Голям проблем - помогнете

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2004
Местоположение: Шумен

Голям проблем - помогнете

Мнение от halachev » 22 Юни 2006, 0:45

Здравейте катам е34 525 тдс , скоро му смених главата защото старата бе спукана на 3 места , смених водачи , клапани , сегменти и турбина , после се оказа и помпата та и елемента и смених, сега когато колата е сглобена и има компресия добра пали страшно трудно и не върви изобщо , след като запали , давам газ вдига обороти и въобще ама въобще не върви и веднага минава в сервизен режим /светва едно зъбно колело / - колата е автоматик. Не знам какв да правя и някой може ли да ми даде съвет . Благодаря на всички предварително

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 22 Юни 2006, 0:46

Тея мотори имаха проблем с паленето когато веригата е за смяна.. ма тряя да си я погледне някои майстор..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 22 Юни 2006, 2:10

ако си от софия мога да ти помогна
ако искаш де :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2004
Местоположение: Шумен

Мнение от halachev » 22 Юни 2006, 8:25

веригата е нова , аз съм от Шумен и за съжаление няма кой да ми помогне тук

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 22 Юни 2006, 9:54

А преди да влезе в авариен режим върви ли и студена и топла ли пали трудно?Това че влиза в авариен режим е от скоростите,провери нивото на маслото и ако не е сменяно го смени заедно с филтера,но напърво време провери нивото :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2004
Местоположение: Шумен

Мнение от halachev » 22 Юни 2006, 12:55

маслото и филтъра са сменени , трудно пали и топла и студена , след като запали , тръгва но е ужастно спъната , вдига обороти но не вдига повече от 80 и веднага авариен режим

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 22 Юни 2006, 22:01

halachev написа:маслото и филтъра са сменени , трудно пали и топла и студена , след като запали , тръгва но е ужастно спъната , вдига обороти но не вдига повече от 80 и веднага авариен режим
Последният път когато и на мен ми светна това зъбно колело смених кутията с нова. А тъкмо като тебе бях сменил и главата. За една година нямах и седмица без нещо да сменя. Да не те плаша ама това е най капризният мотор. Много върви ама.... мерси вече. Толкова се напатих че нещъ и да чуя. Ако си сменил масла и филтри на скоростната кутия съм чувал че ако нещо не е наред и веднага си показва. Все пак ако колата си я вървяла преди да смениш главата накарай тези които са ти я сменили да ти оправят проблема в крайна сметка.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 22.06.2006
Местоположение: Варна

Мнение от bmwe30m20 » 22 Юни 2006, 22:35

как така става

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 22.06.2006
Местоположение: Варна

Мнение от bmwe30m20 » 22 Юни 2006, 22:37

Върви в сервиз кадето има тестер за Бмв,като го закачат сте ти кажат каде да търсиш проблема.Аз работя в такъв,но във Варна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 23 Юни 2006, 9:54

bmwe30m20 написа:Върви в сервиз кадето има тестер за Бмв,като го закачат сте ти кажат каде да търсиш проблема.Аз работя в такъв,но във Варна
Най добре е да идеш до добър сервиз. Но както казваш че неще да върви... Нека и някой други си кажат мнението. Обикновенно тук винаги се намират хора които да помогнат с нещо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

а

Мнение от ian190 » 23 Юни 2006, 21:48

а сигурен ли си тия дето са ти правили ремонта какво са направили?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2004
Местоположение: Шумен

Мнение от halachev » 25 Юни 2006, 7:38

Принципно са добри майстори , познати са в целия град и имат обро име , не може проблема да е само в кутията защото колата пали много трудно , в сервиза си има КТС ,но нищо не са установили още , а не виждам каква е връзката на главата с кутията , на която съм сменил маслото и филтъра , ве4е съм в безизходица , а миналата година нарина един 4увал пари за тази кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 26 Юни 2006, 0:25

Мисля пишеше нещо във форума за този проблем, но не съм сигурен.Трябваше да мръднеш помпата с няколко мм, но пак ти казвам потърси, защото не си спомням.Напиши tds в търсачката.Ако не се лъжа batjeko беше потребителя, който беше писал.А само информативно ако мога да те питам колко пари даде за турбина и глава
Изображение
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook