Не пали (стартера въобще не завърта)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Не пали (стартера въобще не завърта)
Здравейте колеги, преди няколко седмици ми разбиха колата с цел кражба. Беше разбита ключалката на врата патрона за запалването, четеца на ключа (поне така ми казаха че се казва в Дару това кръглото около патрона за запалването), малката жабка и зад нея модула за запалване. Като я намерих беше на контакт, но не можеше да запали, като завърти ключа и нищо.
Сега съм сменил всички тези неща които изброих по-горе с чисто нови и същата работа подгрява и всичко останало но стартера въобще не завърта.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно моля да помогне
. Става въпрос за 320d 136 коня.
Сега съм сменил всички тези неща които изброих по-горе с чисто нови и същата работа подгрява и всичко останало но стартера въобще не завърта.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно моля да помогне

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Трябва да се погледне EWS-а - малката кутийка зад малката (шофьорската) жабка...много вероятно е да е имало игра с него и да е препрограмиран...и сега изобщо да не разпознава твоя ключ..
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Аз я купих нова от да Дару, че беше счупена, само платката стоеше. И в дару ми казаха че се поръчва по номер на рамата и би трябвало да е направо програмирана за моя ключ.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
vortep написа:Аз я купих нова от да Дару, че беше счупена, само платката стоеше. И в дару ми казаха че се поръчва по номер на рамата и би трябвало да е направо програмирана за моя ключ.
Тц - не е!
От дару за пореден път го правят тоя номер...
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Трябва да закарам колата в Дару и нещо да го програмират ли този EWS?
Между другото бях 100% сигурен, че не може да идва програмиран за моя ключ и за това ги питах как става програмирането. И този на частите ми вика "абе нали за това ти искам личната карта и талона защото идва програмирано слагаш и палиш и не може да се продаде на друг освен на собственика".
Между другото бях 100% сигурен, че не може да идва програмиран за моя ключ и за това ги питах как става програмирането. И този на частите ми вика "абе нали за това ти искам личната карта и талона защото идва програмирано слагаш и палиш и не може да се продаде на друг освен на собственика".
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Той си е програмиран, обаче трябва да се пипне...
0886/40 20 11 - обади се ако си от София.
0886/40 20 11 - обади се ако си от София.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
В Мюнхен /по литературни сведения/ се пази оригинален ключ за всяко BMW, така че може да идва програмиран. А че в сервизите са основно мърлячи е вторичен проблем.
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Колега vortep,
обади се на Ванката Димитров и проблемът ти ще бъде решен
Не се занимавай с Дару.
обади се на Ванката Димитров и проблемът ти ще бъде решен


- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Ванката, че ще му реши проблема е ОК. Ама тоя човека е изтропал една торба пари на дару и сега да ходи да се оправя сам. Отиваш при тях с колата и докато не запали им висиш на главите или да си вземат модула.
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Колегата Dimitroff наистина знае за какво става дума и е супер пич
. Благодаря му за бързата реакця! А отношението на Дару Кар към проблема ми не ме очудва и те са явно като всяка фирма в България. Ако си купуваш части за 1000лв за 11 годишно BMW гледат на теб с едни очи, а ако си закараш 2-3 годишна X6-ца сигурно отношението ще е друго. Аз и не съм очаквал че ще ме посрещнат с бисквитки
но при всички случаи не говори добре за тях факта че колегата Dimitroff знае повече за частите които те предлагат от самите тях. Е друг е въпроса ако знаят че след смяната на всички части трябва да се пипне колата за да запали и се правят че не знаят за да отида при тях и да ме изцакат
.



- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Същия проблем го имахме педи два дена. Проблема се оказа в ключа изпратих го заедно с EWS в София при едно момче и го оправи и ми го изпрати днес вече колата си пали.
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
При слагане на новото ЕВС е нужно "зануляване" или така нареченото запознаване на ЕКУ-то на двигателя с блока на ключа.
Всъщност си е чисто зануляване. Има една таблица с кодове в определен ред. Та като сложиш новия ЕВС той започва от първия код в таблицата. Да ама ЕКУ-то на двигателя очаква да види 36-я код примерно. Със запознаването на двете устройства просто им се казва и на двете да започнат отново да търсят първия код в таблицата.
По този начин при всяко палене ще могат двете устройства да се синхронизират и да имат един и същи код и разпознаването да минава. При всяко гасене на двигателя се синхронизират отново двете устройства и се задава следващия код за палене, с който е разрешен това да стане.
Та просто е необходимо тази синхронизация, за да може колата да си запали нормално.
Всъщност си е чисто зануляване. Има една таблица с кодове в определен ред. Та като сложиш новия ЕВС той започва от първия код в таблицата. Да ама ЕКУ-то на двигателя очаква да види 36-я код примерно. Със запознаването на двете устройства просто им се казва и на двете да започнат отново да търсят първия код в таблицата.
По този начин при всяко палене ще могат двете устройства да се синхронизират и да имат един и същи код и разпознаването да минава. При всяко гасене на двигателя се синхронизират отново двете устройства и се задава следващия код за палене, с който е разрешен това да стане.
Та просто е необходимо тази синхронизация, за да може колата да си запали нормално.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
JTD написа:При слагане на новото ЕВС е нужно "зануляване" или така нареченото запознаване на ЕКУ-то на двигателя с блока на ключа.
Всъщност си е чисто зануляване. Има една таблица с кодове в определен ред. Та като сложиш новия ЕВС той започва от първия код в таблицата. Да ама ЕКУ-то на двигателя очаква да види 36-я код примерно. Със запознаването на двете устройства просто им се казва и на двете да започнат отново да търсят първия код в таблицата.
По този начин при всяко палене ще могат двете устройства да се синхронизират и да имат един и същи код и разпознаването да минава. При всяко гасене на двигателя се синхронизират отново двете устройства и се задава следващия код за палене, с който е разрешен това да стане.
Та просто е необходимо тази синхронизация, за да може колата да си запали нормално.
Прав си колега по принцип сама със синхронизация би трябвало да стане, но преди една година имаше същия случай с един пич от форума бяха се опитали да откраднат колата в Студентски град и му бяха взели само ЕВС-а, той си беше поръчал от Дару кар както автора на темата и тези пичове в Дару нарочно може би му бяха объркали чек сумата това е символ след вина запиан във ЕВС-а и по този начин беше заключен самия евс, т.е не можеше да се бърка през диагностичната букса в него а трябваше намеса на програматор за да се презапише чипа на евс-а.
Така, че Дарувците са си хитри защо да не ти вземат и още 100 -тина лева за синхронизация явно 200 лв за нов евс са им малко

- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Не знам тези в сервиза където е колата какъв майстор са извикали, но се е оказало че с този ЕВС не са успели да запалят колата, но са сложили някакъв друг и са ми разглабяли ключа по някаква причина и били сменили нещо в самия ключ. Та сега се чудя дали не са побългарили нещо и дали въобще резервните ми ключове ще работят.
Някой ако има някакви подозрения какво може да са напражили и дели е нередно да каже докато още не съм я взел колата от сервиза.
За ромбоиден ключ става дума.
Някой ако има някакви подозрения какво може да са напражили и дели е нередно да каже докато още не съм я взел колата от сервиза.
За ромбоиден ключ става дума.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали (стартера въобще не завърта)
Оci е обяснил точно какво е положението!
Резервният ключ няма да ти пали...
Резервният ключ няма да ти пали...
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани