Газ и пак проблем!!!!
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Газ и пак проблем!!!!
Здравейте...
...такааа сложих газ BRC нагласиха я момчетата, всичко ок...отивам да ми
видят климатика защо не духа и по между другото майсторчето казва "6 цилиндър пуска ток сменяй кабел"...и аз пак ОК ...купувам кабел, казвам си утре ще го сложа.Тръгвам си и газовата ПРАС - гръмва, но аз съм подготвен...отварям капака и кво да видя гръмнала е и защитата на газовата и тръбата която продължава след нея и влиза в двигателя ПОЛУДЯХ....направо като отрязана.Наместих я горе-долу и на бензин леко към вкъщи.Сега незнам какво да правя, кой знае колко струва това тръбище?Събирам отново мнения и съвети от всеки моляяяя помагайте...
...такааа сложих газ BRC нагласиха я момчетата, всичко ок...отивам да ми
видят климатика защо не духа и по между другото майсторчето казва "6 цилиндър пуска ток сменяй кабел"...и аз пак ОК ...купувам кабел, казвам си утре ще го сложа.Тръгвам си и газовата ПРАС - гръмва, но аз съм подготвен...отварям капака и кво да видя гръмнала е и защитата на газовата и тръбата която продължава след нея и влиза в двигателя ПОЛУДЯХ....направо като отрязана.Наместих я горе-долу и на бензин леко към вкъщи.Сега незнам какво да правя, кой знае колко струва това тръбище?Събирам отново мнения и съвети от всеки моляяяя помагайте...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
голямата гумена тръба от въздушния филтър към колекторите ? не е много скъпа. А причината да гръмне е в недонастроена газова. Купи си маркуч, ако ти се струва скъп - вземи 2-ра употреба. временно може да закърпиш положението като го омоташ с черно тиксо, но карай на бензин докато не ти настроят газовата на ГАЗ-АНАЛИЗАТОР.

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
не копувай маркуч(както каза колегата),преди да ти нагласят газовата.омотай стария маркуч с тиксо или изолир,но преди омотаването го намажи около цепката със силикон,защото ако взема въздух ти се вдига разхода на гориво.при нагласена газова веднага слагай нов маркуч



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
няма смисъл от силикон, щото няма да хване. има си маслени пари. аз на другата ми кола си карам около 4 години вече с намотан маркуч само че с армирано тиксо (не знам точно как се води) и няма мърдане
ако нямаш кихалка задължително да ти монтират една.
И си смени свещите задължително. не взимай бош, а си вземи NGK или DENSO.

ако нямаш кихалка задължително да ти монтират една.
И си смени свещите задължително. не взимай бош, а си вземи NGK или DENSO.

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
няма смисъл от силикон, щото няма да хване. има си маслени пари. аз на другата ми кола си карам около 4 години вече с намотан маркуч само че с армирано тиксо (не знам точно как се води) и няма мърдане muhihihihi
ако нямаш кихалка задължително да ти монтират една.
И си смени свещите задължително. не взимай бош, а си вземи NGK или DENSO.
Само да добавя, смени и лулите и шесте, че гърмят бубини и става гадно.
Свещите са NGK и вземай само тея, дето ти излизат по каталог.
Няма страшно, в началото докото я научиш на газ е така, ама после сичко си О.К.
Хайде братле със здраве

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
stanchev написа:аз пък разбрах, че колегата е с М20 мотор
Чети бре колега, чети

ChinaLord написа:... майсторчето казва "6 цилиндър пуска ток сменяй кабел"...и аз пак ОК ...купувам кабел, ...

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
TheBoss написа:stanchev написа:аз пък разбрах, че колегата е с М20 мотор
Чети бре колега, чети
ChinaLord написа:... майсторчето казва "6 цилиндър пуска ток сменяй кабел"...и аз пак ОК ...купувам кабел, ...
честно да ти кажа не мога да го схвана, но щом е разкъсана гумената тръба ако беше М50 немаше ли първо да му направи всмукателя пепел от рози


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Значи пак опираме до общоразпространената заблуда. Аз лично до сега не съм видял и не познавам някой да е видял колектор разпран от детонация на газова уредба. Не казвам, че е невъзможно, но в повечето случаи се слагат "кихалки" или на колекторите или на маркуча. Отделно от това никой от нас не си е сменял маркуча м/у филтъра и дросела. А той е доста остарял и е подлаган на доста температурни натоварвания. Така че той също спасява положението, т.е. първо той ще се сцепи, а едва после може да се увредят колекторите. Виж с нов маркуч нещата може да седят по друг начин
И второ: М50 си има кабели, иначе няма как да ходи ток до свещите. Разликата е, че при М20 по кабелите тече ток с голям волтаж (30-35 хил волта) и нисък ампераж (за да е безопасен за чосешкия организъм, пък и с нисък ампераж по-лесно се постига голямо напрежение), а при М50 кабелите са за обикновен 12 волтов ток, защото бобините са непосредствено преди свещите(6 на брой, за всяка по една). Та за това кабелът на М20 може да пробие и да "пуска ток", а на М50 - не.

И второ: М50 си има кабели, иначе няма как да ходи ток до свещите. Разликата е, че при М20 по кабелите тече ток с голям волтаж (30-35 хил волта) и нисък ампераж (за да е безопасен за чосешкия организъм, пък и с нисък ампераж по-лесно се постига голямо напрежение), а при М50 кабелите са за обикновен 12 волтов ток, защото бобините са непосредствено преди свещите(6 на брой, за всяка по една). Та за това кабелът на М20 може да пробие и да "пуска ток", а на М50 - не.

да ви имам и кихалките и защитите
Казах ти аз, че BMW и АГУ не са един за друг ама ти непослуша!
Са оди гони михаля! Много малко газаджии могат да ти настроят добре газовата! За това вземи савет от некои колега с АГУ каде да я закараш
P.S. Още един съсипник
И още едно уморено BMW




Казах ти аз, че BMW и АГУ не са един за друг ама ти непослуша!
Са оди гони михаля! Много малко газаджии могат да ти настроят добре газовата! За това вземи савет от некои колега с АГУ каде да я закараш



P.S. Още един съсипник






"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Така е когато избираме направо евтиният вариянт. без да премерим плюсовете и минусите и току виш накрая се оказал по скъпиятbatevladi написа:да ви имам и кихалките и защитите![]()
![]()
![]()
Казах ти аз, че BMW и АГУ не са един за друг ама ти непослуша!
Са оди гони михаля! Много малко газаджии могат да ти настроят добре газовата! За това вземи савет от некои колега с АГУ каде да я закараш![]()
![]()
![]()
P.S. Още един съсипник![]()
![]()
И още едно уморено BMW
![]()
![]()

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Приятелю, а твоето като е с инжекция що гасне когат си поиска и момчетата дето ти я слагаха умаляха да го разхождат с вързан лаптоп, че да му хванат магарията.
БМВ е направено да гори бензин, а когато се конвертира на газ е нормално де се появят проблеми в началото, но те оправят и после сичко си идва на мястото.
А, и другото - НЯМА инжекцион дето на газ да не гърми, пък каквато и ще марка да е колата.
БМВ е направено да гори бензин, а когато се конвертира на газ е нормално де се появят проблеми в началото, но те оправят и после сичко си идва на мястото.
А, и другото - НЯМА инжекцион дето на газ да не гърми, пък каквато и ще марка да е колата.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани