BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Модератор: Общи модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Здравейте колеги и колежки ,
тези от вас , които сте имали покана за BMW JoyDrive 2012 на летището на с.Лесново и сте управлявали моделите предоставени за тест драйв-а можете да споделите своите впечатления и мнение относно актуалната гама BMW-та тук в тази тема.Убеден съм ,че за всички не присъствали ще бъде интересно да попрочетат мнения от колеги а не само от тест редактори на специализираната преса.
Мероприятието както винаги беше организирано и проведено по един изключително професионален начин , няма друг автомобилен производител ,който да предлага такава комплексна възможност за тестване и запознаване с техниката си !
Сега да разкажа за моите впечатления конкретно от автомобилите :
Първа серия - нервна малко повече от необходимото (хем обичам екстремизма).118d и 120d не ми харесаха особенно много с "накъсаното" си поведение , при ускорение хем бяха оборудвани с маняшката автоматична кутия.116i и 118i извадиха много по равномерно разгръщане на мощноста, не се усеща така приливна вълна от тяга на моментите когато кривата е към пика си като при дизелите а всичко става доста по "мазно" и културно, придвидимо и приятно.Интериора става само когато е Мков пакет , материалите като качество и усещане са малко на "кантар" според моите усещания. .. ИЗВОД ако е еденичка да не е дизел в никакъв случай а ако се двоумите дали да е еденичка изобщо -> категорично НЕ!
Трета серия F30 -> веднага бързам да искажа положителната си оценка, колата е уникално дозирана във всички отношения и наистина прави невероятен шпагат между комфорт на возене , ергономия и супер стабилно поведение/водене по курса.Материалите тук са на друго ниво от еденичката - страхотно съчетание на светли тонове и много оригиналните дървени апликации, които за пръв път са релефни по дължина на фладера и създават страхотно усещане за живот и обем.Луксозния салон е много приятен и допустимо мек за повече комфорт (на задната седалка обаче не е комфортно заради адски твърдите повърхности на седло,облегалка и подглавник, това е сериозния минус единствено) , Мковия салон е отново на много високо ниво.Отново да кажа, че дизела не ми хареса и че се води по-тромаво от бензиновия на техничните дисциплини.Отново има лаг и не е мойта кола.
328i - невероятен автомобил ! Лелеее то не е страхотно управление в гранични режими, то не е безкрайно равномерно ускорение, което не ми пречеше да потеглям срещу конусите с пълна газ и в края на дисциплината с всичката газ и вече 90 km/h да не я затрудняват , то спиране абе супер автомобил , убеден съм, че в класа си няма кой да й стъпи на 50/100 от възможностите! Съгласен съм с редакторите по чуждата преса обаче, че звука на шестака вече категорично липсва и другото са материалите на багажника, които са като от рециклиран материал евтини а стелката на пода е. .... да не казвам. .. излагация.Това са много бели кахъри, колата е истинско BMW , абсолютна радост
F10 пета серия не карах , но от последния път впечатленията са ми за супер автомобил без да ме подразни нещо в него
Седма серия F01 -> величествена работа , това което карах бе Individual 740d и мога да кажа отново ,че седмицата за мен си остава най-прекрасния автомобил на BMW :-) Странно обаче не можах да намеря бутона за масажа на предните седалки , докато отзад всичко по ел.настройките е добре позиционирано.Комфорт на возене на страшно високо ниво , на SPORT+ сътресенията от скапания път на места в посока София се оказаха силно филтрирани и дори толкова стегната возията остава комфортна.Звук -> много добър , нали имаше опцията като я сритам и да ми пуска звук от двигателя през тон колоните :-))) ЛУДНИЦА ! За пореден път обаче дизеловия мотор ме разочарова въпреки осем степенното чудо на техниката зад него , отново лаг (за някой хора това е абсолютно пренебрежимо и биха ми се изсмели на констатацията , но за мен това е абсолютната истина).Давам й рязко газ в движение с ниска скорост и ниски обороти и в рамките на около секунда вече е намерила точната предавка и е влязла в буст и след силен "шут" изкача напред доста рязко , но за следващата предавка отново се получава осезаем пад на тягата и след малко "престой" отново шут ... Поне тези луксозен модел ако не по-ниските класове е само за бензинова техника дами и господа , едно 750i на същата цена направо ще надскочи много пъти дизеловото в тези отношения , които за луксозния клас са от съществена важност.Като обща оценка за мен обаче е автомобил-мечта
За пореден път се убеждавам ,че аз BMW дизел не бих купил никога ! Това за мен са автомобили за хора , които могат да направят компромис с общото усещане и поведение на пътя , както и рекции от страна на двигателя , вероятно както братчеда купи Х3 като висок автомобил единствено би си заслужавало до някъде , но за леки автомобили с нисък център на тежеста - категорично НЕ !
Другото е общата оценка за качеството в актуалните модели
По отношение на цялостното усещане за качество на материалите и усещането при допира с всички тях , мога да кажа ,че определено се правят компромиси в сравнение с автомобилите , които са разработвани и пускани в продажба до 1995 година - от първа та до седма серия ! Убеден съм ,че техниката като здравина и начина на изработка при Е38 комплексно е кулминацията на всичко на което са способни в Мюнхен и силно се надявам по-скоро да се върнат тези времена когато където и да пипнеш , в каквото и да се допреш и където и да погледнеш да си истински удовлетворен ...
Георги Пенчев
тези от вас , които сте имали покана за BMW JoyDrive 2012 на летището на с.Лесново и сте управлявали моделите предоставени за тест драйв-а можете да споделите своите впечатления и мнение относно актуалната гама BMW-та тук в тази тема.Убеден съм ,че за всички не присъствали ще бъде интересно да попрочетат мнения от колеги а не само от тест редактори на специализираната преса.
Мероприятието както винаги беше организирано и проведено по един изключително професионален начин , няма друг автомобилен производител ,който да предлага такава комплексна възможност за тестване и запознаване с техниката си !
Сега да разкажа за моите впечатления конкретно от автомобилите :



328i - невероятен автомобил ! Лелеее то не е страхотно управление в гранични режими, то не е безкрайно равномерно ускорение, което не ми пречеше да потеглям срещу конусите с пълна газ и в края на дисциплината с всичката газ и вече 90 km/h да не я затрудняват , то спиране абе супер автомобил , убеден съм, че в класа си няма кой да й стъпи на 50/100 от възможностите! Съгласен съм с редакторите по чуждата преса обаче, че звука на шестака вече категорично липсва и другото са материалите на багажника, които са като от рециклиран материал евтини а стелката на пода е. .... да не казвам. .. излагация.Това са много бели кахъри, колата е истинско BMW , абсолютна радост






За пореден път се убеждавам ,че аз BMW дизел не бих купил никога ! Това за мен са автомобили за хора , които могат да направят компромис с общото усещане и поведение на пътя , както и рекции от страна на двигателя , вероятно както братчеда купи Х3 като висок автомобил единствено би си заслужавало до някъде , но за леки автомобили с нисък център на тежеста - категорично НЕ !

Другото е общата оценка за качеството в актуалните модели

Георги Пенчев
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Да изкажа и а малко мнение.
Мероприятието ми хареса много. Пистата беше подготвена много добре, дисциплините ми харесаха много. Само Road Show-то не ми допадна много. А инструкторите бяха много готини и забавни.
А това са впечатленията ми от автомобилите:
F20 1-ва Серия - Много ми допадна управлението, особено със спортно окачване(и на екземплярите с по-малко износени гуми
)
Единствено не ми харесаха моделите с обикновени седалки, някак си неудобни ми бяха. Също така не съм впечатлен от лопатките на волана, неудобни са ми на мен. 118д вървеше прилично за двигателя си, а от 120д очаквах малко повече вървеж(поне на усещане).
F30 - 3-та Серия - Честно казано бих карал една такава. Отвън е много красива(но някои от цветовете хич не и седят добре), червеното 335i изглеждаше уникално - и с двата комплекта джанти. Интериорът също е много красив и приятен и е едно ниво нагоре спрямо този на Е90- като визия и като качество на материалите. Особено много ми харесаха "назъбените" лайсни. 328i върви много добре, доста е бързо, за 4-цилиндров двигател изкарва добър звук, но някак си на старта го усещах по-муден от моя N53 325i(а за звук не може да се сравняват, 6 цилиндъра са си 6 цилиндъра) Като цяло F30 ми харесва много. Притежавали сме Е90 и смея да твърдя, че навремето не ме е кефило толкова много колкото F30, F30 погледнато от всякъде изглежда завършено, докато е90 отзад изглежда все едно му липсва нещо. Също доста приятно впечатление ми направи менюто, което показва спортните характеристики на колата.
335i-цата извади доста добър звук.
Много ми хареса това, че при F20 и F30 като натиснеш спирачката както трябва те притягат коланите и прозорците се затварят.
F10 - ActiveHybrid - Много интересна кола, изключвайки грозните джанти
. Честно казано много странно ми беше когато Влади натисна газта, колата тръгна и не се чуваше никакъв звук, много е странно, честно. И доста добър звук обади бензиновият двигател.
F01 - 740d - Много добър овтомобил, няма какво да коментирам за него...
6 Series Gran Coupe - Велика кола, честно казано май доста ще попречат на Mercedes и Audi. Много съм впечатлен и от задните седалки, аз съм висок около 1,93+ и ми беше удобно. Нямам търпение да имам по-близък досег с нея.
М5 - честно казано малко съм разочарован от звука, доста е тихичък.
Ето малко снимки от събитието, довечера ще ги кача и някъде другаде за тези, които не ползват фейсбук...
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 010&type=1
Мероприятието ми хареса много. Пистата беше подготвена много добре, дисциплините ми харесаха много. Само Road Show-то не ми допадна много. А инструкторите бяха много готини и забавни.
А това са впечатленията ми от автомобилите:
F20 1-ва Серия - Много ми допадна управлението, особено със спортно окачване(и на екземплярите с по-малко износени гуми

Единствено не ми харесаха моделите с обикновени седалки, някак си неудобни ми бяха. Също така не съм впечатлен от лопатките на волана, неудобни са ми на мен. 118д вървеше прилично за двигателя си, а от 120д очаквах малко повече вървеж(поне на усещане).
F30 - 3-та Серия - Честно казано бих карал една такава. Отвън е много красива(но някои от цветовете хич не и седят добре), червеното 335i изглеждаше уникално - и с двата комплекта джанти. Интериорът също е много красив и приятен и е едно ниво нагоре спрямо този на Е90- като визия и като качество на материалите. Особено много ми харесаха "назъбените" лайсни. 328i върви много добре, доста е бързо, за 4-цилиндров двигател изкарва добър звук, но някак си на старта го усещах по-муден от моя N53 325i(а за звук не може да се сравняват, 6 цилиндъра са си 6 цилиндъра) Като цяло F30 ми харесва много. Притежавали сме Е90 и смея да твърдя, че навремето не ме е кефило толкова много колкото F30, F30 погледнато от всякъде изглежда завършено, докато е90 отзад изглежда все едно му липсва нещо. Също доста приятно впечатление ми направи менюто, което показва спортните характеристики на колата.
335i-цата извади доста добър звук.
Много ми хареса това, че при F20 и F30 като натиснеш спирачката както трябва те притягат коланите и прозорците се затварят.
F10 - ActiveHybrid - Много интересна кола, изключвайки грозните джанти

F01 - 740d - Много добър овтомобил, няма какво да коментирам за него...
6 Series Gran Coupe - Велика кола, честно казано май доста ще попречат на Mercedes и Audi. Много съм впечатлен и от задните седалки, аз съм висок около 1,93+ и ми беше удобно. Нямам търпение да имам по-близък досег с нея.
М5 - честно казано малко съм разочарован от звука, доста е тихичък.
Ето малко снимки от събитието, довечера ще ги кача и някъде другаде за тези, които не ползват фейсбук...
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 010&type=1
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Аз искам само да благодаря за отново дадената ни възможност като инструктори да сме част от осъществяването на това събитие! За мен бе чест да съм част от такъв уникален екип и да работя с Влади, Виктор, Марто и Милан, както и с всички останали "зад кулисите"... страхотни сте
Благодаря и на всички гости на събитието, които имаха желанието и положиха старание да изпълняват упражненията правилно и да следват нашите напътствия, както и за усмивките, които видях на лицата им в края на различните групи - това е най-голямото признание за нашата работа и автомобилите, които представяме
Надявам се наистина да сме оправдали очакванията ви, да сме се представили добре и да сме докарали онази усмивка на лицата ви
Мнението за автомобилите ще оставя на Вас... За мен в момента имаме най-завършената гама от автомобили от много време насам, която неминуемо ще господства във всеки един от заеманите сегменти на пазара
... Липсват ми атмосферните 6-, 8- и 10-цилиндрови агрегати от последните години, но актуалната гама от моторизации има големи достойнства и предлага за всекиго по нещо, така че мисля, че всички са щастливи
Аз отчаяно искам едно Gran Coupe




Благодаря и на всички гости на събитието, които имаха желанието и положиха старание да изпълняват упражненията правилно и да следват нашите напътствия, както и за усмивките, които видях на лицата им в края на различните групи - това е най-голямото признание за нашата работа и автомобилите, които представяме



Мнението за автомобилите ще оставя на Вас... За мен в момента имаме най-завършената гама от автомобили от много време насам, която неминуемо ще господства във всеки един от заеманите сегменти на пазара



Аз отчаяно искам едно Gran Coupe


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Как е Луиджи? Жив ли е? 
Имаш ли някакви схеми на дисциплините?

Имаш ли някакви схеми на дисциплините?
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Луиджи оцеля, в момента се възстановява след тежките травми нанесени му през дните на мероприятието и по всяка вероятност ще бъде пенсиониран с почести
Уви не разполагам със схеми на упражненията - те се пазят в секретно поделение на BMW Driver Training под строга охрана и всеки дръзнал неупълномощен да се докосне до тях бива екзекутиран

Уви не разполагам със схеми на упражненията - те се пазят в секретно поделение на BMW Driver Training под строга охрана и всеки дръзнал неупълномощен да се докосне до тях бива екзекутиран

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Едно изключително добре организирано и прекрасно проведено мероприятие
Най-бързо и приятно прекараните ми 5 часа. Благодарности на целия екип, водещия Влади Кулев, както и на Александър Цветков и Виктор Миленков, които бяха наши инструктори, даваха напътствия, обясняваха как да се правят упражненията, представяха иновациите в моделите и изобщо се грижеха да се чувстваме добре и да се забавляваме. Е, някои посъборихме една камара колчета, други не уцелихме коридорите, трети правехме обратния завой по... бързичко
Нещото, което не беше споменато от колегите по-горе, че във всяка кола имаше радиостанция и можехме да слушаме през цялото време наставленията и коментарите на инструкторите.
Като впечатления от моделите
Винаги съм недолюбвала Първа серия, не ме впечатли и сега особено, с изключение на сравнително приятния интериор. Въпрос на предпочитания е, но и дизел никога не бих си купила, звука е...
Ф30
Особено 328-цата, страхотен автомобил. Огромна крачка напред и в интериора. Наистина беше впечатлаващо затварянето на прозорците и стягането на колана при екстремно спиране
В нашата кола не знам имаше нещо не наред ли или така е редно, но колана издаваше едни силни звуци
Да отбележа и още нещо, вероятно е вградено при всички последни модели, включването на аварийни светлини при рязко спиране
Най-силното ми впечатление е от Пета серия. Простор, комфорт, мощ. Да отбележа, че автомобилите, които карахме в последното упражнение, разходка до София с изпробване на иновациите /BMW Scenic Drive/, вибриране на волана при напускане на лентата, предупреждение, когато автомобила пред теб спира рязко, светещ жълт триъгълник в огледалото, когато те изпреварва кола/, всички бяха автомати, X-драйв, с 8 степенна скоростна кутия и може би всички екстри. Със сигурност на повечето от нас не ни се слизаше накрая...
6-та серия Гран Купе... Невероятно красив автомобил... Просто... без думи... Забележете само фаровете
Ето и малко снимки





















ето всички снимки
http://apassionata.snimka.bg/automobile ... 012.676917
и във фейса
https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#! ... 325&type=1
И малко видео от показването на Гран Купето
http://www.youtube.com/watch?v=hkdr_nyn ... ature=plcp


Нещото, което не беше споменато от колегите по-горе, че във всяка кола имаше радиостанция и можехме да слушаме през цялото време наставленията и коментарите на инструкторите.
Като впечатления от моделите


Ф30





Най-силното ми впечатление е от Пета серия. Простор, комфорт, мощ. Да отбележа, че автомобилите, които карахме в последното упражнение, разходка до София с изпробване на иновациите /BMW Scenic Drive/, вибриране на волана при напускане на лентата, предупреждение, когато автомобила пред теб спира рязко, светещ жълт триъгълник в огледалото, когато те изпреварва кола/, всички бяха автомати, X-драйв, с 8 степенна скоростна кутия и може би всички екстри. Със сигурност на повечето от нас не ни се слизаше накрая...
6-та серия Гран Купе... Невероятно красив автомобил... Просто... без думи... Забележете само фаровете


Ето и малко снимки






















ето всички снимки

и във фейса

И малко видео от показването на Гран Купето

http://www.youtube.com/watch?v=hkdr_nyn ... ature=plcp
Последна промяна Apassionata на 14 Май 2012, 18:39, променена общо 1 път
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Страхотни снимки, един въпрос извън темата какви са условията за да участваш в тест драйва?
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Относно лага на дизелите. Предполагам знаеш че се получава от това че турбото не се е развъртяло в ниските обороти. Ако беше карал дизел някога щеше да знаеш, че спортния режим държи двигателя с малко по-високи обороти и с "отворена" геометрия на турбото и тогава няма лаг. Ако си карал само в стандартен режим тези коли значи си видял нищо и половина - включително и 328i.
Говориш за лаг след превключване на предавките - това според мене няма никаква връзка с дизела или лага от турбото, а е изоставане на torque convertora за около 1 сек преди да се синхронизира с въртенето на двигателя - това е нормално за автоматика, което ме навежда на мисълта, че никога не си карал автоматик.
Говориш за лаг след превключване на предавките - това според мене няма никаква връзка с дизела или лага от турбото, а е изоставане на torque convertora за около 1 сек преди да се синхронизира с въртенето на двигателя - това е нормално за автоматика, което ме навежда на мисълта, че никога не си карал автоматик.
Последна промяна Emooo на 14 Май 2012, 18:10, променена общо 1 път
Tool - Fear Inoculum
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Emooo написа:Относно лага на дизелите. Предполагам знаеш че се получава от това че турбото не се е развъртяло в ниските обороти. Ако беше карал дизел някога щеше да знаеш, че спортния режим държи двигателя с малко по-високи обороти и с "отворена" геометрия на турбото и тогава няма лаг. Ако си карал само в стандартен режим тези коли значи си видял нищо и половина - включително и 328i.
Говориш за лаг след превключване на предавките - това според мене няма никаква връзка с дизела или лага от турбото, а е изоставане на torque convertora за около 1 сек преди да се синхронизира с въртенето на двигателя - това е нормално за автоматика, което ме навежда на мисълта, че никога не си карал автоматик.
Всъщност лаг винаги има и той не е заради ниските обороти, а заради различния товар


Това пък от друга страна е недостатък, който се компенсира от допълнителната сила, която се генерира от двигателя още в ниските обороти, като се усеща доста по-силен, а от там не се налага толкова често превключване на предавките, за да стои мотора в "кондиция" както при хапещите атмосферни мотори

Аз лично съм доста впечатлен от начина, по който BMW отново навлязоха революционно в непознат сегмент, както винаги чак в момента, в който са сигурни, че ще направят продукт, който ще бъде на върха над всички останали, на недостижимо ниво... Хубаво беше обаче в гамата си да оставят място за избор, както беше до скоро, за хората предпочитащи характера на атмосферните двигатели. Така наистина би имало за всички по нещо

bioz написа:Страхотни снимки, един въпрос извън темата какви са условията за да участваш в тест драйва?
Да си включен в листа с поканени от някой от BMW дилърите в България

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
И аз да споделя мнение.
Относно организацията, отношението и съдържанието на мероприятията...еми нямам думи да опиша положителното си мнение. Факта, че след като си тръгнахме в колата коментарите започваха само с "най-якото беше....", "най-якото беше..." "а най-якото беше..."
Та се бяхме подготвили да покараме кротко, да разгледаме автомобилите...но не сме си представяли, че инструкторите ще ни подканят и нахъсват да "цедим" колите и да натискаме повече и повече. Та имах някакви скромни очаквания, но реалността надмина и най-смелите ми помисли за събитието.
Сега за колите.
Първо седнах зад волана на 535d X-drive. Първото, което очаквах беше да видя поведението на 8 степенната скоростна кутия. Бях чел, че е много добра в подбора на предавките, но не съм си предствял, че е толкова добра. В Спорт режима сменяше предавките с невероятна бързина, особено при сваляне на предавка.
Опитах да карам в ръчен режим, но липсата на опит с такава скоростна кутия показа, че автоматикът се справя по-добре от мен. Което е малко сдухващо в моя случай...
Ускорението феноменално. Комфортът също е без коментар. Двигателя не се чуваше, но за сметка на това при преминаване на 3000 оборота звукът от ауспухът беше много приятен.
За съжаление това беше първото ми шофиране на този автомобил и исках да събера впечатления за управлението, двигателя, скорости и системите подпомагащи водача и от толкова много неща не можах от нито едно да си извадя по-подробни впечатления. Надявам се за в бъдеще да имам възможност да изпитам всяко едно пооотделно.
Първа серия - много приятен автомобил. Първо карах 118i не можах да се отпусна и да я покарам до максимумът на мойте възможности, защото не знаех, че това ще се толерира. Гледах да пазя колата...но като цяло системите дават доста свобода и се намесват сериозно и безкомпромисно, когато стане наистина напечено. Това установих като се поотпуснах и се качих на 118d. При едно от преминаванията колата поднесе и се наложи да я овладявам с волана, а при следващото премнаване с по-висока скорост (нахъсан от инструктора
) колата направо ми отне газта, заби муцуна и като "се увери" че всичко е ок ми даде да продължа.
Отностно впечатленито от моторите - определено бензиновия ми допадна повече имаше една идея по-плавно ускорение от дизела.
Трета серия - истинското BMW. Както каза един приятел - в тази кола е есенцията на BMW, цялата философия на фирмата е в нея. Управление, скорости, ускорение...бях във възторг от нея. Първо карах 328i Не разбрах, че преминаването по трасето пак трябва да е на максимумът на мойте възможности и първо направих една лека обиколка, за втората ми бе напомнено, че тряба да подам газ, за да разбера какво може колата. Е може много...може да ускорява много и може да спира за много малко! Определено в пъти по-стабилна от първа серия - разбираемо естествено, но важното е, че се усеща и от шофиора, а не е само на теория.
Вътре в колата се усещаха вибраций при работа на място, които ги нямаше при първа серия или при петицата. Предполагам конкретната колата имаше някакъв проблем. Другото е, че прекалено се чуваше двигателя, а не ауспухът. Може би все още не бях превключил, че 328i всъщност е 4 цилиндров двигател, но и звъкът не можа да ме грабне.
Дизелът беше приятна изненада от гледна точка на това, че при финалната част на обиколкото където трябваше да се набере максимална скорост и да се спре екстремно - дизелът постигна почти същата скорост като бензиновата. Около 110 км/ч докато бензиновата мисля беше малко над 110. Спирачките както казах традиционно на ниво.
Activhybrid5 - днес ми бе рязяснено всичко за този автомобил.Впечатляваща машина, ускоренито беше страхотно с 5 човека в колата. Малко се изложих, като попитах колко к.с са електромоторите...а той е само едни. Така не се бях подготвил предварително и си мислех, че системата е като в X6 ActivHybrid.
Това е. Още веднъж искам да изкажа огромната си радост, че бях част от това събитие. Благодарности на всички инструктори, за отношението им, хъса и ентусиазма, с който направиха този ден незабравим.
Относно организацията, отношението и съдържанието на мероприятията...еми нямам думи да опиша положителното си мнение. Факта, че след като си тръгнахме в колата коментарите започваха само с "най-якото беше....", "най-якото беше..." "а най-якото беше..."
Та се бяхме подготвили да покараме кротко, да разгледаме автомобилите...но не сме си представяли, че инструкторите ще ни подканят и нахъсват да "цедим" колите и да натискаме повече и повече. Та имах някакви скромни очаквания, но реалността надмина и най-смелите ми помисли за събитието.



Сега за колите.
Първо седнах зад волана на 535d X-drive. Първото, което очаквах беше да видя поведението на 8 степенната скоростна кутия. Бях чел, че е много добра в подбора на предавките, но не съм си предствял, че е толкова добра. В Спорт режима сменяше предавките с невероятна бързина, особено при сваляне на предавка.
Опитах да карам в ръчен режим, но липсата на опит с такава скоростна кутия показа, че автоматикът се справя по-добре от мен. Което е малко сдухващо в моя случай...
Ускорението феноменално. Комфортът също е без коментар. Двигателя не се чуваше, но за сметка на това при преминаване на 3000 оборота звукът от ауспухът беше много приятен.
За съжаление това беше първото ми шофиране на този автомобил и исках да събера впечатления за управлението, двигателя, скорости и системите подпомагащи водача и от толкова много неща не можах от нито едно да си извадя по-подробни впечатления. Надявам се за в бъдеще да имам възможност да изпитам всяко едно пооотделно.
Първа серия - много приятен автомобил. Първо карах 118i не можах да се отпусна и да я покарам до максимумът на мойте възможности, защото не знаех, че това ще се толерира. Гледах да пазя колата...но като цяло системите дават доста свобода и се намесват сериозно и безкомпромисно, когато стане наистина напечено. Това установих като се поотпуснах и се качих на 118d. При едно от преминаванията колата поднесе и се наложи да я овладявам с волана, а при следващото премнаване с по-висока скорост (нахъсан от инструктора

Отностно впечатленито от моторите - определено бензиновия ми допадна повече имаше една идея по-плавно ускорение от дизела.
Трета серия - истинското BMW. Както каза един приятел - в тази кола е есенцията на BMW, цялата философия на фирмата е в нея. Управление, скорости, ускорение...бях във възторг от нея. Първо карах 328i Не разбрах, че преминаването по трасето пак трябва да е на максимумът на мойте възможности и първо направих една лека обиколка, за втората ми бе напомнено, че тряба да подам газ, за да разбера какво може колата. Е може много...може да ускорява много и може да спира за много малко! Определено в пъти по-стабилна от първа серия - разбираемо естествено, но важното е, че се усеща и от шофиора, а не е само на теория.
Вътре в колата се усещаха вибраций при работа на място, които ги нямаше при първа серия или при петицата. Предполагам конкретната колата имаше някакъв проблем. Другото е, че прекалено се чуваше двигателя, а не ауспухът. Може би все още не бях превключил, че 328i всъщност е 4 цилиндров двигател, но и звъкът не можа да ме грабне.
Дизелът беше приятна изненада от гледна точка на това, че при финалната част на обиколкото където трябваше да се набере максимална скорост и да се спре екстремно - дизелът постигна почти същата скорост като бензиновата. Около 110 км/ч докато бензиновата мисля беше малко над 110. Спирачките както казах традиционно на ниво.
Activhybrid5 - днес ми бе рязяснено всичко за този автомобил.Впечатляваща машина, ускоренито беше страхотно с 5 човека в колата. Малко се изложих, като попитах колко к.с са електромоторите...а той е само едни. Така не се бях подготвил предварително и си мислех, че системата е като в X6 ActivHybrid.
Това е. Още веднъж искам да изкажа огромната си радост, че бях част от това събитие. Благодарности на всички инструктори, за отношението им, хъса и ентусиазма, с който направиха този ден незабравим.

Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Koлега , автомобилите в тези близо 5 астрономически часа ги карах на режим SPORT+ , като само седмицата я карах 50% на комфорт да й се насладя на максимума по отношение на комфорта и 50% на SPORT+ да видя какво предлага електрониката за такъв внушителен колос.Разлика в реакциите между режимите има наистина , но сравнено с 328-цата за мен си е направо много загубено време.Като гледам какво караш искам да ти кажа ,че още преди поне 3 години когато на Росен Коларов 535d-то беше чисто ново и беше революция в света на дизеловата технология имах възможността да я карам и то не къде а на Божурище в дълбокия сняг една зима (Лъчо Ландикар беше жив бог да го просто човека) , та Лъчо и един негов приятел бяха отишли да хлъзгат Импресата и едно Ево 8 мисля на воля , та още тогава като отидохме тогава с Роската с бързия дизел и Шаро с ///М3-ката да пързаляме без притеснения в полето ми направи впечатление ,че на какъвто и режим да е 535-цата като й давах газ рязко на моменти по време на дрифта тя се замисляше и не можеше да извади адекватна реакция на момента така както го прави атмосферния двигател.Освен това Ицо фанатика ми даде тогава неговата Е46 320 дизел с механични скорости и там буквално се ужасих от нулев респонс и какво ли още не ... Разликата от Е60 535d до Е46 320 дизел е повече от космическа , но и двете не можаха да доставят това удоволствие , което ми достави още тогава една обикновенна Е36 купе с двулитров мотор. Това в исторически аспект и като доказателство ,че съм карал поне малко дизели и то с различни трансмисии ...
Относно торк конвектрора - при зацепена предавка и вече ускорение (колкото и кратък да е момента , но аз го усетих) имаше още една междина преди момента на буста и съответно отскачането на колата изведнъж напред.Когато обаче от място на едно от кръстовищата потеглих с напълно натиснат педал до долу пак в най-спортния режим , отново между всяка една предавка имаше сериозна празнина (сериозна за мен пак казвам).
Какво беше положението при една евтина колица 118i , която до 740d е повече от смешна във всяко едно положение - при нея при превключване на предавките във възходящ ред при режим SPORT (даже нямаше SPORT+) реакциите бяха къде къде по-плавни и постоянни , в никакъв случай не се усещаха празнини в ускорението и мотора за еденица време съпоставено директно оставаше в по-високи обороти без значение ,че не е дизел ! За 328-цата пък направо не ми се говори ,защото тя пък в това отношение е толкова добре настроена и двигателя й работи толкова чевръсто в реакциите ,че в директно сравнение за мен дизелите които пробвах в деня на фона на турбо бензините са почти като разликата в двата дизела за които писах по-горе на колегите от форума.И имай напредвид ,че бензиновите двигатели които бяха за каране , бяха с туин скрол технологията , която като говорим за респонс и лаг са назад в сравнение с туин турбо технологията в 135i и Z4 3,5Si
С една дума доста дизелови и бензинови автомобили карах на пълно натоварване и на най-спортен режим и категорично бензиновите бяха много по-чевръсти , плавни и приятни.Това е моето мнение и усещане
Георги Пенчев
Относно торк конвектрора - при зацепена предавка и вече ускорение (колкото и кратък да е момента , но аз го усетих) имаше още една междина преди момента на буста и съответно отскачането на колата изведнъж напред.Когато обаче от място на едно от кръстовищата потеглих с напълно натиснат педал до долу пак в най-спортния режим , отново между всяка една предавка имаше сериозна празнина (сериозна за мен пак казвам).
Какво беше положението при една евтина колица 118i , която до 740d е повече от смешна във всяко едно положение - при нея при превключване на предавките във възходящ ред при режим SPORT (даже нямаше SPORT+) реакциите бяха къде къде по-плавни и постоянни , в никакъв случай не се усещаха празнини в ускорението и мотора за еденица време съпоставено директно оставаше в по-високи обороти без значение ,че не е дизел ! За 328-цата пък направо не ми се говори ,защото тя пък в това отношение е толкова добре настроена и двигателя й работи толкова чевръсто в реакциите ,че в директно сравнение за мен дизелите които пробвах в деня на фона на турбо бензините са почти като разликата в двата дизела за които писах по-горе на колегите от форума.И имай напредвид ,че бензиновите двигатели които бяха за каране , бяха с туин скрол технологията , която като говорим за респонс и лаг са назад в сравнение с туин турбо технологията в 135i и Z4 3,5Si

С една дума доста дизелови и бензинови автомобили карах на пълно натоварване и на най-спортен режим и категорично бензиновите бяха много по-чевръсти , плавни и приятни.Това е моето мнение и усещане

Георги Пенчев
Emooo написа:Относно лага на дизелите. Предполагам знаеш че се получава от това че турбото не се е развъртяло в ниските обороти. Ако беше карал дизел някога щеше да знаеш, че спортния режим държи двигателя с малко по-високи обороти и с "отворена" геометрия на турбото и тогава няма лаг. Ако си карал само в стандартен режим тези коли значи си видял нищо и половина - включително и 328i.
Говориш за лаг след превключване на предавките - това според мене няма никаква връзка с дизела или лага от турбото, а е изоставане на torque convertora за около 1 сек преди да се синхронизира с въртенето на двигателя - това е нормално за автоматика, което ме навежда на мисълта, че никога не си карал автоматик.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
MaXimal написа:
6 Series Gran Coupe - Велика кола, честно казано май доста ще попречат на Mercedes и Audi. Много съм впечатлен и от задните седалки, аз съм висок около 1,93+ и ми беше удобно. Нямам търпение да имам по-близък досег с нея.
е ти сега ме трупира, мене точно това не ми хареса, че като си направих седалакта отпред и най-долу пак ми беше ниско тавана доста, а отзад при това положение на предната седалка беше невъзможно да се седне, а не съм кой знае колко голям. На бащата дето е 190+ като седна и си направи седалката с права облегалка като за каране и му опря главата .. отзад пак аз не можех да седна.
Та отидохме си гледаме м5-цата хехе
Цялото мероприятие беше много забавно. 7-цата, в която бях направо ме изкефи максимално като комфорт и цветово решение. За първи път да ми хареса интериора с дървенийките по него

Eдиничките ме изненадаха много приятно също като поведение, а и май май са ги разширили доста сравнение с предишното поколение.
Гранд купето не знам кой го е поръчвал ама май не е разгледал много много каталога

Освен забавата на пистата тези упражнения си бяха и доста полезни като опит(въпреки че не успях да остана за всичките). Идеята да се обясняват системите в движение по пътя също беше мнооого умна според мене, защото така някак данните не са нахвърляни просто и ги разбираш доста по лесно кое как какво прави.
Евала отново
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Искам да благодаря за добрите отзиви от събитието - радваме се, че ви е харесало.
Искам да вметна и няколко важни отправни точки - всяка компания произвежда автомобили с различни двигатели и скоростни кутии, за да намери всеки "своя" автомобил. Винаги ще има толкова мнения, колкото и участника в едно такова събитие, особено при наличието на толкова различни продукта. Да коригирам колегата/приятел Penchev - освен автомобилите на Scenic Drive (5Series, 7Series и 5Series Gran Turismo) - нямаме автомобили оборудвани с М пакет. Предполагам наричаш М пакет онези, които са Sport със Sport-ните седалки, но те не са М Sport. Така изглежда F20 с M Sport пакет, мисля че разликите са видими от тези, които има по другите снимки


Другото, нещо което ми направи впечатление, че очакванията към 7Series е да е с поведението и отзивчивостта на M3 GTS, което е генерално погрешно. Ако се намираме в една нормална държава, където хората шофиращи 740d xDrive с опционално оборудване на нивото на нашите два любими автомобила във fleet-а и цена над 200 000 лв., то уверявам ви хората закупили си този брилянтен автомобил никога ама никога няма да го карат на Sport+. Апропо благодаря за информацията относно този режим
Отзивчивостта на скоростната кутия не на последно място е базирана и на това дали е карана на D или S/D, също така има модул обучаващ се на базата на динамиката на шофиране на шофьора. Сиреч, ако колата е карана спокойно, то не търси нервността на кутията. За мен в S/D режим колата става тотално различна държейки двигателя в обороти без това да е дразнещо за шофьора. Другото важно нещо е, че ако сравните този автомобил с конкурентните му, то той е много по-динамичен и шофьорски ориентиран. Можете да се го сбъркате с много по-малък автомобил, защото може да се кара изключително бързо и то не направо, запазвайки поведение нехарактерно за размера си. Не забравяйте обаче, че е автомобил с функция Comfort и Comfort+ ...
Не бих дал и толкова категорично мнение за дизели/бензини, защото винаги съм казвал, че много зависи какъв начин на живот води човек, за какво си използва автомобила, как шофира, КОЛКО шофира, дали е притежател на даден автомобил или има възможността да го покара. Не съм сигурен, че всеки собственик ползващ автомобила си за пътувания или активно придвижващ се в градски условия ще кара ежедневно и постоянно на Sport+++ и с автоматик на S/D++++. За съжаление винаги се гледа от преспективата на макс, макс динамика, а всъщност в ежедневния си живот много малко хора карат автомобили твърди като скала, без никакви асистенти, с ръчна кутия, голям бензинов атмосферен двигател и то на пълна газ при пробег от 50 000км годишно. Веднъж, когато човек има възможността да си се вози всеки ден на колата и да се фокусира над другите си занимания дали възможност да заплаща режийните сметки и да гледа към покупката на следващото си возило, мигновено тези неща остават на заден план.
Ще дам един пример с автомобил с дизелов двигател и автоматична скоростна кутия - F30 320d. Ходих преди няколко седмици на VLN 3 на Nurburgring. Прага - Нурбургринг - Франкфурт. На Ринга заредих до горе, карах там 2 дни напред назад от падока до Нурбург да вечерям, до входа на Нордшлайфе (не съм карал на пистата), пак до падока, където спях, пак да хапна 20/30 км .. В неделя тръгнах за Франкфурт зад един приятел с голям кемпер и карахме до Франкфурт със средна скорост 93 км/ч заедно.
Среден разход:
От пулен резрвоар след изминати около 170 км, оставащ Range:

На отиване закъснявах от Прага до границата съм карал по ограниченията на магистралата, когато влязох в Германия доста по-бързичко, . Това е кола, която може да върви с 240 км/ч без проблем ... Нямам снимка на разхода, но Прага - Нурбургринг беше 6.4. В градско в София, гори 8 таван и то с наша нафта. Извинявам се ама това е идеалната кола за ежедневна употреба .. И на цените на горивата днес, преживявания от по 15 мин. на макс макс макс газ са просто не-представителна извадка от ежедневието ..
И все пак - колкото потребители, толкова мнения и толкова автомобили на пазара
Важното е, че ви е харесало нашето скромно събитие
Slovakia here we come ..
Искам да вметна и няколко важни отправни точки - всяка компания произвежда автомобили с различни двигатели и скоростни кутии, за да намери всеки "своя" автомобил. Винаги ще има толкова мнения, колкото и участника в едно такова събитие, особено при наличието на толкова различни продукта. Да коригирам колегата/приятел Penchev - освен автомобилите на Scenic Drive (5Series, 7Series и 5Series Gran Turismo) - нямаме автомобили оборудвани с М пакет. Предполагам наричаш М пакет онези, които са Sport със Sport-ните седалки, но те не са М Sport. Така изглежда F20 с M Sport пакет, мисля че разликите са видими от тези, които има по другите снимки


Другото, нещо което ми направи впечатление, че очакванията към 7Series е да е с поведението и отзивчивостта на M3 GTS, което е генерално погрешно. Ако се намираме в една нормална държава, където хората шофиращи 740d xDrive с опционално оборудване на нивото на нашите два любими автомобила във fleet-а и цена над 200 000 лв., то уверявам ви хората закупили си този брилянтен автомобил никога ама никога няма да го карат на Sport+. Апропо благодаря за информацията относно този режим

Не бих дал и толкова категорично мнение за дизели/бензини, защото винаги съм казвал, че много зависи какъв начин на живот води човек, за какво си използва автомобила, как шофира, КОЛКО шофира, дали е притежател на даден автомобил или има възможността да го покара. Не съм сигурен, че всеки собственик ползващ автомобила си за пътувания или активно придвижващ се в градски условия ще кара ежедневно и постоянно на Sport+++ и с автоматик на S/D++++. За съжаление винаги се гледа от преспективата на макс, макс динамика, а всъщност в ежедневния си живот много малко хора карат автомобили твърди като скала, без никакви асистенти, с ръчна кутия, голям бензинов атмосферен двигател и то на пълна газ при пробег от 50 000км годишно. Веднъж, когато човек има възможността да си се вози всеки ден на колата и да се фокусира над другите си занимания дали възможност да заплаща режийните сметки и да гледа към покупката на следващото си возило, мигновено тези неща остават на заден план.
Ще дам един пример с автомобил с дизелов двигател и автоматична скоростна кутия - F30 320d. Ходих преди няколко седмици на VLN 3 на Nurburgring. Прага - Нурбургринг - Франкфурт. На Ринга заредих до горе, карах там 2 дни напред назад от падока до Нурбург да вечерям, до входа на Нордшлайфе (не съм карал на пистата), пак до падока, където спях, пак да хапна 20/30 км .. В неделя тръгнах за Франкфурт зад един приятел с голям кемпер и карахме до Франкфурт със средна скорост 93 км/ч заедно.
Среден разход:

От пулен резрвоар след изминати около 170 км, оставащ Range:

На отиване закъснявах от Прага до границата съм карал по ограниченията на магистралата, когато влязох в Германия доста по-бързичко, . Това е кола, която може да върви с 240 км/ч без проблем ... Нямам снимка на разхода, но Прага - Нурбургринг беше 6.4. В градско в София, гори 8 таван и то с наша нафта. Извинявам се ама това е идеалната кола за ежедневна употреба .. И на цените на горивата днес, преживявания от по 15 мин. на макс макс макс газ са просто не-представителна извадка от ежедневието ..
И все пак - колкото потребители, толкова мнения и толкова автомобили на пазара


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: BMW JoyDrive 2012 България ,летище с.Лесново
Още веднъж събитието бе невероятно и нямам търпение да дойде живот и здраве друго за да се видим и да получим интересна информация , с която Владо винаги е пълен и много обективен
Признавам си ,че съм фен на бензиновите двигатели и че те са моята отправна точка винаги , признавам обаче и достойнствата по отношение на икономиите при дизелите в най-новото поколение - силно респектиран съм от снимките с разхода от 3,6 литра с 20-ската дизел ! Модерните бензинови двигатели обаче също могат да бъдат икономични в известна степен та въпроса ми към Turturelo е да сподели впечатления от новото поколение бензинови двигатели
Георги Пенчев

Признавам си ,че съм фен на бензиновите двигатели и че те са моята отправна точка винаги , признавам обаче и достойнствата по отношение на икономиите при дизелите в най-новото поколение - силно респектиран съм от снимките с разхода от 3,6 литра с 20-ската дизел ! Модерните бензинови двигатели обаче също могат да бъдат икономични в известна степен та въпроса ми към Turturelo е да сподели впечатления от новото поколение бензинови двигатели

Георги Пенчев
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани