Газ и пак проблем!!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: Sofia

Газ и пак проблем!!!!

Мнение от ChinaLord » 21 Юни 2006, 23:13

Здравейте...
...такааа сложих газ BRC нагласиха я момчетата, всичко ок...отивам да ми
видят климатика защо не духа и по между другото майсторчето казва "6 цилиндър пуска ток сменяй кабел"...и аз пак ОК ...купувам кабел, казвам си утре ще го сложа.Тръгвам си и газовата ПРАС - гръмва, но аз съм подготвен...отварям капака и кво да видя гръмнала е и защитата на газовата и тръбата която продължава след нея и влиза в двигателя ПОЛУДЯХ....направо като отрязана.Наместих я горе-долу и на бензин леко към вкъщи.Сега незнам какво да правя, кой знае колко струва това тръбище?Събирам отново мнения и съвети от всеки моляяяя помагайте...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Юни 2006, 0:01

голямата гумена тръба от въздушния филтър към колекторите ? не е много скъпа. А причината да гръмне е в недонастроена газова. Купи си маркуч, ако ти се струва скъп - вземи 2-ра употреба. временно може да закърпиш положението като го омоташ с черно тиксо, но карай на бензин докато не ти настроят газовата на ГАЗ-АНАЛИЗАТОР.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 22 Юни 2006, 7:20

не копувай маркуч(както каза колегата),преди да ти нагласят газовата.омотай стария маркуч с тиксо или изолир,но преди омотаването го намажи около цепката със силикон,защото ако взема въздух ти се вдига разхода на гориво.при нагласена газова веднага слагай нов маркуч ;) :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Юни 2006, 8:45

няма смисъл от силикон, щото няма да хване. има си маслени пари. аз на другата ми кола си карам около 4 години вече с намотан маркуч само че с армирано тиксо (не знам точно как се води) и няма мърдане :mhihi:
ако нямаш кихалка задължително да ти монтират една.
И си смени свещите задължително. не взимай бош, а си вземи NGK или DENSO.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Юни 2006, 9:29

няма смисъл от силикон, щото няма да хване. има си маслени пари. аз на другата ми кола си карам около 4 години вече с намотан маркуч само че с армирано тиксо (не знам точно как се води) и няма мърдане muhihihihi
ако нямаш кихалка задължително да ти монтират една.
И си смени свещите задължително. не взимай бош, а си вземи NGK или DENSO.

Само да добавя, смени и лулите и шесте, че гърмят бубини и става гадно.
Свещите са NGK и вземай само тея, дето ти излизат по каталог.
Няма страшно, в началото докото я научиш на газ е така, ама после сичко си О.К.
Хайде братле със здраве :D
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Юни 2006, 12:05

аз пък разбрах, че колегата е с М20 мотор :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Юни 2006, 23:41

Ми той не е написал с кой мотор и аз по аналогия с моя :mhihi: .
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от ChinaLord » 23 Юни 2006, 8:26

Благодаря Ви Колеги.....
....тръгвам днес по майстори...тръби, кабели и свещи...ще пиша за развитието на случая....

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 23 Юни 2006, 9:50

stanchev написа:аз пък разбрах, че колегата е с М20 мотор :roll:


Чети бре колега, чети :twisted:
ChinaLord написа:... майсторчето казва "6 цилиндър пуска ток сменяй кабел"...и аз пак ОК ...купувам кабел, ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Юни 2006, 12:04

TheBoss написа:
stanchev написа:аз пък разбрах, че колегата е с М20 мотор :roll:


Чети бре колега, чети :twisted:
ChinaLord написа:... майсторчето казва "6 цилиндър пуска ток сменяй кабел"...и аз пак ОК ...купувам кабел, ...


честно да ти кажа не мога да го схвана, но щом е разкъсана гумената тръба ако беше М50 немаше ли първо да му направи всмукателя пепел от рози :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 23 Юни 2006, 16:55

колегата има предвид думата "КАБЕЛ" м50 няма такива ..... :D

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 25 Юни 2006, 10:53

Значи пак опираме до общоразпространената заблуда. Аз лично до сега не съм видял и не познавам някой да е видял колектор разпран от детонация на газова уредба. Не казвам, че е невъзможно, но в повечето случаи се слагат "кихалки" или на колекторите или на маркуча. Отделно от това никой от нас не си е сменял маркуча м/у филтъра и дросела. А той е доста остарял и е подлаган на доста температурни натоварвания. Така че той също спасява положението, т.е. първо той ще се сцепи, а едва после може да се увредят колекторите. Виж с нов маркуч нещата може да седят по друг начин :evil:

И второ: М50 си има кабели, иначе няма как да ходи ток до свещите. Разликата е, че при М20 по кабелите тече ток с голям волтаж (30-35 хил волта) и нисък ампераж (за да е безопасен за чосешкия организъм, пък и с нисък ампераж по-лесно се постига голямо напрежение), а при М50 кабелите са за обикновен 12 волтов ток, защото бобините са непосредствено преди свещите(6 на брой, за всяка по една). Та за това кабелът на М20 може да пробие и да "пуска ток", а на М50 - не.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: SOFIA

Мнение от batevladi » 26 Юни 2006, 9:49

да ви имам и кихалките и защитите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Казах ти аз, че BMW и АГУ не са един за друг ама ти непослуша!
Са оди гони михаля! Много малко газаджии могат да ти настроят добре газовата! За това вземи савет от некои колега с АГУ каде да я закараш :mhihi: :mhihi: :mhihi:

P.S. Още един съсипник :mhihi: :mhihi: :mhihi: И още едно уморено BMW :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 26 Юни 2006, 11:48

batevladi написа:да ви имам и кихалките и защитите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Казах ти аз, че BMW и АГУ не са един за друг ама ти непослуша!
Са оди гони михаля! Много малко газаджии могат да ти настроят добре газовата! За това вземи савет от некои колега с АГУ каде да я закараш :mhihi: :mhihi: :mhihi:

P.S. Още един съсипник :mhihi: :mhihi: :mhihi: И още едно уморено BMW :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Така е когато избираме направо евтиният вариянт. без да премерим плюсовете и минусите и току виш накрая се оказал по скъпият :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 26 Юни 2006, 12:38

Приятелю, а твоето като е с инжекция що гасне когат си поиска и момчетата дето ти я слагаха умаляха да го разхождат с вързан лаптоп, че да му хванат магарията.
БМВ е направено да гори бензин, а когато се конвертира на газ е нормално де се появят проблеми в началото, но те оправят и после сичко си идва на мястото.
А, и другото - НЯМА инжекцион дето на газ да не гърми, пък каквато и ще марка да е колата.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook