ОТНОВО загряване и М50
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
dizelboy написа:Penchev написа:Водна помпа,термостат,виско - всичко съм сменил ... Утре освен да направя опит със замостване на перкатаТи как точно го направи
Въпросното кламерче къд4е го постави ?
Георги Пенчев
ти пак не ръ4каи баба си по задника вклуюи си климатика караи си загаси си музиката и ще рабереш когато пуснеш кллимата перката запо4ва да работи на 1 ва стешпен когато се вклю4и 2ра е доста шумна и исе осеща леко гултане на оборотите не ръ4каи дат4ика 4ее 80 кинта в дару
Датчика (VEMO) мога да го изпратя на всеки срещу 25 кинта по еконт да кажем, не е проблем.

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
аз проблеми с загряване нямам, но ми прави впечатление,че когато сутрин запаля колата студена и веднага включа климатика перката се включва веднага на 1-ва степен, а колата няма и 50 градуса
другото което забелязвам е че перката работи само когато работи и компресора, 2-ра степен несьм чул никога.
и си мисля,че ел. перката работи само при включен климатик

другото което забелязвам е че перката работи само когато работи и компресора, 2-ра степен несьм чул никога.
и си мисля,че ел. перката работи само при включен климатик
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Alexi написа:аз 2рата степен не съм я виждал включена до сега ,как да я проверя дали работи ? даже си мисля че е най добре в тез жеги като пусна климатика направо да тръгва на втора степен
несе притесняваи 2 ра се вклю4ва при висико натоварване и при високи обороти по време на движение смисал 4е когато караш на едни обороти пурва си върши работа когато караш с по висока скорост или пак по ниска но температурата с еповишава примерно в задръстване се вклю4ва и 2 ра



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Такаа, при днескашния тест нямах възможност да покарам интензивно в голямата жега и задръстване, но ми направи впечетление, че колата повече от 12:01 не загря, дори и на пуснат климатик
одеве (на +32 градуса външна температура) реших да оставя колата да работи на място, за да загрее. Чаках около 10 мин отново залегнал пред бъбреците с надеждата да се включи отново елeктрическата перка. Изчака ми се чакането и отидох в купето да проверя какво показва стрелката
тъкмо поглеждам 12:02 и чувам перката
но направо се бе включила 2-ра степен. работи около 1 мин и спря. Значи всичко си е наред, само дето се вманиачавам. РОСКАТА хубаво си каза :"аз на приборите от таблото не вярвам"
п.п. днес обикалях да си купя електронен термометър, от онези дето са като писалки - имат отпред една малка метална пишка и като я допреш ти изписва на дигиталното циферблатче температурата, но не намерих. Според мен е хубаво да имаме такива термометри, да не се шашкаме излишно. Сигурно нямат и 10 кинта, но по пловдивските магазини не намерих за съжаление




п.п. днес обикалях да си купя електронен термометър, от онези дето са като писалки - имат отпред една малка метална пишка и като я допреш ти изписва на дигиталното циферблатче температурата, но не намерих. Според мен е хубаво да имаме такива термометри, да не се шашкаме излишно. Сигурно нямат и 10 кинта, но по пловдивските магазини не намерих за съжаление


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
След вчерашни 100 км близо, нямах помръдвания на стрелката за разлика от онова онзи ден ... наистина перката се включва веднага с климатика и работи успоредно с компресора - там значи всичко е О'К.
Все си мисля,че не е ненормално да мръдне малко вдясно стрелката за температурата
В интерес на истината откакто я имам колата почти никога не е мърдала от средата и то точно средата.Както и да е,продължаваме да караме в жегите и ако има нещо то ще се види
Георги Пенчев
Все си мисля,че не е ненормално да мръдне малко вдясно стрелката за температурата


Георги Пенчев
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Аз пък ще ви кажа как да си направите "ТУНИНГ" на виско съединителя, за да включва по-рано: вземате едни клещи и му махате биметалната пластина. По този начин го "лъжете" че температурата е висока и той започва да върти много по-рано.
Ефекта е много добър. Аз направих така на моята 535i, понеже имаше склонност към загряване в задръстванията, и сега не загрява.
Ефекта е много добър. Аз направих така на моята 535i, понеже имаше склонност към загряване в задръстванията, и сега не загрява.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ма ти си имаш 220 коня по всяко време
Питаш ли ни нас със скромните 150 дали ни е добре със зацепен силикон
Георги Пенчев





Георги Пенчев
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
При дизелите е важен въртящия момент.
Ако имаме бензинов и дизелов двг. с еднаква мощност, дизелът ще върви повече, тъй като е с по-голям въртящ момент.
Ако имаме бензинов и дизелов двг. с еднаква мощност, дизелът ще върви повече, тъй като е с по-голям въртящ момент.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Penchev написа:Ма ти си имаш 220 коня по всяко време![]()
Питаш ли ни нас със скромните 150 дали ни е добре със зацепен силикон
![]()
![]()
![]()
Георги Пенчев
Виско съединителя не е напълно зацепен. Поведението му е както при напълно загрял.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
NITRO DRIVER написа:При дизелите е важен въртящия момент.
Ако имаме бензинов и дизелов двг. с еднаква мощност, дизелът ще върви повече, тъй като е с по-голям въртящ момент.
не бъди толкова сигурен

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Според мен 100% чак не е зацепен,но да речем поне 90 % ...
Има някакво приплъзване ,но минимално а в този режим на колата й става тежко повярвай ми
Георги Пенчев
Има някакво приплъзване ,но минимално а в този режим на колата й става тежко повярвай ми



Георги Пенчев
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
аз пък забелязах нещо, но не знам данеби да си внушавам. когато пусна САМО циркулацията на купето климатика пак си бачка на студено, но и колата не ми загрява над половината, а като пусна и снежинката тогава температурата мурда малко повече

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Ако си с клима с врътки(неавтоматична) на 1, 2 и 3-та стпен циркулацията само върти въздуха. Но удариш ли 4та се пуска и компресора. При другия модел клима(автоматичен) няма значение дали си на циркулация или на "снежинка" компресорът си работи винаги. Нямам си на идея защо така са направили. Би трябвало да е като на първия модел.

52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани