Дъжд вали, град бие.... а Дилян Пенчев...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
Ти колко перки за охаждане имаш? Нема да питам дали имаш и в багажника, че ме е страх от отговора кат те гледам, че си с комби!
Дилян Пенчев написа:След като установих че виското не зацепва хубаво (аз съм си го пълнил със грес за да тествам дали става ) пуснах ел.перката която охлади до средата м/у 12 часа и предишната бяла!
Ти колко перки за охаждане имаш? Нема да питам дали имаш и в багажника, че ме е страх от отговора кат те гледам, че си с комби!

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ако е достатъчно голяма ел. перката защо не я оставиш само нея?
Останах с впеватлението,че я включваш ръчно.
Защо не и сложиш датчик да се влкючва сама?
Пък от друга страна за сигурност и лично спокойствие можеш да оставиш и ръчното ключе,ако случайно някога не сработи датчика.
Останах с впеватлението,че я включваш ръчно.
Защо не и сложиш датчик да се влкючва сама?
Пък от друга страна за сигурност и лично спокойствие можеш да оставиш и ръчното ключе,ако случайно някога не сработи датчика.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Перката се включва на 91 градуса първо скорост и на 99 втора скорост... сложил съм си и ключе в ексрийм да я включвам ръчно и да си бачка!
Виското по добре охлажда според мен и за това не съм го махнал!
Ако сложа ел.перка на местото на виското - може би и да е по-добре и да охлажда по-добре от виското но аз все си мисля че виското с неговото безстепенно охлаждане е много сигурно и доста по-надеждно!
Виското по добре охлажда според мен и за това не съм го махнал!
Ако сложа ел.перка на местото на виското - може би и да е по-добре и да охлажда по-добре от виското но аз все си мисля че виското с неговото безстепенно охлаждане е много сигурно и доста по-надеждно!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Точно така. Има и още едно предимство - при виското няма резки температурни девиации (охлаждане, после нагряване докато пак се включи), докато при ел. перката са налице. БМВ знаят кое е по-добре за двигателя 

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Е... с един прецизен датчик с тясна хистерезисна крива който включва на 91 градуса и изключва на 89 няма да има резни температурни разлики 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Дилян Пенчев написа:Е... с един прецизен датчик с тясна хистерезисна крива който включва на 91 градуса и изключва на 89 няма да има резни температурни разлики

Камене те и М-поверите са БМВ-та ,пък и се предполага че се карат доста по екстремно,а те са с ел перки

Това имах в предвид с прецизен датчик можеби ще стане перфектно.
Има и друг недостатък на виското,че като изгасиш мотора то спира,а ел перката може да се направи да спре след като охлади.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
vld написа:Дилян Пенчев написа:Е... с един прецизен датчик с тясна хистерезисна крива който включва на 91 градуса и изключва на 89 няма да има резни температурни разлики
![]()
Камене те и М-поверите са БМВ-та ,пък и се предполага че се карат доста по екстремно,а те са с ел перки![]()
Това имах в предвид с прецизен датчик можеби ще стане перфектно.
Има и друг недостатък на виското,че като изгасиш мотора то спира,а ел перката може да се направи да спре след като охлади.
Ама в същност това охлаждане след загасяне на мотора не върши никаква работа защото тогава водата не циркулира... предимството е че при повтроно запалаване след малко време тръгва охладена вода в мотора... което не е много голямо предимство (говорим за резките температурни промени


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

То с тоя прецизен датчик с 2 градуса амплитуда, тая ел. перка няма и да спира, все пак зависи и от начина и маниера на каране. Друго предимство на виското е че охлажда съобразено с оборотите.
Влади, при М-ките нещата са други, там се гледа да се изцеди максимало мощност, така че в техния случай ел. перките са по-подходящи, отколкото сравнително тежката перка с виско. При това виското при М-ките много по-бързо би давало фиря, нали си представяш какво ще стане с виското при режимите на работа на двигателя на М-ка и т.н? Но това не означава, че ел. перката е по-добра от виското, просто е по-евтина и по-надеждна, затова е и по-предпочитана.
Влади, при М-ките нещата са други, там се гледа да се изцеди максимало мощност, така че в техния случай ел. перките са по-подходящи, отколкото сравнително тежката перка с виско. При това виското при М-ките много по-бързо би давало фиря, нали си представяш какво ще стане с виското при режимите на работа на двигателя на М-ка и т.н? Но това не означава, че ел. перката е по-добра от виското, просто е по-евтина и по-надеждна, затова е и по-предпочитана.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
kam_tod написа:...При това виското при М-ките много по-бързо би давало фиря, нали си представяш какво ще стане с виското при режимите на работа на двигателя на М-ка и т.н? ....
Абе да ти кажа честно мойто кара 3-та година и да ти кажа честно режима му на работа хич не е лек



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми мен лично нещо ме съмнява тая работа с виското.
Трудносработва ми се струва поне мойто дорисега в жегите рядкого чувам да свисти като хората и да вдига пепеляка от земята.
И в други теми съм споменавал че го смених зимата шото старото беше зацепило (блокирал лагер) и не ми загряваше колата,ама въобще не излизаше от синиото.Сега като я напеча яката и стрелката стига до средата да ме подсети можеби,че все пак е дизелче.
малко щом спра да и давам жега и се охлажда.
Предполагам помните за моя проблем с пекъсването,е вече май се оправи сама ,последно сипах на еко дето са сбирките и от тогава се реже до край без замисляне.Може би за това само я тествам
Сега обаче ме съмнява да не ми се е здръстил въздушния филтър и да не и стига кислород в тия жеги и за това да не прекъсва и съответно да не върви колкото трябва
Не че не ми харесва как върви ,ама нещо ме гложде отвътре
Оглеждам се за кулер от ТДС
?25 не 318 
Трудносработва ми се струва поне мойто дорисега в жегите рядкого чувам да свисти като хората и да вдига пепеляка от земята.
И в други теми съм споменавал че го смених зимата шото старото беше зацепило (блокирал лагер) и не ми загряваше колата,ама въобще не излизаше от синиото.Сега като я напеча яката и стрелката стига до средата да ме подсети можеби,че все пак е дизелче.
малко щом спра да и давам жега и се охлажда.
Предполагам помните за моя проблем с пекъсването,е вече май се оправи сама ,последно сипах на еко дето са сбирките и от тогава се реже до край без замисляне.Може би за това само я тествам

Сега обаче ме съмнява да не ми се е здръстил въздушния филтър и да не и стига кислород в тия жеги и за това да не прекъсва и съответно да не върви колкото трябва


Оглеждам се за кулер от ТДС


Дилян Пенчев написа:kam_tod написа:...При това виското при М-ките много по-бързо би давало фиря, нали си представяш какво ще стане с виското при режимите на работа на двигателя на М-ка и т.н? ....
Абе да ти кажа честно мойто кара 3-та година и да ти кажа честно режима му на работа хич не е лекОсобенно в началото
Така е, Дилянчо, ама ти разчиташ на литрова мощност, а една М-ка е "изцедена" докрай, така да се каже. Знаете, че там всичко е работи в съвсем други режими и т.н. Така, че щом БМВ са прецинили, че е по-добре да сложат ел. перка на М-ка, явно са имали нещо предвид, което все си мисля, че пак е свързано с изцеждане на още кончета...



Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
Дано да е редовен термостата, защото ми е интересен тоя надпис Made in W Germany, а то от 16 години няма West.Дали производителите не са в час, или е много отдавна произведен?
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Читав е пък не знам... може в търговската мрежа да се продават още артикули произведени преди падането на берлинската стена 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани