Загряване при М20 (причини)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Загряване при М20 (причини)

Мнение от Turbo-Lag » 20 Юни 2006, 16:13

1. Виско - това е един от основните проблеми май на БМВ-тата като цяло, ако загрява на място, значи е от него 90%
2. Термостат
3. Капачката на разширителното казанче
4. Въздух в системата
5. Запушен обезвъздушител на радиатора (едно малко щуцерче дето влиза в разширителното казанче) това запушване пречи на системата да се обезвъздуши и се шашкаме много понякога.
6. Течове на охладителна течност
7. Духнала гарнитура на главата
8. Спукана глава
9. Запушен радиатор
10. Водна помпа (това по скоро се отнася за м50)

Всички които сме имали проблеми с охлаждането знаем, че това е една много важна част от мотора, ОСОБЕНО при БМВ, защото ако другите коли са капризни 6 цилиндровите мотори са 2х повече.

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 20 Юни 2006, 17:10

Радиатор не отговарящ на двигателя!!!
Доста често срещано поне от мен.На 325ца монтиран радиатор от старите 320ски ;)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 21 Юни 2006, 12:31

madpetio написа:Радиатор не отговарящ на двигателя!!!
Доста често срещано поне от мен.На 325ца монтиран радиатор от старите 320ски ;)

Те по принцип радиаторите на БМВ не са мноо големи и имам чувството ,че покриват мотора на ръба :confused: и от там нещо малко да не е наред и прегряването е на лице :idea:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Юни 2006, 14:35

REMUS написа: Те по принцип радиаторите на БМВ не са мноо големи и имам чувството ,че покриват мотора на ръба :confused: и от там нещо малко да не е наред и прегряването е на лице :idea:

Вземи си от Дизел като са ти малки другите :idea:

Иначе по темата при мен се наблюдава следното сега в жегите,започна да ми загрява малко повече значи от 12 без 2 стига до 12 до сега не е минавала средата ,ама си ме е шубе.
Това се явява когато катеря нанагорнище или когато я сръгам повечко :confused:
оставя ли я да работи на място се охлажда до 12 без 2.
А щях да забравя ако спускам някъде продължително на скорост се охлажда повече.

Къде да търся проблема :?:
Виското ми е ново и термостата също :!:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 21 Юни 2006, 16:02

REMUS написа:
madpetio написа:Радиатор не отговарящ на двигателя!!!
Доста често срещано поне от мен.На 325ца монтиран радиатор от старите 320ски ;)

Те по принцип радиаторите на БМВ не са мноо големи и имам чувството ,че покриват мотора на ръба :confused: и от там нещо малко да не е наред и прегряването е на лице :idea:

Аз за това по-принцип винаги карам с най-голямия възможен който се предлага за дадения модел купе. Примерно моят на Е30ската е от 325е с клима и автоматик!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 21 Юни 2006, 16:21

vld написа:
REMUS написа: Те по принцип радиаторите на БМВ не са мноо големи и имам чувството ,че покриват мотора на ръба :confused: и от там нещо малко да не е наред и прегряването е на лице :idea:

Вземи си от Дизел като са ти малки другите :idea:

Иначе по темата при мен се наблюдава следното сега в жегите,започна да ми загрява малко повече значи от 12 без 2 стига до 12 до сега не е минавала средата ,ама си ме е шубе.
Това се явява когато катеря нанагорнище или когато я сръгам повечко :confused:
оставя ли я да работи на място се охлажда до 12 без 2.
А щях да забравя ако спускам някъде продължително на скорост се охлажда повече.

Къде да търся проблема :?:
Виското ми е ново и термостата също :!:

Нямаш проблем. При мен е същото. С изключение на това, че при мен никога не е минавала 12 без 1.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 21 Юни 2006, 16:31

madpetio написа:
REMUS написа:
madpetio написа:Радиатор не отговарящ на двигателя!!!
Доста често срещано поне от мен.На 325ца монтиран радиатор от старите 320ски ;)

Те по принцип радиаторите на БМВ не са мноо големи и имам чувството ,че покриват мотора на ръба :confused: и от там нещо малко да не е наред и прегряването е на лице :idea:

Аз за това по-принцип винаги карам с най-голямия възможен който се предлага за дадения модел купе. Примерно моят на Е30ската е от 325е с клима и автоматик!

И аз си купих такъв но без автоматика ;)
А имаш ли представа точно как е организирано охлаждането на маслото при този за автоматика :?: смисъл дали е на принципа на топлообмен с водата (нещо от рода на серпентина във водата) или си има отделни тръбички с ламели и се охлажда от въздуха :?:
Това не ми беше ясно и затова избрах радиатор без маслено охлаждане и ми е интересно дали съм сгрешил :uups:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 21 Юни 2006, 16:32

Помисли за термостат!

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 21 Юни 2006, 22:41

karadimov написа:Помисли за термостат!

Т'ва пък какво беше :?: :?: :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 21 Юни 2006, 23:25

Така и така сте почнали тема за радиатори, какво ще препоръчате - алуминиев или друг? (А ако и цени кажете, цена нямате! :ok: )
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 22 Юни 2006, 9:30

добри сте кай мене стига до 12 и 5 :) , кога сум у место, а кога ке возам стои си на среде. разликата помегу среде и 3/4 е 8 целзиуси.
морам да си сменам радиатора

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 22 Юни 2006, 10:26

Слагай голям радиатор, и сменяй виското на перката!

А да те питам от къде знаш колко градуса е разликата?

Имаш ли представа при какви показания какви са градусите на водата :?:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 22 Юни 2006, 11:32


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Юни 2006, 14:14

македонец написа:Пуснато на: 18 Юни 2006, 2:09 Заглавие: притисок на водата?
...виското не работе баш найдобро...
Пуснато на: 18 Юни 2006, 12:15
Ас свалих му електричен фан за секои случай додека да намерам виско

македонец написа:добри сте кай мене стига до 12 и 5 :) , кога сум у место, а кога ке возам стои си на среде. разликата помегу среде и 3/4 е 8 целзиуси. морам да си сменам радиатора
Бате, смени първо виското и си наред! А "електричен фан" не работи ли?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 22 Юни 2006, 15:26

бате работе електицни фан ама не многу добре. Од опел астра е и не е много голем, и максимум што може да симне е до 12и2 а и местоположбата му е одма зад маската а йас имам од тиа маски кои се затворени од пред...
морам нов радиатор да сложам, поголем и така той што го имам тече

Поздрав Кирил

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook