Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Дойдоха жегите и проблема е отново на лице.Акумулатора го изключвам като вариант да е от него проблема, върти като скъсан.Вчера смених и клапана в рейла(взет от е90 320д ударено на 60к) има малко напредък, но пак пали трудно.Днес смених и датчика в рейла(пак взет от същата кола) и пак няма напредък,дюзите ги гледахме с инпа и дис и са перфектни(възможно ли е да не задържат излишната нафта или не, при положение, че на ДИС ги дава перфектни).И да попитам според вас възможно ли е проблема да е от клапана на помпата за високо налягане или от онова реле(което се намира в жабката) което подава сигнал на подкачващата помпа.





- P.Markovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 02'
- Мечтае да кара: e90 m3
- Детайли за колата: Сива и лоша
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
А успяваш ли да я запалиш, колега? При мен правеше точно същото, стартера върти докато не се изтощи акумулатора но не пали, чак като изстине колата успяваше да запали от 5-тото 6-тото въртене, и като загрее край - няма палене. При мен след ремонт на дюзите се оправи, но не сме гледали колата с DIS или INPA.

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Добре де има няколко прости правила, които се спазват.
Гледа се дали има налягане по време на въртене.
Спрямо налягането се решава кое може да е проблема.
Ако клапана на дюзата изпуска налягане, то откачате маркучите на обратното гориво и подавате на контакт. Не трябва да излиза гориво от дюзите.
Започвате да въртите и гледата дели пак излиза гориво. Допустимо е да излиза съвсем леко, колкото да се каже, че излиза. Демек пак не трябва да излиза гориво. Ако започне да изпуска стабилно гориво, то работата е ясна.
Все пак има и параметър за налягането на захранващото гориво до ГНП-то. Ако то си е стабилно, то релето отпада.
Ама тези неща всеки уважаващ себе си майстор трябва да може да ги отхвърля. Елементарно е....
Гледа се дали има налягане по време на въртене.
Спрямо налягането се решава кое може да е проблема.
Ако клапана на дюзата изпуска налягане, то откачате маркучите на обратното гориво и подавате на контакт. Не трябва да излиза гориво от дюзите.
Започвате да въртите и гледата дели пак излиза гориво. Допустимо е да излиза съвсем леко, колкото да се каже, че излиза. Демек пак не трябва да излиза гориво. Ако започне да изпуска стабилно гориво, то работата е ясна.
Все пак има и параметър за налягането на захранващото гориво до ГНП-то. Ако то си е стабилно, то релето отпада.
Ама тези неща всеки уважаващ себе си майстор трябва да може да ги отхвърля. Елементарно е....
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
P.Markovski написа:А успяваш ли да я запалиш, колега? При мен правеше точно същото, стартера върти докато не се изтощи акумулатора но не пали, чак като изстине колата успяваше да запали от 5-тото 6-тото въртене, и като загрее край - няма палене. При мен след ремонт на дюзите се оправи, но не сме гледали колата с DIS или INPA.
да колега пали, но доста бавно върти поне 4-5 сек

- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
JTD написа:Добре де има няколко прости правила, които се спазват.
Гледа се дали има налягане по време на въртене.
Спрямо налягането се решава кое може да е проблема.
Ако клапана на дюзата изпуска налягане, то откачате маркучите на обратното гориво и подавате на контакт. Не трябва да излиза гориво от дюзите.
Започвате да въртите и гледата дели пак излиза гориво. Допустимо е да излиза съвсем леко, колкото да се каже, че излиза. Демек пак не трябва да излиза гориво. Ако започне да изпуска стабилно гориво, то работата е ясна.
Все пак има и параметър за налягането на захранващото гориво до ГНП-то. Ако то си е стабилно, то релето отпада.
Ама тези неща всеки уважаващ себе си майстор трябва да може да ги отхвърля. Елементарно е....
колега гледах стойностите за налягането в рейла докато въртя на стартер и показва:искано 300+единици, а дава 100 единици и така 2-3 сек и по едно време единиците стават 250+ и колата пали(цифрите не са съвсем точни но горе долу са така

- cekio
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: уличен хулиган
- Мечтае да кара: по-голям хулиган
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
а проверил ли си генератора дали зарежда , а и може да погледнеш шалтера и четките на стартера.
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)
Проблема е решен най накрая БЛАГОДАРЕНИЕ на Ванката ДИМИТРОВ.Проблема беше в дюзите, макар че на инпа и дис ги даваше с малки отклонения.благодаря Ванка





37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани