Голям проблем - помогнете
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Голям проблем - помогнете
Здравейте катам е34 525 тдс , скоро му смених главата защото старата бе спукана на 3 места , смених водачи , клапани , сегменти и турбина , после се оказа и помпата та и елемента и смених, сега когато колата е сглобена и има компресия добра пали страшно трудно и не върви изобщо , след като запали , давам газ вдига обороти и въобще ама въобще не върви и веднага минава в сервизен режим /светва едно зъбно колело / - колата е автоматик. Не знам какв да правя и някой може ли да ми даде съвет . Благодаря на всички предварително
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Тея мотори имаха проблем с паленето когато веригата е за смяна.. ма тряя да си я погледне някои майстор..
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
А преди да влезе в авариен режим върви ли и студена и топла ли пали трудно?Това че влиза в авариен режим е от скоростите,провери нивото на маслото и ако не е сменяно го смени заедно с филтера,но напърво време провери нивото 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Последният път когато и на мен ми светна това зъбно колело смених кутията с нова. А тъкмо като тебе бях сменил и главата. За една година нямах и седмица без нещо да сменя. Да не те плаша ама това е най капризният мотор. Много върви ама.... мерси вече. Толкова се напатих че нещъ и да чуя. Ако си сменил масла и филтри на скоростната кутия съм чувал че ако нещо не е наред и веднага си показва. Все пак ако колата си я вървяла преди да смениш главата накарай тези които са ти я сменили да ти оправят проблема в крайна сметка.halachev написа:маслото и филтъра са сменени , трудно пали и топла и студена , след като запали , тръгва но е ужастно спъната , вдига обороти но не вдига повече от 80 и веднага авариен режим
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Най добре е да идеш до добър сервиз. Но както казваш че неще да върви... Нека и някой други си кажат мнението. Обикновенно тук винаги се намират хора които да помогнат с нещоbmwe30m20 написа:Върви в сервиз кадето има тестер за Бмв,като го закачат сте ти кажат каде да търсиш проблема.Аз работя в такъв,но във Варна
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Принципно са добри майстори , познати са в целия град и имат обро име , не може проблема да е само в кутията защото колата пали много трудно , в сервиза си има КТС ,но нищо не са установили още , а не виждам каква е връзката на главата с кутията , на която съм сменил маслото и филтъра , ве4е съм в безизходица , а миналата година нарина един 4увал пари за тази кола
Мисля пишеше нещо във форума за този проблем, но не съм сигурен.Трябваше да мръднеш помпата с няколко мм, но пак ти казвам потърси, защото не си спомням.Напиши tds в търсачката.Ако не се лъжа batjeko беше потребителя, който беше писал.А само информативно ако мога да те питам колко пари даде за турбина и глава
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани