съединител
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
съединител
Някой дали е имал следния проблем? Когато маневрирам на паркинг примарно при превключване на първа-задна съединителя започва да отделя много ниско долу. Вчера например както отдетяше долу и колата изгасна. Казаха ми ,че е една от помпите на съединителя, но аз се съмнявам,като се има предвид,че няма загуба на спирачна течност и след като тръгна на път колата се оправя. Тоест проблема изчезва. Благодаря предварително!
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Подобен проблем не съм имал,но пробвай да смениш течноста на съединителя,обезвъздуши го,сигурен съм,че ще изтече много мърсотия /тъмна течност /.Чакаме резултат,пиши
.

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Това изкаш да кажеш ти се случва при по продължително задържане на съединителя, ако е така гаранция е помпа!!! Като махнеш кората под волана, Горната помпа се вижда, разглядай я дали е влажна, защото не е зъдалжително да губи течност зада ти изпуска помпата, ако тя не е, ще трябва на канал да видиш долната помпа!!! И при мен беше така, ся вече сам с нова и проблема отпадна
Успех !!!

Успех !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: съединител
При паркирането работиш по-активно със съединителя. Ако помпата е повредена, движението на течността не става както трябва. Грубо казано, част от течността, която трябва да остане "пред буталото" минава "зад буталото". Понеже натискаш пак, течността "пред буталото" вече не е достатъчна, за да "отдели" съединителя ("отделя ниско").simatoha написа:... след като тръгна на път колата се оправя. Тоест проблема изчезва...
Когато си "на път" пружина връща педала, външните семеринги държат здраво (simatoha написа: "като се има предвид,че няма загуба на спирачна течност") и течността от "зад буталото" минава пак "пред буталото".
Остава да определиш коя от двете помпи не е наред ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Допълвам Иванчо със това че по-често се скапва горната помпа която е в купето... най-често признака е замърсяване на предното стъкло от вътре което ясно се личи вечер когато карат колите на фарове всеедно ти е изпотено.. и като го бършеш се размазва и е мазно и трудно се чисти!
Лесно се диагностицира като свалиш кората под волана и погледнеш над педала за съеднителя ще видиш помпата, от към педала има една гумена шапчица ако е мазна и тече по нея, или като я стиснеш ако излезне спирачна течност значи работата е ясна
Лесно се диагностицира като свалиш кората под волана и погледнеш над педала за съеднителя ще видиш помпата, от към педала има една гумена шапчица ако е мазна и тече по нея, или като я стиснеш ако излезне спирачна течност значи работата е ясна


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:Допълвам Иванчо със това че по-често се скапва горната помпа която е в купето... най-често признака е замърсяване на предното стъкло от вътре което ясно се личи вечер когато карат колите на фарове всеедно ти е изпотено.. и като го бършеш се размазва и е мазно и трудно се чисти!
Брей, това със стъклото е много ценно! Мойто се маже деба, ще погледна и аз!

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
маже се и ако го бършеш със салфетка ще видиш как става черна
Аз съм така от няколко месеца ама ме мързи да свалям проклетата помпа - много е пипкаво
Ама взех вече да трябва да включвам с двойно амбриране и ще трябва да я сменям за да си щадя скоростите


Ама взех вече да трябва да включвам с двойно амбриране и ще трябва да я сменям за да си щадя скоростите


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:маже се и ако го бършеш със салфетка ще видиш как става чернаАз съм така от няколко месеца ама ме мързи да свалям проклетата помпа - много е пипкаво
![]()
Ама взех вече да трябва да включвам с двойно амбриране и ще трябва да я сменям за да си щадя скоростите
Аз от висока към ниска често превключвам с двойно. Наистина е доста щадящо - влиза мазно, като в чуждо дупе.

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
Tая помпа ще я видя в четвъртък и тогава ще кажа във форума какво е било. Засега само ще кажа, че майстора кара колата и не откри никакъв проблем в помпите, още повече, че няма нищо изцапано. Нито стъкло, нито при педала. За начало ще изпробваме с обезвъздушаването на съединителя. Аз преди време сменявах спирачната течност и тогава не помня да сме обезвъздушили съединителя. Ако обаче някой се сети за нещо друго, нека да напише все пак. Иначе благодаря много за проявеното разбиране!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Това значи ли, че съединителя си действаше без проблем?simatoha написа:...майстора кара колата и не откри никакъв проблем в помпите...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
simatoha написа:...майстора кара колата и не откри никакъв проблем в помпите...
Ще цитирам един свой пост, а пък ти се сети къкво ми е отнощението към повечето компетентни майстори:
ge_a написа:Така требе Ще цитирам един познат пък той ще си каже кой е: "Само преса за избиване на шарнири ми требе и сам оте**л всички майстори"
или иначе перефразирано това което питаше ivantchoG, в по горния пост !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
аз сменях преди около 2 месеца горната в купето за около 80лв нова я вземах, от магазина ми е приятел и ми я препоръча като най добрата марка, ама не помня каква беше.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани