2.0 4тири цил
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
PARADOX_sf написа:За Дилян. Еми намираш един блок от 325е (2.7литра) и ет ти го следващия ъпгрейд! Нали трябва да има последователност
Бързаш, още не е измъкнал максимума от този мотор



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
А намират ли се валове и мотовилки от 2.0 ???
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
PARADOX_sf написа:За Дилян. Еми намираш един блок от 325е (2.7литра) и ет ти го следващия ъпгрейд! Нали трябва да има последователност
Мда... ама не ми трябва блок в същност.... трябва ми колянов вал от 324тд или 524тд и бутала от М20Б27... блока е еднакъв!
А дизеловия колянов вал е кован и издържа на високи обороти и турбиниране щото нормалния на етата не е проектиран да се върти до 6500 оборота и мое да се изкриви/счупи...
Ама такава конверсия е добра при турбиниране щото иначе става дългоходов мотора... е всеки знае какви са предимствата и недостатъците на дългоходовите мотори



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
При конверсия към 2.7 какво се получава като конски сили и вътяш момент
Иначе като стане дългоходов какви са недостатъците освен по бавното развъртане

Иначе като стане дългоходов какви са недостатъците освен по бавното развъртане

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Като коне ставал някъде малко под 200 ама не знам точно! А за въртящ момент не знам
Обратното - при дъгоходовия много добре се развърта в ниските обороти и кривата на въртящия момент е по права като в ниските обороти е по-висока а във високите обороти бавно и славно пада
Не съм карал Е30-ка с такъв двигател преработван, но съм виждал и скромното ми мнение е че е доста по бясна от 325-ца... и на усет сигурно ще чупи врата... та може би това за задъхването във високите обороти няма да се усеща щото не се удължава хода много

Обратното - при дъгоходовия много добре се развърта в ниските обороти и кривата на въртящия момент е по права като в ниските обороти е по-висока а във високите обороти бавно и славно пада

Не съм карал Е30-ка с такъв двигател преработван, но съм виждал и скромното ми мнение е че е доста по бясна от 325-ца... и на усет сигурно ще чупи врата... та може би това за задъхването във високите обороти няма да се усеща щото не се удължава хода много


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
ха
То хубаво ама аз изпуснах колата с тоя двигател ,като същевременно изпуснах и М30Б28-то на сону щот му казах че съм си намерил двигател
,след това бях в София (днес) и на Део двигателя се оказа много не вред с докумнетите и в крайна сметка аз пак се оказах прецакан и всички ме мислят за КИЛЕШ ,и това всичко от съвети и вайкания ,резултата от цялата работа е че парите се стопиха на 500лв и надежда вече няМААА
,така че не мисля повече да ви занимавам щот репутацията ми се срина (образно казано)
В момента съм в безизходица и напрао незнам ,ако излезе нещо след време добре ако не не ,
ПС:Благодаря за мненията много


В момента съм в безизходица и напрао незнам ,ако излезе нещо след време добре ако не не ,
ПС:Благодаря за мненията много

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ха
ей,ламерBMWPower написа:То хубаво ама аз изпуснах колата с тоя двигател ,като същевременно изпуснах и М30Б28-то на сону щот му казах че съм си намерил двигател,след това бях в София (днес) и на Део двигателя се оказа много не вред с докумнетите и в крайна сметка аз пак се оказах прецакан и всички ме мислят за КИЛЕШ ,и това всичко от съвети и вайкания ,резултата от цялата работа е че парите се стопиха на 500лв и надежда вече няМААА
,така че не мисля повече да ви занимавам щот репутацията ми се срина (образно казано)
В момента съм в безизходица и напрао незнам ,ако излезе нещо след време добре ако не не ,
ПС:Благодаря за мненията много


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: ха
Явор написа:ей,ламерBMWPower написа:То хубаво ама аз изпуснах колата с тоя двигател ,като същевременно изпуснах и М30Б28-то на сону щот му казах че съм си намерил двигател,след това бях в София (днес) и на Део двигателя се оказа много не вред с докумнетите и в крайна сметка аз пак се оказах прецакан и всички ме мислят за КИЛЕШ ,и това всичко от съвети и вайкания ,резултата от цялата работа е че парите се стопиха на 500лв и надежда вече няМААА
,така че не мисля повече да ви занимавам щот репутацията ми се срина (образно казано)
В момента съм в безизходица и напрао незнам ,ако излезе нещо след време добре ако не не ,
ПС:Благодаря за мненията много
Кажи всеимащии

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
stenly написа:Radichev написа:А намират ли се валове и мотовилки от 2.0 ???
Не ти трябват мотовилки - същите са като на М10В18
Трябва ти колянов вал и бутала (че са по-ниски от тези на М10В18 )
зна4и разликата в хода заради вала се компенсира с бутала??

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
ха
stenly написа:Radichev написа:А намират ли се валове и мотовилки от 2.0 ???
Не ти трябват мотовилки - същите са като на М10В18
Трябва ти колянов вал и бутала (че са по-ниски от тези на М10В18 )
Това значи ли че ако си намеря вал и бутала от М10Б20 може да си прежуля моя блок до М10Б20 ???
Ами биелите? също ли ?
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе нищо не се прежулва бе
Блока е 1:1 ! Диаметъра на буталата на М10Б18 и М10Б20 е еднакъв


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:PARADOX_sf написа:За Дилян. Еми намираш един блок от 325е (2.7литра) и ет ти го следващия ъпгрейд! Нали трябва да има последователност
Мда... ама не ми трябва блок в същност.... трябва ми колянов вал от 324тд или 524тд и бутала от М20Б27... блока е еднакъв!
А дизеловия колянов вал е кован и издържа на високи обороти и турбиниране щото нормалния на етата не е проектиран да се върти до 6500 оборота и мое да се изкриви/счупи...
Ама такава конверсия е добра при турбиниране щото иначе става дългоходов мотора... е всеки знае какви са предимствата и недостатъците на дългоходовите мотори![]()
Не се знае дали само това ще ти трябва, щото при м21д24 мазането на коляно-мотовилковия механизъм е доста по-различно, т.е. казвали са ми, че има канали за маслото и в буталата (а не само до буталния болт), за да ги охлажда. Идеята ми е, парвено ли е такова нещо с колянов вал от м21 и какво става с температурата на двигателя? После, има разлика и в масите на валовете, което има значение.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Дилян Пенчев написа:Като коне ставал някъде малко под 200 ама не знам точно! А за въртящ момент не знам![]()
Обратното - при дъгоходовия много добре се развърта в ниските обороти и кривата на въртящия момент е по права като в ниските обороти е по-висока а във високите обороти бавно и славно пада![]()
Не съм карал Е30-ка с такъв двигател преработван, но съм виждал и скромното ми мнение е че е доста по бясна от 325-ца... и на усет сигурно ще чупи врата... та може би това за задъхването във високите обороти няма да се усеща щото не се удължава хода много
Като се удължава хода, това означава ли че буталата са по-ниски?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани