misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.

Мнение от omegaart » 16 Ное 2011, 17:43

jbankov написа:Колеги я вижте тази тема viewtopic.php?f=34&t=273748


видял съм та съм и писал в нея :) иначе благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.

Мнение от turbo » 18 Май 2012, 14:14

Тая тема малко е увиснала без резултат окончателен. Дали има развитие?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.

Мнение от omegaart » 18 Май 2012, 16:24

turbo написа:Тая тема малко е увиснала без резултат окончателен. Дали има развитие?


Чистене на дюзи и си заспа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.

Мнение от turbo » 21 Май 2012, 11:52

Супер, че си нацелил и отстранил проблема. Сега вече на диагностиката не дава такива големи разлики между цилиндрите предполагам? Само да кажеш за почистването къде и с каква процедура я направиха тая работа, че то за всички мотори си важи този проблем със зацапаните дюзи. При теб формулата е малко по-скъпа ( 8 инж. умножено по Х-лева = $$$ ) :roll: :driving: Все едно си почистил дюзите на две ИС-ки. :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.

Мнение от omegaart » 21 Май 2012, 13:33

turbo написа:Супер, че си нацелил и отстранил проблема. Сега вече на диагностиката не дава такива големи разлики между цилиндрите предполагам? Само да кажеш за почистването къде и с каква процедура я направиха тая работа, че то за всички мотори си важи този проблем със зацапаните дюзи. При теб формулата е малко по-скъпа ( 8 инж. умножено по Х-лева = $$$ ) :roll: :driving: Все едно си почистил дюзите на две ИС-ки. :mhihi:


Малко като реклама ще излезе ама е тука ги чистих.

http://www.avtodiagnostica.com/clean_fuel_injection.htm

Свалиха ми ги в сервиза бръмнах с другата кола и за 1-2 часа всичко беше ОК. Те си имат там апаратура всичко как си трябва. Не съм гледал стойностите ама ... при положение че не вибрира и т.н. начи са ОК :)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook