Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или рейка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Колега,
Ето мойта тема... за това въпросно тресене...
viewtopic.php?f=35&t=275743
На мен ми остана да сменя за последно тампоните на кривите носачи още веднъж.
След тази операция ако продължи тресенето отивам в Камор. Надявам се тези дни да ги сменя...
п.с Задължително си купувай качественни (лемфъродер) части не жали за да не даваш по 2-3 пъти...
35лв е бройката за кривите носачи.
Ето мойта тема... за това въпросно тресене...
viewtopic.php?f=35&t=275743
На мен ми остана да сменя за последно тампоните на кривите носачи още веднъж.
След тази операция ако продължи тресенето отивам в Камор. Надявам се тези дни да ги сменя...
п.с Задължително си купувай качественни (лемфъродер) части не жали за да не даваш по 2-3 пъти...
35лв е бройката за кривите носачи.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
totopz написа:Благодаря много за изчерпателния отговор! Общо взето ми се изясни за какво става дума. Ако не ми открият нищо по предницата остава да отида и на такъв "динамичен баланс". Само искам да попитам - скъп ли е този баланс?
Доколкото си спомням, цената е около 30 лева за баланс на предните колелета.
Колега, когато бях сменил всичко по предницата с чисто нови оригинални авточасти и 4-те поредни статични баланса, които направих не успяха да отстранят вибрацията (и въпреки чисто новите гуми Continental тогава купени за 420 лева едната), окончателното решение на проблема дойде от динамичния баланс.
Оттогава, подобни проблеми решавам с динамичен баланс - напълно успешно и безусловно.
А иначе, сигурно има и колеги, при които резултатът от динамичният баланс е бил не просто 0, ами -13,7. Този резултат не би бил изненадващ, ако при извършването на динамичния баланс предницата е страдала от други сериозни недъзи като разбити, износени или долнопробни авточасти.
Успех

- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
здравейте колеги , и аз имах проблем сащия като вашия на колата на баща ми е39 530д 2002 и най накрая реших проблема
вибрацията изчезна напълно след като смених ,освен предните дискове и задните дискове. така че според мене от тях идва всичко.
И сега колата е пак удоволствие да се кара !
вибрацията изчезна напълно след като смених ,освен предните дискове и задните дискове. така че според мене от тях идва всичко.
И сега колата е пак удоволствие да се кара !
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Колеги, има леко развитие по темата. В събота закарах колата на майстор. Той ми набеди носач от едната страна и шарнир от другата. Понеже не можеше да намерим части в събота ремонта остана за идващия уикенд.
Като сменя частите пак ще пиша какво е станало.
Като сменя частите пак ще пиша какво е станало.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Добавям и развитието по темата - смениха ми въпросния шарнир и носач, но биенето си остана.
За момента мисля повече да не се занимавам, че много пари глътна този ремонт ей така за няма нищо. Ще свиквам с биенето пък живот и здраве по-нататък пак може да сменя нещо по предницата и дано се оправи.
За момента мисля повече да не се занимавам, че много пари глътна този ремонт ей така за няма нищо. Ще свиквам с биенето пък живот и здраве по-нататък пак може да сменя нещо по предницата и дано се оправи.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Колега при мен се получи такова тресене във волана при натискане на спирачки.Смених дисковете и се оправи.При мен когато колата почти сприра се усещаше как спира на тласъци.Майстора ми вика,че може да е от много неща,но се оказаха предните дискове.Това че си ги престъргал и за определени км. не е тресяла ме навежда за мисълта за дискове.
Поздрави и успех.
Поздрави и успех.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Колега смени и тампоните на "кривите" носачи ако не се оправи и дискове! И си провери подвижността на буталата на спирачните апартаи, освен това си смени и течността на спирачките за всеки случай (сменя се на 2 год) и ако не се оправи и дискове, мой съвет БМВ! След всичкото това нещо и масата пари
ще се радваш на колата си, аз бях така!

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Благодаря за съветите, но за момента не мисля повече пари да наливам. То и без това тресенето се усеща предимно при каране на магистрала, а там рядко се натиска спирачката.
Сега дадох и 25 лв. за стенд и не ми се иска пак да пипам по предницата и пак да ходя на стенд. По-нататък като нещо се разхлопа тогава повече.
Много ме е яд, че вместо да си давам парите за нафта ги давам за ремонти по тази глупава кола
То че е кеф да се кара БМВ спор няма, но да давам всеки месец по 200 - 300 лв за ремонти не си е работа.
Сега дадох и 25 лв. за стенд и не ми се иска пак да пипам по предницата и пак да ходя на стенд. По-нататък като нещо се разхлопа тогава повече.
Много ме е яд, че вместо да си давам парите за нафта ги давам за ремонти по тази глупава кола

То че е кеф да се кара БМВ спор няма, но да давам всеки месец по 200 - 300 лв за ремонти не си е работа.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
totopz написа:Много ме е яд, че вместо да си давам парите за нафта ги давам за ремонти по тази глупава кола
То че е кеф да се кара БМВ спор няма, но да давам всеки месец по 200 - 300 лв за ремонти не си е работа.
За съжаление е така


- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
totopz написа:Добавям и развитието по темата - смениха ми въпросния шарнир и носач, но биенето си остана.
За момента мисля повече да не се занимавам, че много пари глътна този ремонт ей така за няма нищо. Ще свиквам с биенето пък живот и здраве по-нататък пак може да сменя нещо по предницата и дано се оправи.
Ами имаше преди година ,а може и повече на един колега"Като отидиш при майстор,то му удари един здрав шамар и тогава си казвай проблема"Аман от такива ,като този ненормалник.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Здр.Колеги ,преди време имах същият проблем с "рено" (при спиране волана тресеше) и се започна : дискове и накладки-не се оправи,рейка,шарнири ,тампони,макферсон -пак и пак тресе?????????????????????????. Оказа се че има малко въздух в спирачната система,при спиране буталото на спирачния цилиндър пружинира от сместа(въздух-спирачна течност)при обезвъздушаване всичко се оправи.....
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Добре де тука пишете, че с нови дискове изчезвали вибрациите и след 1000км. пак идвали и следователно повече не може да е от дисковете. А минавали ви през ума, че от самия начин на каране за 1000км. може да се изкривят дисковете. Надкладките също са фактор. Винаги почвайте с измерване да дисковете дали са криви и след това нататък по веригата. Дори и след като се появят вибрациите отново, пак с тях почвайте. И като ходите някъде при "Майстори" нека ви показват кое е за смяна, начетох се на патили колеги от такива уж майстори дето си сменят здрави части, цел може да е от това. И аз го изпитах на собствен гръб, заради луфт в рейката, ми смениха здрава кормилна щанга.
- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Дискове може да се изкривят и от главините, ако е имала удър колата или е влизала в някоя голяма дупка, слага се новия диск и след определени километри главината почва да го криви...
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Niko88 написа:Дискове може да се изкривят и от главините, ако е имала удър колата или е влизала в някоя голяма дупка, слага се новия диск и след определени километри главината почва да го криви...
Аз карам Е 36 и проблема е същия.Сменил съм почти всичко по предницата(не зареди биенето,а защо си беше време)но пролема не изчезна.Но ако глвините са криви и съответно те криват дисковете,защо биенето се проявява само между 100-120км

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани