Дъжд вали, град бие.... а Дилян Пенчев...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 27 Юни 2006, 1:56

Lok-Na-Rok!

Дилян Пенчев написа:След като установих че виското не зацепва хубаво (аз съм си го пълнил със грес за да тествам дали става ) пуснах ел.перката която охлади до средата м/у 12 часа и предишната бяла!

Ти колко перки за охаждане имаш? Нема да питам дали имаш и в багажника, че ме е страх от отговора кат те гледам, че си с комби!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Юни 2006, 10:17

Имам две - едно виско и една ел.перка :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Юни 2006, 10:35

Ако е достатъчно голяма ел. перката защо не я оставиш само нея?
Останах с впеватлението,че я включваш ръчно.
Защо не и сложиш датчик да се влкючва сама?
Пък от друга страна за сигурност и лично спокойствие можеш да оставиш и ръчното ключе,ако случайно някога не сработи датчика.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Юни 2006, 10:46

Перката се включва на 91 градуса първо скорост и на 99 втора скорост... сложил съм си и ключе в ексрийм да я включвам ръчно и да си бачка!
Виското по добре охлажда според мен и за това не съм го махнал!

Ако сложа ел.перка на местото на виското - може би и да е по-добре и да охлажда по-добре от виското но аз все си мисля че виското с неговото безстепенно охлаждане е много сигурно и доста по-надеждно!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 27 Юни 2006, 11:03

Точно така. Има и още едно предимство - при виското няма резки температурни девиации (охлаждане, после нагряване докато пак се включи), докато при ел. перката са налице. БМВ знаят кое е по-добре за двигателя ;)
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Юни 2006, 11:07

Е... с един прецизен датчик с тясна хистерезисна крива който включва на 91 градуса и изключва на 89 няма да има резни температурни разлики ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Юни 2006, 11:13

Дилян Пенчев написа:Е... с един прецизен датчик с тясна хистерезисна крива който включва на 91 градуса и изключва на 89 няма да има резни температурни разлики ;)

:yes:
Камене те и М-поверите са БМВ-та ,пък и се предполага че се карат доста по екстремно,а те са с ел перки ;)
Това имах в предвид с прецизен датчик можеби ще стане перфектно.
Има и друг недостатък на виското,че като изгасиш мотора то спира,а ел перката може да се направи да спре след като охлади.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Юни 2006, 11:20

vld написа:
Дилян Пенчев написа:Е... с един прецизен датчик с тясна хистерезисна крива който включва на 91 градуса и изключва на 89 няма да има резни температурни разлики ;)

:yes:
Камене те и М-поверите са БМВ-та ,пък и се предполага че се карат доста по екстремно,а те са с ел перки ;)
Това имах в предвид с прецизен датчик можеби ще стане перфектно.
Има и друг недостатък на виското,че като изгасиш мотора то спира,а ел перката може да се направи да спре след като охлади.


Ама в същност това охлаждане след загасяне на мотора не върши никаква работа защото тогава водата не циркулира... предимството е че при повтроно запалаване след малко време тръгва охладена вода в мотора... което не е много голямо предимство (говорим за резките температурни промени ;) )
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 27 Юни 2006, 12:02

То с тоя прецизен датчик с 2 градуса амплитуда, тая ел. перка няма и да спира, все пак зависи и от начина и маниера на каране. Друго предимство на виското е че охлажда съобразено с оборотите.
Влади, при М-ките нещата са други, там се гледа да се изцеди максимало мощност, така че в техния случай ел. перките са по-подходящи, отколкото сравнително тежката перка с виско. При това виското при М-ките много по-бързо би давало фиря, нали си представяш какво ще стане с виското при режимите на работа на двигателя на М-ка и т.н? Но това не означава, че ел. перката е по-добра от виското, просто е по-евтина и по-надеждна, затова е и по-предпочитана.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Юни 2006, 12:05

kam_tod написа:...При това виското при М-ките много по-бързо би давало фиря, нали си представяш какво ще стане с виското при режимите на работа на двигателя на М-ка и т.н? ....

Абе да ти кажа честно мойто кара 3-та година и да ти кажа честно режима му на работа хич не е лек :mhihi: Особенно в началото :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Юни 2006, 12:50

Ми мен лично нещо ме съмнява тая работа с виското.
Трудносработва ми се струва поне мойто дорисега в жегите рядкого чувам да свисти като хората и да вдига пепеляка от земята.
И в други теми съм споменавал че го смених зимата шото старото беше зацепило (блокирал лагер) и не ми загряваше колата,ама въобще не излизаше от синиото.Сега като я напеча яката и стрелката стига до средата да ме подсети можеби,че все пак е дизелче.
малко щом спра да и давам жега и се охлажда.
Предполагам помните за моя проблем с пекъсването,е вече май се оправи сама ,последно сипах на еко дето са сбирките и от тогава се реже до край без замисляне.Може би за това само я тествам :mhihi:
Сега обаче ме съмнява да не ми се е здръстил въздушния филтър и да не и стига кислород в тия жеги и за това да не прекъсва и съответно да не върви колкото трябва :mhihi: Не че не ми харесва как върви ,ама нещо ме гложде отвътре :mhihi:
Оглеждам се за кулер от ТДС :mhihi: ?25 не 318 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 27 Юни 2006, 13:33

Дилян Пенчев написа:
kam_tod написа:...При това виското при М-ките много по-бързо би давало фиря, нали си представяш какво ще стане с виското при режимите на работа на двигателя на М-ка и т.н? ....

Абе да ти кажа честно мойто кара 3-та година и да ти кажа честно режима му на работа хич не е лек :mhihi: Особенно в началото :mhihi:

Така е, Дилянчо, ама ти разчиташ на литрова мощност, а една М-ка е "изцедена" докрай, така да се каже. Знаете, че там всичко е работи в съвсем други режими и т.н. Така, че щом БМВ са прецинили, че е по-добре да сложат ел. перка на М-ка, явно са имали нещо предвид, което все си мисля, че пак е свързано с изцеждане на още кончета... :mhihi: и надеждност на охлаждането, естествено, щото да прегрееш М-ка (като се има предвид, че с нея трябва да гледаш повече в пътя, отколкото в уредите :mhihi: ) не е същото като да прегрееш друго БМВ - имам предвид откъм финансовата част. ;)
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 27 Юни 2006, 16:45

Дано да е редовен термостата, защото ми е интересен тоя надпис Made in W Germany, а то от 16 години няма West.Дали производителите не са в час, или е много отдавна произведен?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Юни 2006, 18:16

Читав е пък не знам... може в търговската мрежа да се продават още артикули произведени преди падането на берлинската стена :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 28 Юни 2006, 2:34

ама климата си е , Арно , нящо :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook