съединител

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.03.2006

съединител

Мнение от simatoha » 20 Юни 2006, 8:19

Някой дали е имал следния проблем? Когато маневрирам на паркинг примарно при превключване на първа-задна съединителя започва да отделя много ниско долу. Вчера например както отдетяше долу и колата изгасна. Казаха ми ,че е една от помпите на съединителя, но аз се съмнявам,като се има предвид,че няма загуба на спирачна течност и след като тръгна на път колата се оправя. Тоест проблема изчезва. Благодаря предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 20 Юни 2006, 9:13

Подобен проблем не съм имал,но пробвай да смениш течноста на съединителя,обезвъздуши го,сигурен съм,че ще изтече много мърсотия /тъмна течност /.Чакаме резултат,пиши :D.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 10:08

Това изкаш да кажеш ти се случва при по продължително задържане на съединителя, ако е така гаранция е помпа!!! Като махнеш кората под волана, Горната помпа се вижда, разглядай я дали е влажна, защото не е зъдалжително да губи течност зада ти изпуска помпата, ако тя не е, ще трябва на канал да видиш долната помпа!!! И при мен беше така, ся вече сам с нова и проблема отпадна :winky:

Успех !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: съединител

Мнение от ivantchoG » 20 Юни 2006, 11:09

simatoha написа:... след като тръгна на път колата се оправя. Тоест проблема изчезва...
При паркирането работиш по-активно със съединителя. Ако помпата е повредена, движението на течността не става както трябва. Грубо казано, част от течността, която трябва да остане "пред буталото" минава "зад буталото". Понеже натискаш пак, течността "пред буталото" вече не е достатъчна, за да "отдели" съединителя ("отделя ниско").
Когато си "на път" пружина връща педала, външните семеринги държат здраво (simatoha написа: "като се има предвид,че няма загуба на спирачна течност") и течността от "зад буталото" минава пак "пред буталото".

Остава да определиш коя от двете помпи не е наред ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 20 Юни 2006, 11:26

Допълвам Иванчо със това че по-често се скапва горната помпа която е в купето... най-често признака е замърсяване на предното стъкло от вътре което ясно се личи вечер когато карат колите на фарове всеедно ти е изпотено.. и като го бършеш се размазва и е мазно и трудно се чисти!

Лесно се диагностицира като свалиш кората под волана и погледнеш над педала за съеднителя ще видиш помпата, от към педала има една гумена шапчица ако е мазна и тече по нея, или като я стиснеш ако излезне спирачна течност значи работата е ясна :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 20 Юни 2006, 11:32

Дилян Пенчев написа:Допълвам Иванчо със това че по-често се скапва горната помпа която е в купето... най-често признака е замърсяване на предното стъкло от вътре което ясно се личи вечер когато карат колите на фарове всеедно ти е изпотено.. и като го бършеш се размазва и е мазно и трудно се чисти!


Брей, това със стъклото е много ценно! Мойто се маже деба, ще погледна и аз! :clap:
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 20 Юни 2006, 11:39

маже се и ако го бършеш със салфетка ще видиш как става черна :mhihi: Аз съм така от няколко месеца ама ме мързи да свалям проклетата помпа - много е пипкаво :mhihi:

Ама взех вече да трябва да включвам с двойно амбриране и ще трябва да я сменям за да си щадя скоростите :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 20 Юни 2006, 11:48

Дилян Пенчев написа:маже се и ако го бършеш със салфетка ще видиш как става черна :mhihi: Аз съм така от няколко месеца ама ме мързи да свалям проклетата помпа - много е пипкаво :mhihi:

Ама взех вече да трябва да включвам с двойно амбриране и ще трябва да я сменям за да си щадя скоростите :roll:


Аз от висока към ниска често превключвам с двойно. Наистина е доста щадящо - влиза мазно, като в чуждо дупе. :D
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.03.2006

Мнение от simatoha » 20 Юни 2006, 12:44

Tая помпа ще я видя в четвъртък и тогава ще кажа във форума какво е било. Засега само ще кажа, че майстора кара колата и не откри никакъв проблем в помпите, още повече, че няма нищо изцапано. Нито стъкло, нито при педала. За начало ще изпробваме с обезвъздушаването на съединителя. Аз преди време сменявах спирачната течност и тогава не помня да сме обезвъздушили съединителя. Ако обаче някой се сети за нещо друго, нека да напише все пак. Иначе благодаря много за проявеното разбиране!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Юни 2006, 23:01

simatoha написа:...майстора кара колата и не откри никакъв проблем в помпите...
Това значи ли, че съединителя си действаше без проблем?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 21 Юни 2006, 0:07

simatoha написа:...майстора кара колата и не откри никакъв проблем в помпите...

Ще цитирам един свой пост, а пък ти се сети къкво ми е отнощението към повечето компетентни майстори:
ge_a написа:Така требе Ще цитирам един познат пък той ще си каже кой е: "Само преса за избиване на шарнири ми требе и сам оте**л всички майстори"


или иначе перефразирано това което питаше ivantchoG, в по горния пост !!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 21 Юни 2006, 16:28

Помпата в копето, и аз имах такъв проблем! А да и НЕ вярвай на майстори, малко такива има! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 21 Юни 2006, 16:34

Пич, ако наистина е от помпата, дай после инфо за цените, че май и аз трябва да сменям...
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 21 Юни 2006, 16:39

Нова нямам идея,аз взех втора ръка 30лв и да неказвам голяма дума е читава! Мисля че и за по малко може да сенамери за към 20лв хубава имам предвид!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 21 Юни 2006, 16:53

аз сменях преди около 2 месеца горната в купето за около 80лв нова я вземах, от магазина ми е приятел и ми я препоръча като най добрата марка, ама не помня каква беше.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook