Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Здравейте колеги,отново започнаха жегите и отново започнах да се връщам към един стар проблем който бях сметнал за изчезнал,а именно-Височката температура на мчмчмчмчМ40-ката.
viewtopic.php?f=6&t=254814 - това е старата тема която бях пуснал миналата година-напредъка от нея е,че термостата е сменен с нов такъв,водната помпа също,въпреки,че старата като я свалих-нямаше дори минимални признаци,че не е наред,освен факта,че е с ламаринената турбина-аз поставих помпа с лята такава.Сложил съм и виско с голяма перка,тъй-като тази постоянно зацепената която беше беше с много малка перчица и ме съмняваше че не прави достатъчен въздухопоток.
Сега симптомите-колата продължава често да държи високата си температура ако след движение я спра на място,също така и при по-продължително каране особено с по-висока скорост,също като спра и угася,ако след малко дам на контакт стрелата е почти в лютеницата,а като запаля отива на 12ч-виското работи идеално,термостата също отваря.Когато забучи виското температурата си отива в нормалните граници веднага,но до тогава работи на по-висока температура-почти на следващата след средата.Термостата ми е на 88 градуса,виското което поставих е BEHR,на него пише мисля 95-105 градуса.
Така-стана роман,но целя да ви дам максимално обемна информация-въпроса ми е дали има вариант да не работи коректно термостата или виското да е с твърде големи градуси за тая кола?НА капачката на радиатора ми пише 140 и след по-продължително каране като истине колата виждам че нивото на антифриза понякога пада-няма теч отникъде-отдавам го на факта че го изпарява през капачката заради високата температура.
ИДЕИ?
Благодаря предварително!
viewtopic.php?f=6&t=254814 - това е старата тема която бях пуснал миналата година-напредъка от нея е,че термостата е сменен с нов такъв,водната помпа също,въпреки,че старата като я свалих-нямаше дори минимални признаци,че не е наред,освен факта,че е с ламаринената турбина-аз поставих помпа с лята такава.Сложил съм и виско с голяма перка,тъй-като тази постоянно зацепената която беше беше с много малка перчица и ме съмняваше че не прави достатъчен въздухопоток.
Сега симптомите-колата продължава често да държи високата си температура ако след движение я спра на място,също така и при по-продължително каране особено с по-висока скорост,също като спра и угася,ако след малко дам на контакт стрелата е почти в лютеницата,а като запаля отива на 12ч-виското работи идеално,термостата също отваря.Когато забучи виското температурата си отива в нормалните граници веднага,но до тогава работи на по-висока температура-почти на следващата след средата.Термостата ми е на 88 градуса,виското което поставих е BEHR,на него пише мисля 95-105 градуса.
Така-стана роман,но целя да ви дам максимално обемна информация-въпроса ми е дали има вариант да не работи коректно термостата или виското да е с твърде големи градуси за тая кола?НА капачката на радиатора ми пише 140 и след по-продължително каране като истине колата виждам че нивото на антифриза понякога пада-няма теч отникъде-отдавам го на факта че го изпарява през капачката заради високата температура.
ИДЕИ?
Благодаря предварително!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Аз имам същия проблем, отпреди 2 години. Дори термостата ми е на 80 градуса. Според мен дърпа въздух докато работи от капачката за обезвъздушаване на радиатора отгоре и после от там излиза като вдигне налягане. При мен не губи антифриз. "Нормална" е температурата когато и парното работи. Симптомите обаче са като при преебан термостат. Според мен без виско температурата няма да прехвърля 12 и 1. Мил ли си си радиатора - в смисъл да го свалиш от колата... И все пак като доливаш успяваш ли да я обезвъздушиш добре? Твърди ли са мархуите?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Провери си:
-индикатора на таблото или термо датчик
-обезвъздушаване на системата
-липса на хермитизация
-виско
-термостат
-водна помпа
-запушен радиятор
-индикатора на таблото или термо датчик
-обезвъздушаване на системата
-липса на хермитизация
-виско
-термостат
-водна помпа
-запушен радиятор
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
KPETEH написа:Аз имам същия проблем, отпреди 2 години. Дори термостата ми е на 80 градуса. Според мен дърпа въздух докато работи от капачката за обезвъздушаване на радиатора отгоре и после от там излиза като вдигне налягане. При мен не губи антифриз. "Нормална" е температурата когато и парното работи. Симптомите обаче са като при преебан термостат. Според мен без виско температурата няма да прехвърля 12 и 1. Мил ли си си радиатора - в смисъл да го свалиш от колата... И все пак като доливаш успяваш ли да я обезвъздушиш добре? Твърди ли са мархуите?
1.Радиатора е чист,без запушвания равномерно топъл отгоре и отдолу.
2.Парно имам убиец,зимата също нямаше кахър-загряваше бързо и парното е ток.
3.днес сложих за проба стария темостат които не затваря хубаво-разликата е нулева-по надолнище охлажда дори няколко милиметра под 12ч обаче високата температура си я има.
4Обезвъздушавам идеално от пробката за обезвъздушаване на радиатора по всички правила,обаче на корпуса на термостата имам едно болтче,което до колкото знам също е за обезвъздушаване,но явно е превъртяло защото е залепено със нещо и не мога да го отвъртя,но по пътя на логиката,когато я пробвах с уздънен термостат т.е. постоянно отворен,няма как да задържи въздух там та от това да е кахъра.
5.Изпарителя на газовото ми е под нивото на тапата за обезвъздушаване,изпарителя си загрява за отр.време така че също не може да е от там кахъра(чувал съм че хора след монтиране на газово им почват проблеми с греене по тази причина).Маркучите са меки горещи равномерно.
Въпроса ми е някой имали представа на какви градуси трябва да сработва виското за М40,защото това което сложих не съм сигурен дали е за този мотор(95-105 С),защото откакто го сложих него с голямата перка(махнаг постоянно зацепената метална шайба с малка перчица) забелязвам че пак преминава средата но задържа на едно положение и не грее нагоре-по рано имах случай да отива до червено при натоварване или спиране на място,та идеята ми е да пробвам с 82 гр термостат и друго виско защото дефакто се получава че има терморегулация но сякаш се случва по късно отколкото трябва и минавам средата-като чуя да забучи виското температурата тръгва надолу и спира малко след 12ч.явно тогава затваря термостата и си остава на по-висока работна температура?дали е там разковничето?88 С ми дава за термостата по каталог,обаче факт е че когато термостата отвори стрелката ми е подминала 12ч с 2-3 мм!
Ludmil написа:Провери си:
-индикатора на таблото или термо датчик
-обезвъздушаване на системата
-липса на хермитизация
-виско
-термостат
-водна помпа
-запушен радиятор
Обезвъздушена е
термостата е нов 88 С
Водната помпа е нова
Виското е ново БЕР и работи коректно
Радиатора е промиван чист отвън и отвътре равномерно топъл горе и долу
-Как се проверява за херметичност?
-Кажи ми параметри за проверка на термодатчика?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
а не допускаш ли че съвсем случайно може да си издухал гарнитура? че съм имал абсолютно същия случай като твоя без да надува маркучите и само леко да си губи водата....
върви да ти проверят парите от казанчето дали имат изгорели газове с тестер и дано да няма... ама на там отиват нещата...
върви да ти проверят парите от казанчето дали имат изгорели газове с тестер и дано да няма... ама на там отиват нещата...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
E30_M_Tech_ll написа:а не допускаш ли че съвсем случайно може да си издухал гарнитура? че съм имал абсолютно същия случай като твоя без да надува маркучите и само леко да си губи водата....
върви да ти проверят парите от казанчето дали имат изгорели газове с тестер и дано да няма... ама на там отиват нещата...
Нямам пари в казанчето,ходих и това да проверявам,няма капчица антифриз при маслото,а загубата,ту я има,ту я няма,дори не съм сигурен че губи щото спада до едно определено положение и спира,но съм виждал като угася мотора когато е загрял повече как през капачката на казанчето почва да избива вода и да се стича,та предполагам че това става и в движение на позагрял мотор но я изпарява ??!?
Баси схемата-синджир има-коза няма



bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
бате..ти тоя проблем го имаш май от както взе колЪта 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Явор написа:бате..ти тоя проблем го имаш май от както взе колЪта
Факт.Факт е също и че всичко по охладителната система е сменено,а проблема продължава да го има,факт е че никога не съм мерил реалната температура през диагностика да речем-днес ми хрумна тази идея след коментар на един колега,това ще го свърша утре и ако се окаже че наистина грее го пускам тоя мотор за части-явно има некъв дух у него и без тва В20-ката седи вече втори месец у гаража

П.С. Кажи на какъв темп. диапазон работи виското за М40?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
залагам на тиквата

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Явор написа:залагам на тиквата
Без надув и газове в антифриза?


bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Колега а защо не заложи че при всичко сменено и проверено проблема си остава заради Тъпата Гъзова уредба... 

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
doctoragsxr написа:Колега а защо не заложи че при всичко сменено и проверено проблема си остава заради Тъпата Гъзова уредба...
поради каква причина?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
Вземи един комплект гуми и иди ги скъсай на някой плац, ако е глевата ще разбеш бързо
П.с. и аз залагам на тиквата, имал съм абсолютно същия проблем и се оказа гарнитурата

П.с. и аз залагам на тиквата, имал съм абсолютно същия проблем и се оказа гарнитурата

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40
momo-1st написа:doctoragsxr написа:Колега а защо не заложи че при всичко сменено и проверено проблема си остава заради Тъпата Гъзова уредба...
поради каква причина?
Ами просто съм фен на газовите уредби,режат се маркучи правят се някви разклонения,все едни такива хубави работи ...

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани