проблем с мощноста на 524тд
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2



А иначе, по темата, като прегледах мненията, започва да ми намирисва на един вакуум датчик дето има маркуч към всмукателния колектор. Пича да го прегледа и ако е наред, работата става дебела, щото отиваме към помпа, соре, ама симптомите са такива...

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
И аз имах проблем с въпросния вакуум датчик, и по-точно с маркучето което влиза в смукателния колектор. Ендо че цялото беше напукано и друго че самия щуцер (от към всмукателния колектор където влиза маркучето) беше запушен и от там грешна информация от самия ваккуум датчик към компа и колата нямаше мощност. Иди при някой да ти замери датчика от компа и ще ти кажат дали е от него.
При мен на място колаат си се форсираше, но като тръгнеш няма ник'ва мощ не може се изнесеш ... все едно без турбина .. ник'ва разлика след 2000 оборота...

Ето какво било...
Компютрите са му проблема на този мотор... 


Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
kam_tod написа:Ето какво било...Компютрите са му проблема на този мотор...
Нема да е първия нито пък последния

Абе бате колко такива коли с проблем в компютрите си виждал?
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани