Съвместимост ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 16 Юни 2006, 15:10

lowdriver написа:081 и 073 са Мотроник 1.1 (с такива са 25-ците двоен стоп, за които говорихме по-нагоре). Този "средния" не знам
какъв е, щото това не е номер по Бош. (трябва този номер 0 261 200 ХХХ).

и тоз средния е бош, щот поне на капака така пише вътре е бая по различен от другите два, вероятно не е мотроник щот и на капака не пише мотроник а на другите два пише, Май ся остана само да изтърбуша и този от колата да видя какъв е !
lowdriver написа:Колкото до дюзите на 25-цата, то те са 0 280 150 715, а на М50Б20 - 0 280 150 414.


Мерси за инфото дължа ти бира вече :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Юни 2006, 15:14

ge_a написа:То от тези Еку-та тръгна цялата тема, идеята е дали не мога да извада прома от едното и да го набия в другото :winky:


не схващам целта на занаятието :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 16 Юни 2006, 15:19

[steeN] написа:
ge_a написа:То от тези Еку-та тръгна цялата тема, идеята е дали не мога да извада прома от едното и да го набия в другото :winky:


не схващам целта на занаятието :)


Евентуален POWER :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 16 Юни 2006, 15:20

ge_a написа:и тоз средния е бош, щот поне на капака така пише вътре е бая по различен от другите два, вероятно не е мотроник щот и на капака не пише мотроник а на другите два пише, Май ся остана само да изтърбуша и този от колата да видя какъв е !

То е ясно, че е Бош...имах предвид, че по този номер , който си дал "разобличаването" му ще е малко
трудно...Ако има такъв , който да започва с 0 261 200 , ще улесни задачата. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 16 Юни 2006, 15:24

lowdriver написа:
ge_a написа:и тоз средния е бош, щот поне на капака така пише вътре е бая по различен от другите два, вероятно не е мотроник щот и на капака не пише мотроник а на другите два пише, Май ся остана само да изтърбуша и този от колата да видя какъв е !

То е ясно, че е Бош...имах предвид, че по този номер , който си дал "разобличаването" му ще е малко
трудно...Ако има такъв , който да започва с 0 261 200 , ще улесни задачата. ;)


Ми няма такъв които да започва с 0 261 200 ХХХ , има едно номерче което се повтаря при всички 078 и в кръгче и още един които е 1 216 280.9( е на неясния)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 16 Юни 2006, 15:53

Може и да бъркам и въобще този номер да го няма...А дали има нещо общо с този box :arrow:
Изображение
Изображение
Driver's Racing Team

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 16 Юни 2006, 17:00

Ми не ето как изглеждат и трите като черния е не ясния:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Юни 2006, 17:06

нямам идея, но "Getriebesteurung" значи контрол на скоростна кутия :mhihi:
от къде си ги изкопал тези антики ? :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Годеч / Берлин
Пол: Мъж

Мнение от Brezel » 17 Юни 2006, 4:06

Значи относно чипа.... за да стане трабва да сравниш номерата. ъа да можеш да преместиш чипа от едно ЕЦУ в друго е необходимо и на двете бошовските номера да са еднакви. След това глеаш номера на чипа или поточно номера върху лепенката на чипа. На оригиналните чипове ина лепенка с номер това е номера на софтуера. Ако тунинг чипа е правен като е променен оригиналния софтуер с номер ххххх то тогава можеш да го слагаш на коли единствено с такъв бошовски номер и такъв софтуерен номер. Всичко друго си е игра на късмет. 99% съм сигурен че чипа няма да пасне а дори и колата да работи то съмнявам се ефекта да е положителен
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 17 Юни 2006, 9:05

:OT: Прав си Драйвърче моя грешка :uups: :help:
street disorder workshop
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 17 Юни 2006, 10:44

Brezel написа:Значи относно чипа.... за да стане трабва да сравниш номерата. ъа да можеш да преместиш чипа от едно ЕЦУ в друго е необходимо и на двете бошовските номера да са еднакви. След това глеаш номера на чипа или поточно номера върху лепенката на чипа. На оригиналните чипове ина лепенка с номер това е номера на софтуера. Ако тунинг чипа е правен като е променен оригиналния софтуер с номер ххххх то тогава можеш да го слагаш на коли единствено с такъв бошовски номер и такъв софтуерен номер. Всичко друго си е игра на късмет. 99% съм сигурен че чипа няма да пасне а дори и колата да работи то съмнявам се ефекта да е положителен

Да де, ма тука говориш малко наизуст, щото при по-старите Мотроници (1.3, при БМВ,примерно) отчасти
не важи това. Сиреч, има взаимозаменяемост. Например програма от М1.3 173 пасва идеално на
381 ЕКУ.(пробвано) А,май, ще дойде да пасне и на 172, и на 380(за тях нямам инфо от първа ръка,
ма така като гледам нищо не ги спира...) Разбира се, програмите да са за съответния двигател, който
се управлява. Това, за което говориш е в сила при по-новото поколение, 3.1, да речем. Там освен номера
на ЕКУ-то, трябва и номера на софтуера (чипа) да съвпада. Но най-коректния и сигурен начин си остава
препрограмиране на заводската програма, де.
Sami99 написа::OT: Прав си Драйвърче моя грешка :uups: :help:

;) :bchug:
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 17 Юни 2006, 11:48

b2 написа:1. 325-ца и изобщо М20Б25 с L-Jetronic заводско няма :D
2. (не съм мноо сигурен) ама вътре в джетроника няма "чип", т.е. чип тунинга не е възможен, щото таблиците и т.н. не са на някъв софтуер записан на еепром(или там кво е) а изчисленията са един вид аналогови


ако греша някой по-запознат да ме поправи :)


ДА ПРАВ СИ :yes:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 17 Юни 2006, 13:24

0261200081 е за 325

0260002014 е за управление на автоматична ск. кутия

0261200073 е пак за 325.

За чиповете не се знае дали ще станат защото при някои 0261200081-ци и 0261200073 епромите са различни.Има с DIL27C256;E DIL27C32
и E DIL27C64.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 17 Юни 2006, 13:50

Лелеее как съм я изпуснал тая тема... не знам :shock: Явно от писане в тунинга :mhihi: И аз станах тунингистче :lol: Стига Офтопик

Сега по темата: И аз мисля също като Лоу че няма много мисъл от тея тунинги дето ги мислиш :idea: Да ти кажа ли че и аз бях експериментатор като тебе :mhihi: Кви ли не изгъзици съм си правил и то без да се замислям много :roll:

И в крайна сметка установих че с пръдня боя не става :lol: Ако искаш да тръгне добре колата и да имаш положителен ефект то само с смяна на ЕКУ няма да стане... по простата причина че за да постигнеш желани показатели на двигателя играят роля цифра неща!
Имаш горивна смес която при различните обороти трябва да варира, имаш предварение на запалването, имаш количество на въздуха постъпващ в цилиндрите... слагайки само ЕКУ от друг двигател всеки един от тея параметри остава същия но еку-то събира грешна информация и от там идва мазалото :idea:

Ти нали имаше Мегаскуйрт? С него мисля че ще имаш по-голям успех в оптимизирането на ресурса на ДВГ-то :idea:

А относно писаното по-горе за различните дюзи това според мен е крайно неприемливо :roll: (смисъл едно ДВГ да работи с 3 такива и 3 онакива )

Дюзи 414 от М50Б20 доста добре работят при М20Б25, разликата в дебита е минимална, но за сметка на това са 4-точкови и разпрашават доста добре горивото - следствие на което се получава много равномерна работа на двигателя и много плавно и равномерно откликване при настъпване на газта :idea:
Дебитомерите по номера са различни което ме навежда на мисълта че имат и разлика във характеристиките при промяна на въздуха преминаващ през тях ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 19 Юни 2006, 12:16

Дилян Пенчев написа:Лелеее как съм я изпуснал тая тема... не знам :shock: Явно от писане в тунинга :mhihi: И аз станах тунингистче :lol: Стига Офтопик


А аз толко време те чаках да се вкючиш а ти ми спамиш по дуги форуми :twisted:

Дилян Пенчев написа:Сега по темата: И аз мисля също като Лоу че няма много мисъл от тея тунинги дето ги мислиш :idea: Да ти кажа ли че и аз бях експериментатор като тебе :mhihi: Кви ли не изгъзици съм си правил и то без да се замислям много :roll:


Така е прави сте, ама за мен по интересното беше дали са взаймо заменяеми :winky:, дали се ползват еднакви Еку - та с различен софт или са различни и самите Еку-та ?

Дилян Пенчев написа:И в крайна сметка установих че с пръдня боя не става :lol: Ако искаш да тръгне добре колата и да имаш положителен ефект то само с смяна на ЕКУ няма да стане... по простата причина че за да постигнеш желани показатели на двигателя играят роля цифра неща!
Имаш горивна смес която при различните обороти трябва да варира, имаш предварение на запалването, имаш количество на въздуха постъпващ в цилиндрите... слагайки само ЕКУ от друг двигател всеки един от тея параметри остава същия но еку-то събира грешна информация и от там идва мазалото :idea:


:yes:

Дилян Пенчев написа:Ти нали имаше Мегаскуйрт? С него мисля че ще имаш по-голям успех в оптимизирането на ресурса на ДВГ-то :idea:


А той си е за мойта кола :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Дилян Пенчев написа:А относно писаното по-горе за различните дюзи това според мен е крайно неприемливо :roll: (смисъл едно ДВГ да работи с 3 такива и 3 онакива )


За съжаление съществува такава комбинация, въреки че и според мен е крайно неприемливо, ама кат собственика не обича да дава кинти :dunno:

Дилян Пенчев написа:Дюзи 414 от М50Б20 доста добре работят при М20Б25, разликата в дебита е минимална, но за сметка на това са 4-точкови и разпрашават доста добре горивото - следствие на което се получава много равномерна работа на двигателя и много плавно и равномерно откликване при настъпване на газта :idea:


Тва е полезно инфо, туко виж тръгне бум за подмяна да дюзи :mhihi:

Дилян Пенчев написа:Дебитомерите по номера са различни което ме навежда на мисълта че имат и разлика във характеристиките при промяна на въздуха преминаващ през тях ;)


За имане имат различни номера, но от трите които пробвах и разгледах, всичките станаха и колата си бачкаше, е не еднакаво но и кат ги разгледах различно им бяха натегнати пружините не сам ги въртял щот не бяха мой, но все си мисля че ако го врътнеш да дойде на твоя дебит ще стане, мое мнение а кат го пробвам ще бъда и сигурен .


Така и ся по темата оказа се, 320 - ката е с съвсем друго Еку - и няма как да стане съвпадение, после отворих и 323 - ката, тя пък се оказа с Еку от бълканската война !!! Но мисля че все пак се получи интересна и полезна тема за тези от нас които не бяха наясно с някой неща :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook