Смяна на термостат...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Днес си купих термостат от Даскалов кар - Wahler термостата на първо и на второ четене е 1:1 с този който бях купил преди няколко месеца за 48 лв от вносителя... на вкус и на миризма също е 1:1
Разликата е че е 24 лв
Двойно по-малко
Утре ще го сменям - съмнявам се от него да ми прави мизерийте но почвам от най-евтиното
Ако и с новия термостат прави проблем ще го сваля ще си го върна в кутийката и ако някой има желание мое да напраим трампата - ще го дам на промоционална цена
А ако е от него ще се радвам - ако ли не ще купувам нов радиатор от най-големите.... след това ще купувам ново виско.. и ако и след тея неща не се оправи ще си монтирам друга водна помпам, или ще сваля главата и ще я правя
Не мога да живея като карам в жегите на климатик и стрелката ми не е на 12 часа... напрао не мога да спя

Разликата е че е 24 лв


Утре ще го сменям - съмнявам се от него да ми прави мизерийте но почвам от най-евтиното

Ако и с новия термостат прави проблем ще го сваля ще си го върна в кутийката и ако някой има желание мое да напраим трампата - ще го дам на промоционална цена

А ако е от него ще се радвам - ако ли не ще купувам нов радиатор от най-големите.... след това ще купувам ново виско.. и ако и след тея неща не се оправи ще си монтирам друга водна помпам, или ще сваля главата и ще я правя

Не мога да живея като карам в жегите на климатик и стрелката ми не е на 12 часа... напрао не мога да спя


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
ех и моя почна да прави мизерии... трудно загрява след след 1вата черта ако не съм задръстване и като се движа по-бързо истива... а точно се бях зарадвал, че всичко е ок... и не е виското защото не минава средата даже в задръстване, обезвъздуших 66 пъти поне
.
ако има въздух би трябвало да грее нали? а на е30 316и е 88 градуса термосатата, някой може ли да потрвърди? много се дразня и аз от такива детайли

ако има въздух би трябвало да грее нали? а на е30 316и е 88 градуса термосатата, някой може ли да потрвърди? много се дразня и аз от такива детайли

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе то проблема не е голям като е преди 12... като го минава е проблем!
При мен е така, и сега почвам да го боря
Ще дръжа в течение как вървят нещата 
При мен е така, и сега почвам да го боря



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
steeN сменял съм термостат но не обърнах внимание за градоси
.В книгата пише : темр. на отваряне 80°С и пълно отваряне 100°C.Ако това може да ти помогне става въпрос за М40 316i 


Не беше темостата...
За пълнота и аз да кажа как се развиха нещата.
Вчера реших, че няма смисъл в момента да си губя времето и закарах bmw-то в сервиз. Майсторът изфорсира няколко пъти, и големият кръг взе че се отвори.
Направо камък ми падна от сърцето, щото куп неща се изясниха:
1. Радиаторът се е запушил. Нищо чудно, като знам каква боза изтече като сваляхме термостата.
2. Когато сменяте радиатор НИКОГА не вземайте 2ра употреба. (Радиаторът е сменян миналата година, но не от мен).
3. Парното загряваше бавно и духаше слабо. Това се оказа от нарушената циркулация на водата.
4. BMW иска да бъде форсирано честичко, ако се кара само на нормални обороти, тръбите му доста се задръстват...
5. Ако не ти се отваря големия кръг, виското не те спасява (или поне през лятото).
Горе-долу тва е. Надявам се днес да си взема колата и

Вчера реших, че няма смисъл в момента да си губя времето и закарах bmw-то в сервиз. Майсторът изфорсира няколко пъти, и големият кръг взе че се отвори.

Направо камък ми падна от сърцето, щото куп неща се изясниха:
1. Радиаторът се е запушил. Нищо чудно, като знам каква боза изтече като сваляхме термостата.

2. Когато сменяте радиатор НИКОГА не вземайте 2ра употреба. (Радиаторът е сменян миналата година, но не от мен).
3. Парното загряваше бавно и духаше слабо. Това се оказа от нарушената циркулация на водата.
4. BMW иска да бъде форсирано честичко, ако се кара само на нормални обороти, тръбите му доста се задръстват...

5. Ако не ти се отваря големия кръг, виското не те спасява (или поне през лятото).
Горе-долу тва е. Надявам се днес да си взема колата и

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
Re: Не беше темостата...
Griffin написа:4. BMW иска да бъде форсирано честичко, ако се кара само на нормални обороти, тръбите му доста се задръстват...![]()
По тая точка не си на прав път. Дали ше ти се задръстят тръбите зависи изцяло от това какво наливаш в охладителната система и разбира се какво е наливано преди това от предишните собственици.
Re: Не беше темостата...
stenly написа:Griffin написа:4. BMW иска да бъде форсирано честичко, ако се кара само на нормални обороти, тръбите му доста се задръстват...![]()
По тая точка не си на прав път. Дали ше ти се задръстят тръбите зависи изцяло от това какво наливаш в охладителната система и разбира се какво е наливано преди това от предишните собственици.
Абе аз не го обясних, нямах предвид охл. система, а гърнетата. Като се изфорсира няколко пъти вчера, и половината квартал стана в син пушек.

Аз просто не вкарвам във високи обороти, и системата бая се беше задръстила. Такъв син пушек съм виждал едно време, когато вуйчо ми (тираджия) седна да покара малко трабанта по магистралата, че да го пораздвижи.



1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
Дилян Пенчев написа:Днес си купих термостат от Даскалов кар - Wahler термостата на първо и на второ четене е 1:1 с този който бях купил преди няколко месеца за 48 лв от вносителя... на вкус и на миризма също е 1:1![]()
Разликата е че е 24 лвДвойно по-малко
![]()

Ако е така обявявам бойкот на тия пидали, щото дори и в търговията трябва да имат мярка!
А къде в Софето има магазин на Даскалов кар?
И още нещо се сетих - аз съм виждал 2 типа Wahler-и за М10:
Единият е този който си купих от V&D за 40 лв. (да ги дадат за вазелин дано!) и на него пишеше Wahler, 80 (знака за градуси) и щампа с означение датата на производсвто.
Другият е Wahler-a с който "дойде" 316i-to '88 - на него има и щампа с BMW емблемата. Сигурно е произведен от Wahler за BMW като OEM part. Надявамсе да не ми се налага скоро, но ако някога го сваля, ще погледна "отвътре" дали има разлики с другия Wahler.
stenly написа:
А къде в Софето има магазин на Даскалов кар?
Виж страницата на фирмата дето е дадена по-горе. Единият магазин е като тръгнеш от сточна гара към гара Подуяне, точно след моста Чавдар в дясно. Другият е на кръстовището ул. Тимок и раковска
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
Хепиенд с неочаквано скъп край...
И тъй, за завършек: Калпазанинът вече е в движение.
Определено щастлив край на работната седмица, но с неочаквано скъп край.
Не знам защо, бях останал с впечатление че нов радиатор е от рода на 120-180 лв. Оказа се обаче, че цените започват от 290 лв., което направо ме изкълчи
.
Само за справка, проверих и в Дару Кар каква е цената. Оказа се че радиатора там е 580 пари.
В крайна сметка, всичко излезе 320 пари, в т.ч. смяната на радиатора и подмяна на един маркуч който изби при прегряването. Определено на никой не пожелавам да трябва да сменя радиатор. В този смисъл, желая на всички приятно лято на 12 без 2. (най-много!!)

Определено щастлив край на работната седмица, но с неочаквано скъп край.


Само за справка, проверих и в Дару Кар каква е цената. Оказа се че радиатора там е 580 пари.



В крайна сметка, всичко излезе 320 пари, в т.ч. смяната на радиатора и подмяна на един маркуч който изби при прегряването. Определено на никой не пожелавам да трябва да сменя радиатор. В този смисъл, желая на всички приятно лято на 12 без 2. (най-много!!)

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани