какво показва,правена ли е такава?
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
Здравейте,
на диагностика показва че една от ламда сондите след катализатора е мудна, няма никакви други грешки.
Компресията на двигателя е 12 на всичките 6 цилиндъра.
Клипчето съм го снимал на равен участък.
Поздрави,
Михаил
на диагностика показва че една от ламда сондите след катализатора е мудна, няма никакви други грешки.
Компресията на двигателя е 12 на всичките 6 цилиндъра.
Клипчето съм го снимал на равен участък.
Поздрави,
Михаил
- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
Определено е мудна. Аз карам същия мотор и моя ми се виждаше муден преди да гледам клипа
.Във високите хич я няма след 5 докато сложиш ръката да превключиш трябва да си на 6 особено между 3-4 скорост. Някакъв шум, ваносите как са? На живи данни трябва да я закачиш и без диагностика никой не може да ти помогне. Разхода как е?

Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
от 40 до 160 го правиш за 23 секунди
ще пробвам и аз за колко време става
виж това клипче макар и с лошо качество и сравни по твоята
но ми изглежда малко...
диша ли колата, филтри, гърнета, кат ?
ще пробвам и аз за колко време става
виж това клипче макар и с лошо качество и сравни по твоята
но ми изглежда малко...
диша ли колата, филтри, гърнета, кат ?
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
Здравейте,
Тази седмица ще отделя време да отида на сервиз да погледнат дали "диша"
Мен ме съмнява дали не е датчик на разпределителен вал, но може ли от него толкова да пада мощността?
Моля за съвети какво друго може да се погледне по колата.
Да спомена още нещо - много лесно гасне.
Поздрави,
Михаил
Тази седмица ще отделя време да отида на сервиз да погледнат дали "диша"

Моля за съвети какво друго може да се погледне по колата.
Да спомена още нещо - много лесно гасне.
Поздрави,
Михаил
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
От проблемни датчици може да ти пада мощността
- без диагностика няма да минеш.
Какво ще рече лесно гасне?
пс. Видях че вече си правил диагностика, така че трябва да са излезли проблемни датчици и т.н
- ако правиш пак диагностики по добре се насочи към доказани специалисти и да не ходиш по сто пъти.

Какво ще рече лесно гасне?
пс. Видях че вече си правил диагностика, така че трябва да са излезли проблемни датчици и т.н

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
за тоя мотор ми се струва че гледам табло на голф3 1.4 моно 60 коня, определено нещо я бърка, има ли катализатори колата, да не е запушена, или дебитомера да я души, ванос също е вероятност, според мен задължително диагностика на живо и здраво напъване да се види къде издиша
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
Здравейте,
Вчера бях на сервиз и ми казаха че втора ламда сонда след катализатора която е с подгряване дава грешка, тази седмица ще е смена и ще вида дали ще се отпуше колата.
Колата е със сменен въздушен филтър hangs, не съм проверявал по-нататък дали стига достатъчно въздух до колекторите. Не е проверена дали катализатора е запушен.
Днеска разходих колата до от Пловдив до Стара Загора по магистралата, като през цялото време карах с темпомат - 100км/ч, малко градско в Стара Загора - даде ми среден разход - 7,5л/100км по бордови компютър, по колонка също е някъде там защото имах точно половин резервоар а като се върнах имах малко над 1/4. Предполагам че от деление до деление са около 16 литра. Забравих да кажа че през цялото време съм карал със пуснат климатроник 16-20*С с вентилатор на предпоследна степен (ако това съшо е от значение).
Също така се чува съскане при ниските обороти от 900-2500+обр/мин - по нагоре вече не го чувам, може ли някой да ми каже от къде може да идва това съскане - четъх че може да е от клапата на картерните газове, отворих капчаката на масло при работещ двигател, звука на двигателя се промени драстично...
Моля дайте съвет от къде да започна след смяната на ламда сондата.
Поздрави,
Михаил
Вчера бях на сервиз и ми казаха че втора ламда сонда след катализатора която е с подгряване дава грешка, тази седмица ще е смена и ще вида дали ще се отпуше колата.
Колата е със сменен въздушен филтър hangs, не съм проверявал по-нататък дали стига достатъчно въздух до колекторите. Не е проверена дали катализатора е запушен.
Днеска разходих колата до от Пловдив до Стара Загора по магистралата, като през цялото време карах с темпомат - 100км/ч, малко градско в Стара Загора - даде ми среден разход - 7,5л/100км по бордови компютър, по колонка също е някъде там защото имах точно половин резервоар а като се върнах имах малко над 1/4. Предполагам че от деление до деление са около 16 литра. Забравих да кажа че през цялото време съм карал със пуснат климатроник 16-20*С с вентилатор на предпоследна степен (ако това съшо е от значение).
Също така се чува съскане при ниските обороти от 900-2500+обр/мин - по нагоре вече не го чувам, може ли някой да ми каже от къде може да идва това съскане - четъх че може да е от клапата на картерните газове, отворих капчаката на масло при работещ двигател, звука на двигателя се промени драстично...
Моля дайте съвет от къде да започна след смяната на ламда сондата.
Поздрави,
Михаил
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
Здравейте,
Мисля да си купя кабел за диагностика на компютъра на колата посредством който да проследя дали стойностите на датчиците са в норми или трябва да се сменят, моля някой дами помогне от къде мога да си изтегля информация за следните датчици:
- дебитомер
- датчик на колянов вал
- датчик на разпределителен вал
- ламда сонда преди катализатор
- ламда сонда след катализатор с подгряване
Какви други показатели да провера за да избегна излишни разходи за подмяна на датчици?
Поздрави,
Михаил
Мисля да си купя кабел за диагностика на компютъра на колата посредством който да проследя дали стойностите на датчиците са в норми или трябва да се сменят, моля някой дами помогне от къде мога да си изтегля информация за следните датчици:
- дебитомер
- датчик на колянов вал
- датчик на разпределителен вал
- ламда сонда преди катализатор
- ламда сонда след катализатор с подгряване
Какви други показатели да провера за да избегна излишни разходи за подмяна на датчици?
Поздрави,
Михаил
Re: Проблем с ускорението: E46 325Ci
Здравейте,
Днеска забелязах че когато съм пуснал климатика и освобода от скорост - оборотите почват да играят - 700-900обр/мин, така докато скоростта падне до 20км/ч, на място оборотите не се менят, може ли да ми дадете съвет какво да погледна?
Поздрави,
Михаил
Днеска забелязах че когато съм пуснал климатика и освобода от скорост - оборотите почват да играят - 700-900обр/мин, така докато скоростта падне до 20км/ч, на място оборотите не се менят, може ли да ми дадете съвет какво да погледна?
Поздрави,
Михаил
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани