Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от svetlioxxx » 30 Апр 2012, 14:12

Дойдоха жегите и проблема е отново на лице.Акумулатора го изключвам като вариант да е от него проблема, върти като скъсан.Вчера смених и клапана в рейла(взет от е90 320д ударено на 60к) има малко напредък, но пак пали трудно.Днес смених и датчика в рейла(пак взет от същата кола) и пак няма напредък,дюзите ги гледахме с инпа и дис и са перфектни(възможно ли е да не задържат излишната нафта или не, при положение, че на ДИС ги дава перфектни).И да попитам според вас възможно ли е проблема да е от клапана на помпата за високо налягане или от онова реле(което се намира в жабката) което подава сигнал на подкачващата помпа. :help: :help: :help: :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 25.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d 02'
Мечтае да кара: e90 m3
Детайли за колата: Сива и лоша

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от P.Markovski » 30 Апр 2012, 15:11

А успяваш ли да я запалиш, колега? При мен правеше точно същото, стартера върти докато не се изтощи акумулатора но не пали, чак като изстине колата успяваше да запали от 5-тото 6-тото въртене, и като загрее край - няма палене. При мен след ремонт на дюзите се оправи, но не сме гледали колата с DIS или INPA.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от JTD » 30 Апр 2012, 17:07

Добре де има няколко прости правила, които се спазват.
Гледа се дали има налягане по време на въртене.
Спрямо налягането се решава кое може да е проблема.
Ако клапана на дюзата изпуска налягане, то откачате маркучите на обратното гориво и подавате на контакт. Не трябва да излиза гориво от дюзите.
Започвате да въртите и гледата дели пак излиза гориво. Допустимо е да излиза съвсем леко, колкото да се каже, че излиза. Демек пак не трябва да излиза гориво. Ако започне да изпуска стабилно гориво, то работата е ясна.
Все пак има и параметър за налягането на захранващото гориво до ГНП-то. Ако то си е стабилно, то релето отпада.
Ама тези неща всеки уважаващ себе си майстор трябва да може да ги отхвърля. Елементарно е....
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от svetlioxxx » 30 Апр 2012, 22:17

P.Markovski написа:А успяваш ли да я запалиш, колега? При мен правеше точно същото, стартера върти докато не се изтощи акумулатора но не пали, чак като изстине колата успяваше да запали от 5-тото 6-тото въртене, и като загрее край - няма палене. При мен след ремонт на дюзите се оправи, но не сме гледали колата с DIS или INPA.

да колега пали, но доста бавно върти поне 4-5 сек :dunno: и то само когато е топла, а като е студена пали много бързо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от svetlioxxx » 30 Апр 2012, 22:28

JTD написа:Добре де има няколко прости правила, които се спазват.
Гледа се дали има налягане по време на въртене.
Спрямо налягането се решава кое може да е проблема.
Ако клапана на дюзата изпуска налягане, то откачате маркучите на обратното гориво и подавате на контакт. Не трябва да излиза гориво от дюзите.
Започвате да въртите и гледата дели пак излиза гориво. Допустимо е да излиза съвсем леко, колкото да се каже, че излиза. Демек пак не трябва да излиза гориво. Ако започне да изпуска стабилно гориво, то работата е ясна.
Все пак има и параметър за налягането на захранващото гориво до ГНП-то. Ако то си е стабилно, то релето отпада.
Ама тези неща всеки уважаващ себе си майстор трябва да може да ги отхвърля. Елементарно е....

колега гледах стойностите за налягането в рейла докато въртя на стартер и показва:искано 300+единици, а дава 100 единици и така 2-3 сек и по едно време единиците стават 250+ и колата пали(цифрите не са съвсем точни но горе долу са така :oops: )а и колега искам да допълня когато е студено времето пали доста по лесно когато е загряла.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: уличен хулиган
Мечтае да кара: по-голям хулиган

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от cekio » 05 Май 2012, 17:20

а проверил ли си генератора дали зарежда , а и може да погледнеш шалтера и четките на стартера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: София,Пловдив
Пол: Мъж
Кара: f25'12 2.0d'

Re: Проблем с акумулатор(върти, но не пали)

Мнение от svetlioxxx » 10 Май 2012, 22:36

Проблема е решен най накрая БЛАГОДАРЕНИЕ на Ванката ДИМИТРОВ.Проблема беше в дюзите, макар че на инпа и дис ги даваше с малки отклонения.благодаря Ванка :bowdown: :yes: :yes: :driving:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook