Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от toni » 30 Май 2012, 12:34

Частта си идва балансирана, и само трябва да се нагласи геометрията като се слагат охлювите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от @ndro » 30 Май 2012, 14:27

toni написа:Частта си идва балансирана, и само трябва да се нагласи геометрията като се слагат охлювите.

а какво означава да се нагласи геометрията? ти сам ли се справи? трябва ли специален стенд или уред?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от toni » 30 Май 2012, 16:30

При сглобяване на моята забелязах, че преди това така беше събрана, че лопатките на геометрията си стояха почти наполовина отворени и така предполагам се получава някакъв вид запатавне на по-високи обороти. Та тази турбина я беше рециклирал предишния собственик, каза ми, че я пращал в София да я правят. Та където са я правили са я сглобили така. Сега лопатките за геометрията при неработещ двигател са нагласени да са напълно отворени. Самото нагласяне става като се завърта студената част, тъй като на нея се държи управленнието. А дали е нагласена правилно геометрията може да се провери като е свали лостчето, което свързва управлението на геометрията и актуатора. При свалена турбина актуатора е застанал в положение напълно отворен, при което лостчето за променливата геометрия трябва да е избутан напълно. Ако след сваляне на свързващото лостче, лостчето на геометрията се отдаличава от свързващото лостче, значи че трябва да се завърти студена част, за да се нагласи всичко.
Не е лошо найстина колегите, които рециклират да си проверят тава, защото е доста важна подробност.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от @ndro » 30 Май 2012, 17:13

toni, много полезна информация споделяш, благодаря :yes:
подобно нещо обясняваше и моя майстор, като правиха мойта турбина.
предполагам, че ако не е направено правилно, ще има проблем с пълненето (с въздух) и съответно няма да работи както трябва.

преди монтиране, турбината се слага на стенд и се "развърта", за да се види дали всичко е наред.
Последна промяна @ndro на 30 Май 2012, 17:29, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от noiseless » 30 Май 2012, 17:25

Тони, за това CHRA ли става въпрос?
http://www.ebay.com/itm/GT2260V-Turbo-C ... 3371533182

Ако наистина си го взел за 209 GBP, а сега му искат 609, то "братушките" от Рига малко са се престарали, а ти наистина си извадил късмет! :yes:

Щом монтажът му не е сравнително сложен се надявам да излезнат в бея и по-изгодни предложения, защото доколкото разбирам това е следващия етап, ако рециклирането не издържи дълго време.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от @ndro » 30 Май 2012, 17:36

noiseless написа:Щом монтажът му не е сравнително сложен се надявам да излезнат в бея и по-изгодни предложения, защото доколкото разбирам това е следващия етап, ако рециклирането не издържи дълго време.

иво, следващият етап е Ф11-ка с две турбини, братле! :yes:
иначе сериозно, и аз мисля, че това е варианта, но все пак на някаква по-разумна цена.
тук се споменаха някакви според мен съмнително ниски цени на нови турбини... мисля, че реалната цена е около 1.6-1.7к лв...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от noiseless » 30 Май 2012, 17:49

@ndro написа:иво, следващият етап е Ф11-ка с две турбини, братле! :yes:

Да, и ядовете с турбините да ни се умножат по две! :mhihi:

@ndro написа:тук се споменаха някакви според мен съмнително ниски цени на нови турбини... мисля, че реалната цена е около 1.6-1.7к лв...

Варианта, който toni даде ми се вижда доста читав, защото за 209 GBP е сменил дефакто всичко в турбината.
Само ме съмняват тези пичове от Рига как са се сдобили с картриджите и колко са качествени и надеждни :roll:

toni, колко км си изминал вече след като смени CHRA-то?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от sawion » 30 Май 2012, 18:31

сигурно има грешка в цените тъй като цяло турбо за 530 е по евтино с 100 паунда от самия картридж?!? http://www.ebay.com/itm/BMW-530-d-E60-E ... 3371e88f3c

П.С. Даже чета че в тия 500 паунда са сложени 100 горница защото си искат твоето старо турбо. Като го получат ти връщят още 100 паунда и излиза цялата далавера около 450 паунда и 20 за шипинг на старото турбо - 470 паунда за нова турбина с 1 год. гаранция :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от Ivo_Borisov » 30 Май 2012, 21:40

Колега това са рециклирани турбини. :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от vladobate » 30 Май 2012, 22:24

Никога не съм казвал , че някой се е прецакал и ако е прозвучало така се извинявам не е било умишлени нито и най-малко съм имал това за идея. Така беше и с ГНП-тата на тдс-ите и когато ми поискаха 450лв да ми сменят уплътнения които струваха 15 кинта си го направих сам естествено виках неволята та стана работата и сега вече цените за по-малко то 2 години паднаха под 200лв което вече е приемливо ( поне за мен) . Та сега и с турбините се получава така и имайки предвид широкото им навлизане в автомобилната индустрия ще се появят повече фирми предлагащи рециклиране ( както на запад сега е дори малко по-евтино като услуга ) и цените ще паднат . Е добре ама все пак в момента качеството и дори самата процедура не предлага такава дълговечност като ново оригинално турбо излязло от завода и в такъв смисъл мисля че цените са леко завишени. За около 50лв се предлага услугата балансиране ( според мен най-важната ) при което дали ще дадеш на някой да ти врътне 5 болта ( така е приказката ) за 350лв или ти ще се напънеш в някои случаи си е добър вариант саморециклирането . Затова и го споменах , нека го има като вариант и то не лош всеки да си прецени сам. А ето и сайта от който лично си поръчах частите ( не от Ибей ) и мисля цените са нормални даже и компресорното колело ще си подменя с около 5мм по голям единия диаметър от стоковото ми демек замислил съм вид хибридизиране да направя повлиян от колега който го е правил вече и ефекта според него е доста голям. Какво ще стане и как ще се държи турбината по-рано от три месеца не бих си позволил да коментирам реални резултати , но ще има някакъв и ще пиша да знаят и другите вярна ли е пътеката или не я бива :mhihi: . Ето и сайта http://www.turborebuild.co.uk/p/categor ... and+parts/ и пак http://www.turborebuild.co.uk/p/categor ... onal+kits/ . Ако някой има желание има още два-три сайта от които можете да почерпите инфо какви турбини се влагат в моделите на БМВ на няки има и схеми и номера на оригиналните части и в този горния сайт да търсите по номер нещо реално като част и да се прецени как да се действа . Алтернатива е . Това също е полезно http://www.youtube.com/watch?v=tTqZPbBe ... re=related и това http://www.youtube.com/watch?v=PSZtP949JHU .Живи и здрави и успех в турбинирането . ПС: Много ме кефи новата 530D с трите турбини , оттам се зарибих :mhihi: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от Emooo » 31 Май 2012, 9:43

vladobate, благодаря за линковете!
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от noiseless » 31 Май 2012, 10:18

Ха, ето го CHRA-то, което Тони си е купил за 209 GBP:
http://www.ebay.com/itm/GT2260V-Turbo-C ... 33715325b4

Дали са го, че е за Х5, но модела е същия като за Е60.
Чудя се, дали да не си взема едно да си имам за резерва, "когато му дойде времето".... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от @ndro » 31 Май 2012, 11:14

+1 за колегата vladobate. ето, че има начин постовете да станат съдържателни и информативни :yes:
а трилитровия с трите турбини ще бъде малко солен като дойде време да се рециклира :mhihi:

иво, събирай за F11! докато им свърши живота на нашите турбини, цените на F11-ките ще са станали по-приемливи :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от @ndro » 31 Май 2012, 11:22

sawion написа:сигурно има грешка в цените тъй като цяло турбо за 530 е по евтино с 100 паунда от самия картридж?!? http://www.ebay.com/itm/BMW-530-d-E60-E ... 3371e88f3c

П.С. Даже чета че в тия 500 паунда са сложени 100 горница защото си искат твоето старо турбо. Като го получат ти връщят още 100 паунда и излиза цялата далавера около 450 паунда и 20 за шипинг на старото турбо - 470 паунда за нова турбина с 1 год. гаранция :yes:


това турбо е refurbished, демек рециклирано, което ми се струва скъпо...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от @ndro » 31 Май 2012, 11:47

цена от официалния вносител на garrett...
2840.11 - 15% = 2414.09 лв с ддс

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook