540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i
sadex5 написа:Колега така е знам. Аз на баща ми на Ладата даже 10 W не бих сложил..Странно е наистина, но е така, БМВ дилърите препоръчват такова, синтетично. Когато наскоро бях на един курс, хората казаха следното, при по високи температури на двигателя, това масло има по добри мазилни качества, и при по високо натоварване смазва по добре. Кой го е проверил не знам, но е така. Мързи ме да сляза да ти ударя една снимка на стикера ми за маслото![]()
А и друго да ти кажа, чувал ли си смяна да се прави на 6000 км ? Е те така казват....
Мазилни качества , но поддържа висока температура заради гъстотата му, което пък значи че по-често ще се включва виско и т.н.
Колкото до смяната , тя е фактор от много неща. Както километрите така и време и стила на каране са от огромно значение. Точно за това си има масла с по-високи показатели като качества и такива едва ли не без , но тук се впускаме в мнооого голяма дискусия и не мисля че и е мястото.
За мен това е тотално неправилен избор за масло и то специално за този двигател. Виж за американски В8-мак е възможно да няма проблем все пак там запаса на живот в един двигател е мноооого по-голям отколкото в Европейския модел.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 540i

- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: 540i
sadex5 не искам да ставам нахален, но ще съм ти благодарен много, когато намериш възможност да ми дадеш координатите на човека в Чикаго. Писах ти ЛС, не знам дали си го видял. Мерси.
Илко ще съм ти признателен ако не я затваряш, защото въпреки половината излишни ругатни, другата половина от мнения ми беше много полезна.
Илко ще съм ти признателен ако не я затваряш, защото въпреки половината излишни ругатни, другата половина от мнения ми беше много полезна.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 540i
Някъде има някаква грешка в информацията. Никъде не дават да се слага 15w40 на такъв мотор (а и силно се съмнявам това масло да има, каквото и да е синтетично съдържание - те повечето 10w40 са полусинтетични...). За справки: http://classic.valvoline.com/crmo/vehicle.asp - за USA, а http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor - за EU. В Чикаго, доколкото знам си е бая студенко зимата и не виждам логиката да е 15w маслото.
За Лайфтайма на кутията съм писал тук: viewtopic.php?f=35&t=275423
За Лайфтайма на кутията съм писал тук: viewtopic.php?f=35&t=275423
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: 540i
Колата е вече в прилиен вид за каране. Все още съм под средната цена за модела.
Има още неща за дооправяне и сигурно докато приключа със всичко ще покрия разликата, но зависи от къде погледнете нещата. За мен това е по-удобен вариант.
Проблеми решения до сега:
Trans fail safe program- недостатъчно масло в кутията- обслужена.
Неравномерна работа при студен старт, гаснене при рязко натискане на спирачката, лаг при ускорение и неравномерно ускорение и работа като цяло- intake seal. Поради по-лесната смяна head cover gasket-ите бяха сменени покрай това. Така или иначе си бяха за смяна, теча на масло беше наличен.
При спиране на място и пусната вентилация, миризма на изгоряла пластмаса, гума , съединител- не мога точно да я опиша, много странна миризма. Четох, че може да е от сензори, бушони, всичко проверих. Накрая смених термостата, който просто си беше за смяна- колата не загряваше и това беше решението на проблема.
С изключение на катализатора всички останали проблеми са типични и лесни за отстраняване. Просто ще изискват време.
Благодаря за помощта, на тези, които помогнаха. И се надявам информацията да е полезна и на някой друг.

Проблеми решения до сега:
Trans fail safe program- недостатъчно масло в кутията- обслужена.
Неравномерна работа при студен старт, гаснене при рязко натискане на спирачката, лаг при ускорение и неравномерно ускорение и работа като цяло- intake seal. Поради по-лесната смяна head cover gasket-ите бяха сменени покрай това. Така или иначе си бяха за смяна, теча на масло беше наличен.
При спиране на място и пусната вентилация, миризма на изгоряла пластмаса, гума , съединител- не мога точно да я опиша, много странна миризма. Четох, че може да е от сензори, бушони, всичко проверих. Накрая смених термостата, който просто си беше за смяна- колата не загряваше и това беше решението на проблема.
С изключение на катализатора всички останали проблеми са типични и лесни за отстраняване. Просто ще изискват време.
Благодаря за помощта, на тези, които помогнаха. И се надявам информацията да е полезна и на някой друг.
- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: 540i
Колеги няколко въпроса искам да задам. Надявам се да помогнете със съвети. Преди няколко дена ми се спука, един от маркучите по охладителната система, този който отива от двигателя към помпата за парното- възможно най-е:+8ия за смяна, но не там ми е проблема. Смених го, добавих антифриз, обезвъздуших, всичко е ок, колата не загрява, парното си работи. Двигателя все още е без пластмаси и докато търсех проблеми по маркуча, който сменях забелязах едно свистене, точно около него, когато колата е изключена. Оказа се един друг маркуч над него. Надявам се да ме разберете, защото не мога да снимам сега и не можах да го намеря като част и номер, защото не знам за какво служи това чудо. Излиза от задната част на всмукателните колектори. Минава по метална тръбичка над колекторите и се влива в "схема" преди колекторите. Намерих снимка на металната тръбичка, която съм показал.
Самата тръбичка от където се чува свистенето е за смяна. Годинките и личат и е напукана. Ще се сменя, то е ясно. Но въпроса ми е за какво служи тази система и какво тече по нея. Предполагам, че е въздух, защото нищо не тече. Само се чува свистене. Не искам да оплескам нещо. Защото смяната ми се вижда доста елементарна, но не искам да поемам излишни рискове.
Мерси предварително.

Самата тръбичка от където се чува свистенето е за смяна. Годинките и личат и е напукана. Ще се сменя, то е ясно. Но въпроса ми е за какво служи тази система и какво тече по нея. Предполагам, че е въздух, защото нищо не тече. Само се чува свистене. Не искам да оплескам нещо. Защото смяната ми се вижда доста елементарна, но не искам да поемам излишни рискове.
Мерси предварително.

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 540i
Това ти е вакума за сервото на спирачките .
- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: 540i
Ilko Ivanov написа:Това ти е вакума за сервото на спирачките .
Мерси. Напълно забравех да благодаря.
Тъй като няма отворена тема по въпроса искам да попитам нещо за т.н. "таралеж". От ужким много голяма фирма за части втора употреба само за BMW ми дадоха кредит за техния магазин, тъй като осраха тотално това, което бях поръчвал от тях. Та реших да се възползвам, въпреки, че за въпросния регулатор ми дадоха цена като за нов, а ми пратеха втора употреба, но нали е без пари. Само, че проблема си седи. Но тъй като симптомите ми са малко по-различни от това, което на всякъде чета искам да попитам дали може да имам проблем някъде другаде.
Вентилатора никога не се включва сам или да гасне напълно. Проблемите са ми точно 2. Когато започна да променям температурата или на по-ниска, или на по-висока започва да духа по-силно, винаги по-силно. И когато сам започна да го регулирам винаги ми "бяга" 2-3 деления от това което съм му задал. След смяната на регулатора промяна никаква. Но тъй като е втора употреба и предполагам вероятността да е пак от него е голяма.
Но искам все пак да попитам има ли вероятност да имам някъде друг проблем?
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани