Проблем с охладителнтата система на М52

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 27 Юни 2006, 16:16

Имаш някакъв проблем в охладителната система щом маркучите се ти твърди най добре отиди за диагноза в сериозен сервиз. При мене маркучите бяха твърди и се пръсна казанчето на радиатора и сега съм с нов ръдиатор. Освен това перката на климатика помага на основната при тежки ситуации за охлаждане на антифриза. Има някакъв резистор който често заминава и тогава перката на климатика не работи за охлаждане на мотора а само когато се включи климатика.
Личен опит д**ба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е60 LCI 530 xd MT

Мнение от sikar » 27 Юни 2006, 17:33

CheGevara написа:
CheGevara написа:
Ivan Kazakov написа:Невъзможно е да нямаш перка ...

става дума за перка на климатика! не всеки има перка за климатика. Аз нямам. GECATA_BMW го обясни някъде в Е46, че който има виско няма перка или нещо такова.

аз съм в грешка и си го признавам! Днес установих, че имам перка за климатика, но тъй като не работи (и никога не е работила :mhihi: ) беше запекла на едно положение и аз съм си помислил, че нямам :uups:

Как се разбира, че перката на климатика е заминала.Днес гледах, че като пусна климатика-перката не работи(трябва ли постоянно да върти или се включва).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Юни 2006, 22:09

sikar написа:
CheGevara написа:
CheGevara написа:
Ivan Kazakov написа:Невъзможно е да нямаш перка ...

става дума за перка на климатика! не всеки има перка за климатика. Аз нямам. GECATA_BMW го обясни някъде в Е46, че който има виско няма перка или нещо такова.

аз съм в грешка и си го признавам! Днес установих, че имам перка за климатика, но тъй като не работи (и никога не е работила :mhihi: ) беше запекла на едно положение и аз съм си помислил, че нямам :uups:

Как се разбира, че перката на климатика е заминала.Днес гледах, че като пусна климатика-перката не работи(трябва ли постоянно да върти или се включва).


най-вероятно ти е заминало съпротивлението на перката, то е един кантал намотан в една керамика около 60 кинта е ново.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 28 Юни 2006, 8:28

При мен май се оказа виско съединителя, като загрее двигателя около 90 градуса и изфорсирам перката непроменя оборотите си, върти се така, както и на ниски обороти. Снощи купих виско и днес ще го сменя да видя какво ще стане. Иначе за перката на климатика разглобих от пред зада огледам и ми се струва че е запекло моторчето, защото като я завъртя с ръка има положение в което се върти свободно някъде около половин оборот и след това започва да се върти по-трудно.Перката неопира никъде в страни и не е крива. Иначе резисторчето го проверих, като цена струва 91.25 лв с ддс в ДаруКар и го има налично но при мен май ще бъде цяла перка. Дали ще мога да си намеря перка заместител щото оригиналната е доста скъпа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 03 Юли 2006, 7:50

Реших проблема със загряването. ПРичината беше виско съединителя, подмених го с нов и сега държи нормална температура, дори в петък във страхотната жега затворих колата в гаража и я оставих да работи зада видя дали ще загрее но не немърда. Благодаря на всички за мненията. Сега остава само перката на климата да орравя :D

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook