Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от momo-1st » 09 Май 2012, 12:01

Здравейте колеги,отново започнаха жегите и отново започнах да се връщам към един стар проблем който бях сметнал за изчезнал,а именно-Височката температура на мчмчмчмчМ40-ката.
viewtopic.php?f=6&t=254814 - това е старата тема която бях пуснал миналата година-напредъка от нея е,че термостата е сменен с нов такъв,водната помпа също,въпреки,че старата като я свалих-нямаше дори минимални признаци,че не е наред,освен факта,че е с ламаринената турбина-аз поставих помпа с лята такава.Сложил съм и виско с голяма перка,тъй-като тази постоянно зацепената която беше беше с много малка перчица и ме съмняваше че не прави достатъчен въздухопоток.

Сега симптомите-колата продължава често да държи високата си температура ако след движение я спра на място,също така и при по-продължително каране особено с по-висока скорост,също като спра и угася,ако след малко дам на контакт стрелата е почти в лютеницата,а като запаля отива на 12ч-виското работи идеално,термостата също отваря.Когато забучи виското температурата си отива в нормалните граници веднага,но до тогава работи на по-висока температура-почти на следващата след средата.Термостата ми е на 88 градуса,виското което поставих е BEHR,на него пише мисля 95-105 градуса.
Така-стана роман,но целя да ви дам максимално обемна информация-въпроса ми е дали има вариант да не работи коректно термостата или виското да е с твърде големи градуси за тая кола?НА капачката на радиатора ми пише 140 и след по-продължително каране като истине колата виждам че нивото на антифриза понякога пада-няма теч отникъде-отдавам го на факта че го изпарява през капачката заради високата температура.
ИДЕИ?
Благодаря предварително!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от KPETEH » 09 Май 2012, 13:24

Аз имам същия проблем, отпреди 2 години. Дори термостата ми е на 80 градуса. Според мен дърпа въздух докато работи от капачката за обезвъздушаване на радиатора отгоре и после от там излиза като вдигне налягане. При мен не губи антифриз. "Нормална" е температурата когато и парното работи. Симптомите обаче са като при преебан термостат. Според мен без виско температурата няма да прехвърля 12 и 1. Мил ли си си радиатора - в смисъл да го свалиш от колата... И все пак като доливаш успяваш ли да я обезвъздушиш добре? Твърди ли са мархуите?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от Ludmil » 09 Май 2012, 15:51

Провери си:
-индикатора на таблото или термо датчик
-обезвъздушаване на системата
-липса на хермитизация
-виско
-термостат
-водна помпа
-запушен радиятор
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от momo-1st » 09 Май 2012, 17:23

KPETEH написа:Аз имам същия проблем, отпреди 2 години. Дори термостата ми е на 80 градуса. Според мен дърпа въздух докато работи от капачката за обезвъздушаване на радиатора отгоре и после от там излиза като вдигне налягане. При мен не губи антифриз. "Нормална" е температурата когато и парното работи. Симптомите обаче са като при преебан термостат. Според мен без виско температурата няма да прехвърля 12 и 1. Мил ли си си радиатора - в смисъл да го свалиш от колата... И все пак като доливаш успяваш ли да я обезвъздушиш добре? Твърди ли са мархуите?


1.Радиатора е чист,без запушвания равномерно топъл отгоре и отдолу.
2.Парно имам убиец,зимата също нямаше кахър-загряваше бързо и парното е ток.
3.днес сложих за проба стария темостат които не затваря хубаво-разликата е нулева-по надолнище охлажда дори няколко милиметра под 12ч обаче високата температура си я има.
4Обезвъздушавам идеално от пробката за обезвъздушаване на радиатора по всички правила,обаче на корпуса на термостата имам едно болтче,което до колкото знам също е за обезвъздушаване,но явно е превъртяло защото е залепено със нещо и не мога да го отвъртя,но по пътя на логиката,когато я пробвах с уздънен термостат т.е. постоянно отворен,няма как да задържи въздух там та от това да е кахъра.
5.Изпарителя на газовото ми е под нивото на тапата за обезвъздушаване,изпарителя си загрява за отр.време така че също не може да е от там кахъра(чувал съм че хора след монтиране на газово им почват проблеми с греене по тази причина).Маркучите са меки горещи равномерно.

Въпроса ми е някой имали представа на какви градуси трябва да сработва виското за М40,защото това което сложих не съм сигурен дали е за този мотор(95-105 С),защото откакто го сложих него с голямата перка(махнаг постоянно зацепената метална шайба с малка перчица) забелязвам че пак преминава средата но задържа на едно положение и не грее нагоре-по рано имах случай да отива до червено при натоварване или спиране на място,та идеята ми е да пробвам с 82 гр термостат и друго виско защото дефакто се получава че има терморегулация но сякаш се случва по късно отколкото трябва и минавам средата-като чуя да забучи виското температурата тръгва надолу и спира малко след 12ч.явно тогава затваря термостата и си остава на по-висока работна температура?дали е там разковничето?88 С ми дава за термостата по каталог,обаче факт е че когато термостата отвори стрелката ми е подминала 12ч с 2-3 мм!

Ludmil написа:Провери си:
-индикатора на таблото или термо датчик
-обезвъздушаване на системата
-липса на хермитизация
-виско
-термостат
-водна помпа
-запушен радиятор


Обезвъздушена е
термостата е нов 88 С
Водната помпа е нова
Виското е ново БЕР и работи коректно
Радиатора е промиван чист отвън и отвътре равномерно топъл горе и долу
-Как се проверява за херметичност?
-Кажи ми параметри за проверка на термодатчика?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от E30_M_Tech_ll » 09 Май 2012, 17:43

а не допускаш ли че съвсем случайно може да си издухал гарнитура? че съм имал абсолютно същия случай като твоя без да надува маркучите и само леко да си губи водата....
върви да ти проверят парите от казанчето дали имат изгорели газове с тестер и дано да няма... ама на там отиват нещата...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от momo-1st » 09 Май 2012, 18:21

E30_M_Tech_ll написа:а не допускаш ли че съвсем случайно може да си издухал гарнитура? че съм имал абсолютно същия случай като твоя без да надува маркучите и само леко да си губи водата....
върви да ти проверят парите от казанчето дали имат изгорели газове с тестер и дано да няма... ама на там отиват нещата...


Нямам пари в казанчето,ходих и това да проверявам,няма капчица антифриз при маслото,а загубата,ту я има,ту я няма,дори не съм сигурен че губи щото спада до едно определено положение и спира,но съм виждал като угася мотора когато е загрял повече как през капачката на казанчето почва да избива вода и да се стича,та предполагам че това става и в движение на позагрял мотор но я изпарява ??!?
Баси схемата-синджир има-коза няма :shock: :shock: :mhihi:
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от ///Явор » 09 Май 2012, 23:24

бате..ти тоя проблем го имаш май от както взе колЪта :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от momo-1st » 09 Май 2012, 23:50

Явор написа:бате..ти тоя проблем го имаш май от както взе колЪта :mhihi:


Факт.Факт е също и че всичко по охладителната система е сменено,а проблема продължава да го има,факт е че никога не съм мерил реалната температура през диагностика да речем-днес ми хрумна тази идея след коментар на един колега,това ще го свърша утре и ако се окаже че наистина грее го пускам тоя мотор за части-явно има некъв дух у него и без тва В20-ката седи вече втори месец у гаража :banghead:

П.С. Кажи на какъв темп. диапазон работи виското за М40?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от ///Явор » 10 Май 2012, 9:50

залагам на тиквата
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от momo-1st » 10 Май 2012, 10:22

Явор написа:залагам на тиквата


Без надув и газове в антифриза? :conf: Май ше заложим на некст левъл М50Б20 :bchug:
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от doctoragsxr » 10 Май 2012, 11:02

Колега а защо не заложи че при всичко сменено и проверено проблема си остава заради Тъпата Гъзова уредба... :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от momo-1st » 10 Май 2012, 11:16

doctoragsxr написа:Колега а защо не заложи че при всичко сменено и проверено проблема си остава заради Тъпата Гъзова уредба... :dunno:


поради каква причина?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от ge_a » 10 Май 2012, 11:24

Вземи един комплект гуми и иди ги скъсай на някой плац, ако е глевата ще разбеш бързо :mhihi:
П.с. и аз залагам на тиквата, имал съм абсолютно същия проблем и се оказа гарнитурата :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: Въпрос за виско,термостат и още нещо...М40

Мнение от doctoragsxr » 10 Май 2012, 12:31

momo-1st написа:
doctoragsxr написа:Колега а защо не заложи че при всичко сменено и проверено проблема си остава заради Тъпата Гъзова уредба... :dunno:


поради каква причина?



Ами просто съм фен на газовите уредби,режат се маркучи правят се някви разклонения,все едни такива хубави работи ... :yes:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook