Питане за 530i V8
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Питане за 530i V8
Boraka92 написа:Ами чак за Е38 съм малко зелен според мен. Още ми е рано да мутрея със 7ца. Даже Е39ката 4.4 е някакъв оптимален вариант. Аз питам за Е34 530, защото все пак за около 2000 евро може да се намери добър екземпляр на около 200,000 км та даже и по-малко със сервизна книжка сиреч читава кола, която освен разхода няма други кусури. А специално за Е38 4.4 под 4000 евро става въпрос за издухани бардаци на по 300,000+ км със заварявани отзад четворни кюнци и черни стопове, с които обикновено са вилнели берлински дюнерджии - демек жална ти майка ако купиш такава кола дори и мотора да е във форма има толкова други работи по тия 7ци, които могат да изскочат и да ми разкажат играта, че не ми се мисли. За да бъда по-реален гледам въпросната Е34ка или Е46 и Е39 2.5 и 2.8, въпреки че още в София малко покарах Е39 2.8 и честно да си призная нищо особено не беше, не че е бавна колата, но очаквах повече да върви. Та затова питам ако някой колега кара Е34 3.0 V8 да сподели доволен ли е от колата, как е откъм поддръжка и вървене в сравнение с М50б25 примерно - по-конкретно има ли осезателна разлика откъм вървене и т.н.
Карал съм последователно едно след друго М50Б25 и М60Б30 (и двете ръчки) - Определно В8 върви повече, определено има повече смисъл от него.
Интересното е че след време Б30-ката изтропа, и биде сменена с Б40 плъг и возей

По-интересното е че това не е първата история за изтропал В8 която слушам, така че да имаш едно на ум


- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
Re: Питане за 530i V8
тука има една хубава.лошото е че е по скъпа
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Питане за 530i V8
Колегата tahsinov има такава 530ка (дори я продава в момента),пиши му едно ЛС предполагам ще може да ти даде инфо за тоя мотор! 



- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Питане за 530i V8
Boraka92 написа:Е то ясно, че колкото повече толкова по-добре, но и по-големия мотор в Е34 върви и на повече пари. Пак казвам, че на автоматик на 300 хиляди км няма да се хвърлям, ако ще и 350 коня да е. Интересува ме читава кола, ако може в максимално оригинален вид, чиято цел е каране извънградско и магистрала. Не ми е за гъзария или дрифтене, ако беше такъв въпроса си знам схемата - наточена Е36ца със спортно окачване и жанти. Имам си пристрастия и впечатления за Е34 - хубава и стабилна кола с присъствие на пътя и ако е с правилния мотор и солидна доза кеф зад волана. Ако не някоя сравнително гледана Е39 2.8 или дал бог Е46 ама ще требе и малко пара допълнително. Все пак да не дразним модераторите с излишни приказки от сорта "ама не 3 литра земи 4.4 и направо скачай на Е38 и т.н." Извинявам се ако засегна някой, но все пак 218 коня са си добра мощност все с малко зор ще чукне 250 км/ч(не че ми е това целта), по скоро да си крузвам лежерно със 180-200 и разни чичковци с пасати 2.0 тди комби да не ми светкат на поразия в лява лента.
530ката ще ти върши чудесна работа за наказване на умрелите тди-та



Re: Питане за 530i V8
tdk написа:тука има една хубава.лошото е че е по скъпа
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
и като хвърли нещо по кутията и я почваш директно на части, щото цифрата за RMFD от Дару е ...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Boraka92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.07.2011
- Местоположение: Siegen DE, София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E39 530i
- Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия
Re: Питане за 530i V8
Мерси за съветите колеги ! Определено вече ще имам едно на ум за V8ците. Остава ми да гледам, да събирам пари и лятото живот и здраве да си набележа няколко избранници и отивам гледам хубаво купето за ръжда и интериора, след това задължително я карам минимум 30 км ако моеже да я кача на магистрала, че един приятел така загази с една Е46ца тест драйв само в града и то с продавача в колата и 2 дена след като я купи я качи на магистралата и след 80 км/ч почна да му вие диференциала и 300 евро ремонт, ако има и сервиз на близо на стенд да видят ходовата част и подозрителни маслени петна отдолу. Иначе на каквото случа, ако попадна на читави коли може и на 6 цилиндрова да склоня някоя лачена 

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Питане за 530i V8
cod-cdbp написа:Boraka92 написа:Ами чак за Е38 съм малко зелен според мен. Още ми е рано да мутрея със 7ца. Даже Е39ката 4.4 е някакъв оптимален вариант. Аз питам за Е34 530, защото все пак за около 2000 евро може да се намери добър екземпляр на около 200,000 км та даже и по-малко със сервизна книжка сиреч читава кола, която освен разхода няма други кусури. А специално за Е38 4.4 под 4000 евро става въпрос за издухани бардаци на по 300,000+ км със заварявани отзад четворни кюнци и черни стопове, с които обикновено са вилнели берлински дюнерджии - демек жална ти майка ако купиш такава кола дори и мотора да е във форма има толкова други работи по тия 7ци, които могат да изскочат и да ми разкажат играта, че не ми се мисли. За да бъда по-реален гледам въпросната Е34ка или Е46 и Е39 2.5 и 2.8, въпреки че още в София малко покарах Е39 2.8 и честно да си призная нищо особено не беше, не че е бавна колата, но очаквах повече да върви. Та затова питам ако някой колега кара Е34 3.0 V8 да сподели доволен ли е от колата, как е откъм поддръжка и вървене в сравнение с М50б25 примерно - по-конкретно има ли осезателна разлика откъм вървене и т.н.
Карал съм последователно едно след друго М50Б25 и М60Б30 (и двете ръчки) - Определно В8 върви повече, определено има повече смисъл от него.
Интересното е че след време Б30-ката изтропа, и биде сменена с Б40 плъг и возей
По-интересното е че това не е първата история за изтропал В8 която слушам, така че да имаш едно на ум
Тебе само ти тропат тия М60В30

стига глупости дай ми на мен един такъв да видиш, че няма да тропне. И М50-то ми напълниха главата с глупости колко бил недомислен па вече 3-та година капака го отварям да бърша прах само

Мисълта ми беше, че всичко е до стопанисване.
До Колегата Boraka92 един съвет- гледай само да не е гнила. Немците много пазят мотор и ходова част, но им гният купетата, но има и читави. Успех


ATR-42/72
- Boraka92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.07.2011
- Местоположение: Siegen DE, София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E39 530i
- Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия
Re: Питане за 530i V8
DL Vasilev точно за ръждичка много гледам винаги, защото и в нашия район много вали и обикновено темата за купето е основен коз при пазарлъка. Даже научих един номер от немец с магнит се проверяват специално калници и врати ако лепи хубаво значи като цяло ламарината отдолу е добре, а ако пада или не държи много значи е прокарала ръжда или е китвано и веднага поне 200-300 евро надолу. На Е34ките знам, че ако са държани навънка (не гаражни) страдат калници, капак на багажника окло капачката на резервоара и най-вече долната част на вратите. За съжаление рядко вече се намират гаражни коли от дядо с добър пробег
Иначе за сега мобилето е бедно от към 8 цилиндрови и половината са с газова уредба, което на мен не ми пречи и се разнасят разни легенди, че се карат с по 10-11 евро на 100 км. Иначе за около 4000 евро може и прилична Е39 530 дизел да се намери,но като гледам дизела не го чака светло бъдеще (цените се вдигат и преди около месец гъзарската нафта изравни супербензина по цена и данъка за дизелова кола в Германия е 2 пъти по-голям спрямо идентична по кубатура и мощност бензинова). След евентуална покупка колата ще си я докарам в София лятото и ще си я регистрирам с български номера и застраховка, че са по-евтини и с български номер не пристигат честитки по пощата 


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Питане за 530i V8
Boraka92 написа:DL Vasilev точно за ръждичка много гледам винаги, защото и в нашия район много вали и обикновено темата за купето е основен коз при пазарлъка. Даже научих един номер от немец с магнит се проверяват специално калници и врати ако лепи хубаво значи като цяло ламарината отдолу е добре, а ако пада или не държи много значи е прокарала ръжда или е китвано и веднага поне 200-300 евро надолу. На Е34ките знам, че ако са държани навънка (не гаражни) страдат калници, капак на багажника окло капачката на резервоара и най-вече долната част на вратите. За съжаление рядко вече се намират гаражни коли от дядо с добър пробегИначе за сега мобилето е бедно от към 8 цилиндрови и половината са с газова уредба, което на мен не ми пречи и се разнасят разни легенди, че се карат с по 10-11 евро на 100 км. Иначе за около 4000 евро може и прилична Е39 530 дизел да се намери,но като гледам дизела не го чака светло бъдеще (цените се вдигат и преди около месец гъзарската нафта изравни супербензина по цена и данъка за дизелова кола в Германия е 2 пъти по-голям спрямо идентична по кубатура и мощност бензинова). След евентуална покупка колата ще си я докарам в София лятото и ще си я регистрирам с български номера и застраховка, че са по-евтини и с български номер не пристигат честитки по пощата
Eто едно мое мнение от една друга тема с опис на най-масовите места. Може да са ти от полза:
DLVasilev написа:Колега, по въпроса с ръждата само искам да ти кажа няколко неща.
1. Ръжда винаги тръгва отвътре навън!
2. Ръждата не пробива битумния грунд, с който е омазан пода т.е. може да нямаш под, но битума ще е здрав.
3. слаби места на 34-ките(сравнявал съм много)
Най-често както вече споменаха колегите е около резервоара
Но...да му се не знае винаги има по едно но...има и други места, които обикновено рядко се гледат например:
-вътрешността на праговете и дали има парафин в тях
-гредите в предната част на пода в 90% от случаите имат дупки тично в чупките зад предните гуми, вътрешната част на гредите също като праговете
-самия под в краката долу на предните седалки има едни гадни малки тапи дето около тях почти винаги тръгва(такива тапи има и в багажника, но там се пази от резервоара)
-задната част на задните калници, обикновено тръгва от багажника навън
-някои 34-ки имат проблеми и с ботушите на амортесьорите отпред
-иии най-гадната част, детска болест явно за повечето такива модели са ръбовете на вратите
И никой да не ме убеждава, че кола на 20 години "няма точица ръжда" както казваше един мой горублянски агент
Това са слабостите, които съм срещал най-често по този модел.
Като тръгна да реставрирам купето живи и здрави от другия месец ако срещна нещо ново ще споделя, но моя съвет е ако те кефи колата НЕ гледай споменатите места или места, за които имаш съмнения. Защото ще стане като мен или правиш изцяло всичко на ново(Без заварки-технологията не я издавам, анти корозионна е) или... не знам какво друго бих направил
Поздрави!
Ще добавя само и силовите точки на задните колани.Под седалката има отвори в ламарината, за които е заварена анкерна гайка с удебелена ламарина. Винаги започва точно над гайките, не знам защо, но винаги.
По принцип има и още мнооого места дето не очакваш да има, а и не се виждат, които когато си дойдеш тук мога нагледно да ти покажа докато е разфасована. Ако някой друг се интересува къде му е тръгнала 34-ката също е добре дошъл на консултации


ATR-42/72
Re: Питане за 530i V8
чисто приятелски съвет - ако няма на кой да разчиташ за пари и нищо не можеш да ремонтираш по колата сам....по - добре си остани с микрата. на една такава стара кола винаги има да се прави нещо, а цените в бмв не са много ниски.
а и читава 530 за 2000 евро....си е малко утопия. без ръжда, без течове на масло, с хубави гуми, ревизия на мотор, окачване и т.н. започват от 3500 евро. за 2000 евро можеш да купиш в най - добрият случай и при много късмет и лудо търсене 2.5 литра с общо взето не кой знае колко екстри, което обезмисля поне според мен една такава покупка - лимузина пък гола като пушка.
а и тези пинизи с честитките....малко относителна е работата. един, два пъти минава, но ако си постоянно в издънка ще те намерят и после ще стане изведнъж доста скъпо. да не говорим, че с чужди номера винаги се набиваш на очи.
а и читава 530 за 2000 евро....си е малко утопия. без ръжда, без течове на масло, с хубави гуми, ревизия на мотор, окачване и т.н. започват от 3500 евро. за 2000 евро можеш да купиш в най - добрият случай и при много късмет и лудо търсене 2.5 литра с общо взето не кой знае колко екстри, което обезмисля поне според мен една такава покупка - лимузина пък гола като пушка.
а и тези пинизи с честитките....малко относителна е работата. един, два пъти минава, но ако си постоянно в издънка ще те намерят и после ще стане изведнъж доста скъпо. да не говорим, че с чужди номера винаги се набиваш на очи.
- Boraka92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.07.2011
- Местоположение: Siegen DE, София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E39 530i
- Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия
Re: Питане за 530i V8
@2bar и аз ще ти отговоря приятелски. Не съм казал, че ще си дам всички пари за самата покупка на кола - не съм чак толкова зелен за колкото ме мислиш. За честитките не съм казал, че постоянно карам с 200, даже напротив карам си доста спокойно и по правилата, а за магистралата е излишно да ти обяснявам, че в зависимост от трафика може да караш с колкото ти душа иска. И последно ще добавя, че искам да си взема по-сериозна кола, защото ми трябва, а не за гъзария. Пътувай ти Франкфурт-София (1900км) на един път без приспиване около 20 часа път с Нисан Микра 1.3 75 коня с 2ма човека без смяна на шофьора (другият човек беше със счупена ръка и не можеше да кара), котка и багаж до козирката да те питам дали ще си останеш с микрата.
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Питане за 530i V8
Boraka92 написа:@2bar и аз ще ти отговоря приятелски. Не съм казал, че ще си дам всички пари за самата покупка на кола - не съм чак толкова зелен за колкото ме мислиш. За честитките не съм казал, че постоянно карам с 200, даже напротив карам си доста спокойно и по правилата, а за магистралата е излишно да ти обяснявам, че в зависимост от трафика може да караш с колкото ти душа иска. И последно ще добавя, че искам да си взема по-сериозна кола, защото ми трябва, а не за гъзария. Пътувай ти Франкфурт-София (1900км) на един път без приспиване около 20 часа път с Нисан Микра 1.3 75 коня с 2ма човека без смяна на шофьора (другият човек беше със счупена ръка и не можеше да кара), котка и багаж до козирката да те питам дали ще си останеш с микрата.





- Miroslav Kirilov
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 12.11.2010
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i '94
Re: Питане за 530i V8
Здравей, аз имам е34 със същия мотор 3,0 V8, само дето е автомат.
Като цяло си се ориентирал правилно. Това е перфектен избор за пътуване по магистрала. Колата е тежка и вози комфортно, позволява високи скорости без да товари мотора. Разхода е повече от приемлив за такъв автомобил, около 10/100 при 120км/ч. Имай в предвид също, че това не е бегачка!
Преди да купиш такъв автомобил се увери че е изправен, защото сериозен ремонт, особено в Германия, няма да можеш да си позволиш. Прочети за проблема Nicosil при моторите м60, че не ми се обяснява в писмен вид. Все пак БМВ ги правят едва няколко годинки и ги заменят с м62, това не е случайно. И като финал ти препоръчвам да избереш автоматик, това е правилния избор за тази кола.
Успех!
Като цяло си се ориентирал правилно. Това е перфектен избор за пътуване по магистрала. Колата е тежка и вози комфортно, позволява високи скорости без да товари мотора. Разхода е повече от приемлив за такъв автомобил, около 10/100 при 120км/ч. Имай в предвид също, че това не е бегачка!
Преди да купиш такъв автомобил се увери че е изправен, защото сериозен ремонт, особено в Германия, няма да можеш да си позволиш. Прочети за проблема Nicosil при моторите м60, че не ми се обяснява в писмен вид. Все пак БМВ ги правят едва няколко годинки и ги заменят с м62, това не е случайно. И като финал ти препоръчвам да избереш автоматик, това е правилния избор за тази кола.
Успех!
- Boraka92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.07.2011
- Местоположение: Siegen DE, София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E39 530i
- Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия
Re: Питане за 530i V8
Миро мерси за съвета за М60 и други колеги ми казаха да имам едно на ум с този мотор. А до Бат Гошо - вече споменах, че препоръките за 740 са излишни. Неслучайно съм пуснал тема в Е34 раздела, защото искам информация за Е34 530, а не каква V8 тупалка ще ми препоръчате и е редно всяка жаба да си знае гьола 740 няма да си взема и 20000 евро да имам, защото ми е рано да мутрея със 7ца. Всичко тръгна от това, че ми трябва читава и бърза кола с цел стабилно каране и дълги пътувания, задължително с ръчни скорости и задно предаване (4х4 не ми трябва, харчи повече, върви по-малко и обслужването е по 2, а стара кола около и над 200 коня с предно е извратена работа според мен) и от там защо пък не Е34 V8. Ако искам алтернатива по-скоро бих взел 3ка (Е36 или Е46), Е39 или Мерцедес W124 от 180 коня нагоре, но в никакъв случай 7ца (2 тона презокеански лайнер дето харчи 25 на 100 не ми трябва).
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани