Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Мнение от maxpower » 28 Фев 2012, 11:45

Потвърждавам и аз си купих последната смяна филтър от Дару за м52. Едно, че каталожния номер на кутията нямаше нищо общо с този на филтъра вътре, а на всичкото отгоре каталожния номер, който беше изписан на филтъра се оказа, че въобще не може да бъде разпознат в БМВ системата. В последствие открих, че този филтър с този кат номер е спрян от производство. На него обаче си имаше и каталожен номер на Мале и беше 1:1 с филтъра,който ползвах при миналата смяна с 10лв по малко. Сравних ги при смяната никаква разлика като изключим това, че на единия имаше емблемата на БМВ и още един каталожен номер. Съжалявам, но аз няма да си купя пак филтър от Дару. Не ми е за 10лв, а че не съм сигурен какъв филтър ми пробутват в опаковката си.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Мнение от deyan-enchev » 28 Фев 2012, 11:50

Аз все ги хваля наляво надясно, ама хората които внасят Мале са същите със антифриза Хепу и оригиналните части Закс и Лемфьордер.
Отделно винаги ми правят някакви отстъпки като отида я 10 я 15%.

За някой филтри в Дару може и 10лв да е разликата, ама при горивния ми на е30 ската е над 40 ... а за е39 ката може и да е по-евтин не съм гледал.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Мнение от makaveli316 » 22 Апр 2012, 20:09

Хубаво 0в40 се държи по-добре в големите студове, но какво става в големите жеги?
А и цената хич не е по-голяма, поне аз го намирам на същата цена на 5в40.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: на вода!
Мечтае да кара: Airbus A380! :)

Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Мнение от JOTTO_DEL » 23 Май 2012, 11:26

Аз от днес съм с Motul 8100 x-clean 5W40! Ще го сменям на всеки 15хил.км., досега в сервизната книжка е сменяно на 25хил.км., но да се презастраховам мисля, че 15хил.км. е добре! :)
Изображение
Sheer driving pleasure BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Мнение от Georgieff » 19 Юни 2012, 16:18

JOTTO_DEL написа:Аз от днес съм с Motul 8100 x-clean 5W40! Ще го сменям на всеки 15хил.км., досега в сервизната книжка е сменяно на 25хил.км., но да се презастраховам мисля, че 15хил.км. е добре! :)

Правилният избор! С Motul не можеш да сбъркаш. Старият ми дизел го карах 4 години с такова - общо 60 000 км без никакви проблеми по двигателя.
Touring & windsurf club

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Мнение от makaveli316 » 19 Юни 2012, 17:22

Georgieff написа:
JOTTO_DEL написа:Аз от днес съм с Motul 8100 x-clean 5W40! Ще го сменям на всеки 15хил.км., досега в сервизната книжка е сменяно на 25хил.км., но да се презастраховам мисля, че 15хил.км. е добре! :)

Правилният избор! С Motul не можеш да сбъркаш. Старият ми дизел го карах 4 години с такова - общо 60 000 км без никакви проблеми по двигателя.


Е то е нормално да няма проблеми. Оставаше и за 4 години и проблеми заради маслото да си имал.
Аз лично не вярвам да има разлика между 5в40 на Мотул, Кастрол, Мобил и т.н.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Re: Поведение на видовете масло при студ (-22 градуса)

Мнение от Georgieff » 20 Юни 2012, 15:43

makaveli316 написа:Е то е нормално да няма проблеми. Оставаше и за 4 години и проблеми заради маслото да си имал.
Аз лично не вярвам да има разлика между 5в40 на Мотул, Кастрол, Мобил и т.н.

4 години от общо 11 и 60 000 км до 210 000 на таблото, като не знам дали по пътя от Германия не са изчезнали поне толкова.
Touring & windsurf club

Предишна

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook