маховик или аксиален лагер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
маховик или аксиален лагер
Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: маховик или аксиален лагер
svetlana написа:Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен
Само сваляне ще покаже сумата на ремонта, а с предположения сумата може да мине 1500 лв.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Re: маховик или аксиален лагер
знам че като се свали ще покаже каде му е болката но никои неиска безплатно да го свали и да ми каже проблема и ас неискам да плащам 2 пъти за демонтаж и монтаж тарса мнени което да ми помогне точно кое е маховика или аксиален лагер




- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: маховик или аксиален лагер
svetlana написа:Моля колеги за мненине .Много четох по въпроса в форума но все още незнам каде е проблема.Имам следният проблем:Колата BMW 320 компакт 150коня 2003г.6-степенна скоростна кутия при запален двигател когото работи на ниски обороти /не е на скорост/ при натискане на съединителя се чува шум като по силно тракане на двигателя.Скоростите си влизат нормално.Съединителя нормално отделя.Няма претреперване при гасене и палене.Няма покачване на оборотите и шумът се чува когато се натисне съединителя 4-5 см от покой.Когато съединителя освободи претискателният диск шумът не се чува.Шумът е като този нормалният при дизелите който се чува но двойно по силно"като при трактор"
Моля за помощ защото цените са убйствени.Едни майстари казват маховник други аксиален лагер.Цените и смяната не позволяват да се рискува за това Вашето мнение е важно за мен
Съединителя няма как да не отделя нормлано - само натягат се ,отделно да ти кажа ,че имаш късмет и маховика за твоята кола - е дооооста евтин и не се шегувам оригинален от Дару идва към няма и 600лв (по спомен а има от къде да се намери същия и с отстъпки дето се вика)...при 6 степенните скоростни кутии маховика е като на Е90 - който е сравнително евтин с този на 5 степенната скоростна кутия при Е46 фейс - 17000!!


Така както го обясняваш - най добре дай 200лв за преглед,приготви още малко за едно от 2-те ,това което обясняваш един добър майстор ще разбере какво - смени го да ти е мирна главата - имай предвид решиш ли маховик - смени и съединител ако не е нов - и колата заспива за следващите 150 000км - и ти се радваш

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- docktorat
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: София, Вълчедръм
- Пол: Мъж
- Кара: e36, e46
- Мечтае да кара: e90, X5, Q7
- Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9
Re: маховик или аксиален лагер
Маховика ти най-вероятно е демферен
и той си е заминал най-вероятно... Един колега на 328и беше с същите индикации като твойте, смени маховика и се оправиха нещата. Но внимавай с цените да не те метнат нещо, че само тоя демферен маховик е към 800 лв. а следват и лагер и притискателен диск и феродов
.
Има и оферта да си сложиш другия комплект с обикновен маховик и феродов диск и притискателен. мисля че този вариант може да ти се получи не е проблем и е поевтин. Всичко ново май е към 800-1000 лв. без труд.


Има и оферта да си сложиш другия комплект с обикновен маховик и феродов диск и притискателен. мисля че този вариант може да ти се получи не е проблем и е поевтин. Всичко ново май е към 800-1000 лв. без труд.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: маховик или аксиален лагер
docktorat написа:Маховика ти най-вероятно е демферени той си е заминал най-вероятно... Един колега на 328и беше с същите индикации като твойте, смени маховика и се оправиха нещата. Но внимавай с цените да не те метнат нещо, че само тоя демферен маховик е към 800 лв. а следват и лагер и притискателен диск и феродов
.
Има и оферта да си сложиш другия комплект с обикновен маховик и феродов диск и притискателен. мисля че този вариант може да ти се получи не е проблем и е поевтин. Всичко ново май е към 800-1000 лв. без труд.
Стига сте бъркали момичето (предполагам) с цените ,не най-вероятно ами 100000000% е демпферен от години доста автомобили (печки) са с такъв с цел намалени вибраии и шум - по горе го споменах това е на Е90 320д (който е съвместим с нейния)
Номенклатурен номер : 21207573047
Описание : МАХОВИК
Ед.цена (с ДДС) : 667.87 BGN
Има наличност
Кви са тези 800лв за маховик незнам,само трябва да провери но съм убеден на 90% че и трябва точно това,като цената може да слезе надолу доста имайки предвид тази цена...като прибавиш и един съединител и колата заспива ..но САМО ако е едно от 2-те...така ,че отиди на "лекар" и проверете добре - отиди на няколко най-добре

А дори и не си помисляй обикновен маховик - че ще продадеш колата

п/с: пиши едно лично по твоя проблем на nik4o_83 той сменя с такъв на Е90 и мина меко казано тънко,защото за Е46 320д/тд 150к.с маховика като най-евтино не съм видял поф 1000 + лева ,докато ако се разтърсиш малко почти съм убеден ,че ще минеш с толкова за маховик=съеднител=труд

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: маховик или аксиален лагер
съжалявам че се меся в темата на колежката, аз съм със същия автомобил само че 2001 с 5 скорости, има ли опция за смяна на скоростната кутия с 6 степенна и съответно маховика и съединителя със самата кутия.?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: маховик или аксиален лагер
iv4o9999 написа:съжалявам че се меся в темата на колежката, аз съм със същия автомобил само че 2001 с 5 скорости, има ли опция за смяна на скоростната кутия с 6 степенна и съответно маховика и съединителя със самата кутия.?
Aко трябва да съм честен мислех го същото,защото е адската оферта за цената на нов маховик,може да вземеш скоростна кутия (6) + нов маховик + съединител -реално идея по висока макс скорсот и намален разход - само ,че има нещо друго - не съм сигурен за предавателните числа и как стоя нещата с дифа


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: маховик или аксиален лагер
за дифа не съм сигурен но кардана се сменя до колкото знам защото скоростната кутия е по дълга и съответно трябва нов по-къс кардан
- firetux
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше AS71
Re: маховик или аксиален лагер
здравеите днес закарах колата на доктор
и проблема ми е в аксиалният лагер като се варти дере нещо в него.Сменян ми е претисквателният диск с друг (пак оригинален на БМВ ) които е подсилен незнам какво означава това и е малко по широк и има едно изяждане по рабовете с 2 думи може да изкара много може и малко за сега всичко ми излезна на 200 лв но ще видим за колко време
които е от плевен и му трябва свестен маистор на народни цени да драсне лс да му дам кординатите 



- docktorat
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: София, Вълчедръм
- Пол: Мъж
- Кара: e36, e46
- Мечтае да кара: e90, X5, Q7
- Детайли за колата: 325 tds, 320 d, A4 1.9
Re: маховик или аксиален лагер
браво
. наслаждавай се на шофирането, и дано преди пак да го усетиш тоя лагер - да си седнала в по ново БМВ 


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: маховик или аксиален лагер
Аз да споделя малко инфо тук от чуденето дали е маховик или нещо друго - незнам дали тук е мястото но все пак...
Преди да оставя колата в сервиза имах големи съмнения - но какво се оказа в последствие...
Гумено каре на кардан - на пръв поглед никакви забележки,но след свалянето на кардана просто лъсна,как е меко казано за смяна - така че съвет,по-добре да се провери при свален кардан
Лагер на кардан + крива генерация и тампон на генерация - това всичко на куп води до отвратителни вибрация в колата особено при движение на по-високи предавки и по-ниски обороти..
Сега всичко заспа

Преди да оставя колата в сервиза имах големи съмнения - но какво се оказа в последствие...
Гумено каре на кардан - на пръв поглед никакви забележки,но след свалянето на кардана просто лъсна,как е меко казано за смяна - така че съвет,по-добре да се провери при свален кардан
Лагер на кардан + крива генерация и тампон на генерация - това всичко на куп води до отвратителни вибрация в колата особено при движение на по-високи предавки и по-ниски обороти..
Сега всичко заспа


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: маховик или аксиален лагер
Gqbriel написа:Аз да споделя малко инфо тук от чуденето дали е маховик или нещо друго - незнам дали тук е мястото но все пак...
Преди да оставя колата в сервиза имах големи съмнения - но какво се оказа в последствие...
Гумено каре на кардан - на пръв поглед никакви забележки,но след свалянето на кардана просто лъсна,как е меко казано за смяна - така че съвет,по-добре да се провери при свален кардан
Лагер на кардан + крива генерация и тампон на генерация - това всичко на куп води до отвратителни вибрация в колата особено при движение на по-високи предавки и по-ниски обороти..
Сега всичко заспа![]()
Gqbriel, би ли споменал колко ти излезе ремонта и какво точно прави? Да не би да смени генерацията?
svetlana, как се държи колата в последния месец и половина. Има ли подобрение след смяната на аксиалния лагер?
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: маховик или аксиален лагер
и аз от скоро имам идентичен проблем като при колежката. ще се сваля кутията за нов лагер и за феродов диск, че като врътнах 591НМ и почна леко да приплъзва, което не е голяма изненада...
"Чемодан, вокзал, Москва"
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани