Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ванос?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ванос?

Мнение от thunderl » 14 Май 2012, 13:53

Здравейте,
Искам да сложа ГИ на моята красавица и тук се опитват в един газ-сервиз да ме зарибят с някакъв нов начин на монтаж, при който не се ползват дългите щуцери, а направо се слагат някакви преходници на дюзите, без дупчене, с минимална интервенция. Става дума за тези джаджи :shock:

Изображение


После питах в Софгаз на Горубляне ми казаха, че не са правили такова нещо и не знаят дали ще стане, защото трябвало двигателя да позволява.

Разбрах, че много колеги са си сложили газ на 520 двоен ванос и ще ги помоля да споделят своя опит! Къде са им ги направили, доволни ли са и има ли такива с този нов начин на монтаж, да потвърдят, че е възможно/невъзможно да се направи на този мотор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от spacepl » 14 Май 2012, 14:08

Аз съм на единичен ванос и съм със такива преходници. Ще ти намеря снимки в нета след малко,че съм малко зает в момента. Става даже и без минимална интервенция - представлява една втулка със тръбичка за газта - това нещо се слага в дупката за бензиновия инжектор на колектора а в него вече се слага бензиновия инжектор, газта влиза през тръбичката, нищо не се реже и не се дупчи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от thunderl » 14 Май 2012, 14:10

spacepl написа:Аз съм на единичен ванос и съм със такива преходници. Ще ти намеря снимки в нета след малко,че съм малко зает в момента. Става даже и без минимална интервенция - представлява една втулка със тръбичка за газта - това нещо се слага в дупката за бензиновия инжектор на колектора а в него вече се слага бензиновия инжектор, газта влиза през тръбичката, нищо не се реже и не се дупчи.


Благоадря ти за включването, колега, аз намерих снимки и даже прикачих в първия пост на темата.

А ти от кога караш с това? Доволен ли си? Чудя се дали ще стане на двойния ванос... :dunno:

В крайна сметка, щом нищо не се дупчи и прецаква, предполагам, че нищо не пречи да опитаме и ако не стане после да го направим по изпитания начин с щуцерите :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от spacepl » 14 Май 2012, 14:19

Точно такива са. Бачка си перфектно с тях и на газ и на бензин.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от kener » 14 Май 2012, 22:30

Единствената труднос е да успеят да ти съберат рейката (бензиновата с кабелите) на новото място, защото тя цялата се повдига с височината на втулките, а на двойния ванус дори и кабелите(рейката с кабелите) са направени достатъчно къси че да не можеш да ги мръднеш и на 2 см.
Освен това тези втулки не ти гарантират безпроблемна работа- като ти свожат 50см маркуч от рейката към колектора смисълът им се губи.

Мойта 'убавица е надупчена по най-обикновенния начин без нищо специално и особено, но маркучите от рейката до колектора са 5см .
40653

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 М54B30

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от DRN » 14 Май 2012, 23:31

Това е супер, но къде ги продават и на каква цена, че по магазините не съм ги засичал.

:oops: На снимката има адрес на магазина, но може и някъде в София да се продават.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от thunderl » 15 Май 2012, 8:12

Свързвайки се с човека от обявата, за София той ме насочи към Прогаз някъде на сточна гара, където работели с такива. От там не можаха да ми дадат еднозначен отговор за двойния ванос, но казаха, че са слагали на всички мотори на петицата по принцип. Нямам идея от къде можеш да ги купиш директно освен от тоя човек.

Това с изместването на рейката действително е интересен въпрос. В Софгаз на Горубляне също изразиха съмнения относно метода, точно заради това...

...Продължавам да се надявам, че някой колега с двоен ванос и такива преходници ще изскочи и ще разсее мъглата :help: :bowdown:

Иначе, колата ми влиза за газ другата седмица и 100% ще напиша тук какво е станало.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 15 Май 2012, 9:56

Аз ма двойния ванос ударих по една дупка . Рейките са ми под горния капак , всичко си се събира точно .Особено ако си вземете ловато рейки те са тънки и пасват отдолу идеално. Освен да снимам една снимка ?
По темата с една дума: Дупчи колектора , няма ядове . Малко се надига само горния капак слагатт се 2 гумени подложки и си караш като пич.
Моята няма подложки ама капака малко ми е крив.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от thunderl » 16 Май 2012, 9:08

Като гледам май ще се откажа от този вариант, тъй като разбрах, че въпросните джаджи се внасяали изключително и само от Турция и не били изобщо качествени. В един от сервизите ми споменаха, че след време започвало да поема въздух заради тях и колата спирала да работи така така добре... Даже били махали такива, за да го направят по класическия начин. Не знам колко е вярно, обаче на мен не ми се рискува толкова.

Все пак моля някой колега от София, който е слагал газ на двойния ванос да се похвали ако е доволен от Софгаз на Горубляне или на Богровския сервиз, за да не играя на сляпо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от b2 » 16 Май 2012, 10:41

Богровския сервиз ако имаш предвид Фобос на Лукойла - твърдо НЕ там!!!
Има тема за тях в "сервизна поддръжка" подфорума!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от turbo » 16 Май 2012, 23:21

Тези преходници са добра идея поради факта, че газта ще влиза под добър ъгъл към клапаните на двигателя. Много газаджии (повечето) пробиват колекторите под ъгъл от 90 градуса (перпендикулярно) на посоката на въздушната струя, а ПО посоката на въздушната струя е много по-добре, но е по-трудно за изпълнение.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.10.2011
Местоположение: общ.Мездра с,Брусен
Пол: Мъж
Кара: е39 2000 ванос 09.98година

Re: Нов монтаж на ГИ без дупчене на колекторите на двоен ван

Мнение от ceco2311 » 18 Май 2012, 7:18

thunderl написа:Здравейте,
Искам да сложа ГИ на моята красавица и тук се опитват в един газ-сервиз да ме зарибят с някакъв нов начин на монтаж, при който не се ползват дългите щуцери, а направо се слагат някакви преходници на дюзите, без дупчене, с минимална интервенция. Става дума за тези джаджи :shock:

Изображение


После питах в Софгаз на Горубляне ми казаха, че не са правили такова нещо и не знаят дали ще стане, защото трябвало двигателя да позволява.

Разбрах, че много колеги са си сложили газ на 520 двоен ванос и ще ги помоля да споделят своя опит! Къде са им ги направили, доволни ли са и има ли такива с този нов начин на монтаж, да потвърдят, че е възможно/невъзможно да се направи на този мотор.

аз съм с такава газова и ми я монтираха в монтана при нормално каране 90-120 гори около 12газ

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook