Не пали (стартера въобще не завърта)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 18.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: Боинг 747

Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от vortep » 18 Май 2012, 9:24

Здравейте колеги, преди няколко седмици ми разбиха колата с цел кражба. Беше разбита ключалката на врата патрона за запалването, четеца на ключа (поне така ми казаха че се казва в Дару това кръглото около патрона за запалването), малката жабка и зад нея модула за запалване. Като я намерих беше на контакт, но не можеше да запали, като завърти ключа и нищо.
Сега съм сменил всички тези неща които изброих по-горе с чисто нови и същата работа подгрява и всичко останало но стартера въобще не завърта.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно моля да помогне :bowdown:. Става въпрос за 320d 136 коня.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от Dimitroff » 18 Май 2012, 9:47

Трябва да се погледне EWS-а - малката кутийка зад малката (шофьорската) жабка...много вероятно е да е имало игра с него и да е препрограмиран...и сега изобщо да не разпознава твоя ключ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 18.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: Боинг 747

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от vortep » 18 Май 2012, 10:29

Аз я купих нова от да Дару, че беше счупена, само платката стоеше. И в дару ми казаха че се поръчва по номер на рамата и би трябвало да е направо програмирана за моя ключ.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от Dimitroff » 18 Май 2012, 16:40

vortep написа:Аз я купих нова от да Дару, че беше счупена, само платката стоеше. И в дару ми казаха че се поръчва по номер на рамата и би трябвало да е направо програмирана за моя ключ.


Тц - не е!
От дару за пореден път го правят тоя номер...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 18.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: Боинг 747

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от vortep » 18 Май 2012, 16:59

Трябва да закарам колата в Дару и нещо да го програмират ли този EWS?
Между другото бях 100% сигурен, че не може да идва програмиран за моя ключ и за това ги питах как става програмирането. И този на частите ми вика "абе нали за това ти искам личната карта и талона защото идва програмирано слагаш и палиш и не може да се продаде на друг освен на собственика".

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от Dimitroff » 18 Май 2012, 17:24

Той си е програмиран, обаче трябва да се пипне...
0886/40 20 11 - обади се ако си от София.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от NikVanov » 18 Май 2012, 20:02

В Мюнхен /по литературни сведения/ се пази оригинален ключ за всяко BMW, така че може да идва програмиран. А че в сервизите са основно мърлячи е вторичен проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от IceMan_SF » 18 Май 2012, 20:07

Колега vortep,
обади се на Ванката Димитров и проблемът ти ще бъде решен :yes: :yes: Не се занимавай с Дару.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от Nedialkov » 18 Май 2012, 22:54

Ванката, че ще му реши проблема е ОК. Ама тоя човека е изтропал една торба пари на дару и сега да ходи да се оправя сам. Отиваш при тях с колата и докато не запали им висиш на главите или да си вземат модула.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 18.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: Боинг 747

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от vortep » 19 Май 2012, 0:41

Колегата Dimitroff наистина знае за какво става дума и е супер пич :bowdown:. Благодаря му за бързата реакця! А отношението на Дару Кар към проблема ми не ме очудва и те са явно като всяка фирма в България. Ако си купуваш части за 1000лв за 11 годишно BMW гледат на теб с едни очи, а ако си закараш 2-3 годишна X6-ца сигурно отношението ще е друго. Аз и не съм очаквал че ще ме посрещнат с бисквитки :lol: но при всички случаи не говори добре за тях факта че колегата Dimitroff знае повече за частите които те предлагат от самите тях. Е друг е въпроса ако знаят че след смяната на всички части трябва да се пипне колата за да запали и се правят че не знаят за да отида при тях и да ме изцакат :D.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от Next » 19 Май 2012, 14:28

Същия проблем го имахме педи два дена. Проблема се оказа в ключа изпратих го заедно с EWS в София при едно момче и го оправи и ми го изпрати днес вече колата си пали.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от JTD » 19 Май 2012, 15:06

При слагане на новото ЕВС е нужно "зануляване" или така нареченото запознаване на ЕКУ-то на двигателя с блока на ключа.
Всъщност си е чисто зануляване. Има една таблица с кодове в определен ред. Та като сложиш новия ЕВС той започва от първия код в таблицата. Да ама ЕКУ-то на двигателя очаква да види 36-я код примерно. Със запознаването на двете устройства просто им се казва и на двете да започнат отново да търсят първия код в таблицата.
По този начин при всяко палене ще могат двете устройства да се синхронизират и да имат един и същи код и разпознаването да минава. При всяко гасене на двигателя се синхронизират отново двете устройства и се задава следващия код за палене, с който е разрешен това да стане.
Та просто е необходимо тази синхронизация, за да може колата да си запали нормално.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от oci » 20 Май 2012, 9:54

JTD написа:При слагане на новото ЕВС е нужно "зануляване" или така нареченото запознаване на ЕКУ-то на двигателя с блока на ключа.
Всъщност си е чисто зануляване. Има една таблица с кодове в определен ред. Та като сложиш новия ЕВС той започва от първия код в таблицата. Да ама ЕКУ-то на двигателя очаква да види 36-я код примерно. Със запознаването на двете устройства просто им се казва и на двете да започнат отново да търсят първия код в таблицата.
По този начин при всяко палене ще могат двете устройства да се синхронизират и да имат един и същи код и разпознаването да минава. При всяко гасене на двигателя се синхронизират отново двете устройства и се задава следващия код за палене, с който е разрешен това да стане.
Та просто е необходимо тази синхронизация, за да може колата да си запали нормално.


Прав си колега по принцип сама със синхронизация би трябвало да стане, но преди една година имаше същия случай с един пич от форума бяха се опитали да откраднат колата в Студентски град и му бяха взели само ЕВС-а, той си беше поръчал от Дару кар както автора на темата и тези пичове в Дару нарочно може би му бяха объркали чек сумата това е символ след вина запиан във ЕВС-а и по този начин беше заключен самия евс, т.е не можеше да се бърка през диагностичната букса в него а трябваше намеса на програматор за да се презапише чипа на евс-а.
Така, че Дарувците са си хитри защо да не ти вземат и още 100 -тина лева за синхронизация явно 200 лв за нов евс са им малко :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 18.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: Боинг 747

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от vortep » 20 Май 2012, 14:08

Не знам тези в сервиза където е колата какъв майстор са извикали, но се е оказало че с този ЕВС не са успели да запалят колата, но са сложили някакъв друг и са ми разглабяли ключа по някаква причина и били сменили нещо в самия ключ. Та сега се чудя дали не са побългарили нещо и дали въобще резервните ми ключове ще работят.
Някой ако има някакви подозрения какво може да са напражили и дели е нередно да каже докато още не съм я взел колата от сервиза.
За ромбоиден ключ става дума.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали (стартера въобще не завърта)

Мнение от Dimitroff » 20 Май 2012, 14:39

Оci е обяснил точно какво е положението!
Резервният ключ няма да ти пали...

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook