Въпрос за ГАЗТА!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 17 Юни 2006, 10:47

stanchev написа:когато ти е хубава кихалката нема грижи, на мене ми е гърмяло 2 пъти и нема проблем. просто това са някакви митове дето ги слушате от хората.
Да бе само дето хубавата ти кихалка трябва да я направиш на съмите колектори за да е 98% сигурно. Твоята там ли е...??? С тези кихалки дето ги слагат преди дебитомера или на кутията на филтъра ли? Айде няма защо да спорим. "Няма проблеми" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 17 Юни 2006, 11:48

Абе стига с туй гърмене бре. Някой да е виждал до сега пръснати колектори? То и турбо не можеше да се сложи, щото щяло да пръсне колекторите. Е, да ама не. Василен сложи турбо и си го дадува на 0,5-0,6 бара. А мой колега си сложи от онези турските "ментета" газови. Вярно, че не е на БМВ, а на Пежо 306. Но и то е с пластмасови колектори. Сложиха му две клапи на колекторите и пред мен е гърмяла поне 5 пъти (той реши, че му гори много и я удуши. Преди това не е гърмяла) и какво си мислите? 5 пъти си купува колектори? Не, кара си със старите. Аз също мислех да сложа като неговата уредба, но майсторите му казали, че не слагат на коли над 100kW, защото нещо не успяват да ги регулират. Или вървят като луди, но горят като лами, или горят нормално, но са куци коне. А дали да сложиш газ или не е лично решение. И никой няма право да ти казва: не го прави човече, осакатяваш колата. Виж, ако ти дава пари за бензин, да ти ги говори тия. Но в противен случай, просто да замълчи, ако няма какво стойностно да каже.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 17 Юни 2006, 14:32

TheBoss написа:Абе стига с туй гърмене бре. Някой да е виждал до сега пръснати колектори? То и турбо не можеше да се сложи, щото щяло да пръсне колекторите. Е, да ама не. Василен сложи турбо и си го дадува на 0,5-0,6 бара. А мой колега си сложи от онези турските "ментета" газови. Вярно, че не е на БМВ, а на Пежо 306. Но и то е с пластмасови колектори. Сложиха му две клапи на колекторите и пред мен е гърмяла поне 5 пъти (той реши, че му гори много и я удуши. Преди това не е гърмяла) и какво си мислите? 5 пъти си купува колектори? Не, кара си със старите. Аз също мислех да сложа като неговата уредба, но майсторите му казали, че не слагат на коли над 100kW, защото нещо не успяват да ги регулират. Или вървят като луди, но горят като лами, или горят нормално, но са куци коне. А дали да сложиш газ или не е лично решение. И никой няма право да ти казва: не го прави човече, осакатяваш колата. Виж, ако ти дава пари за бензин, да ти ги говори тия. Но в противен случай, просто да замълчи, ако няма какво стойностно да каже.
Кой е казал че не е лично решение дали да си сложиш газ или не...? Който иска даже и сам да си я направи ако може :mhihi: Ама доколкото си спомням темата е точно затова. Май по нагоре прочетох че иска и чужди мнения и съвети. Или....???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Vipers » 17 Юни 2006, 16:00

Всеки знае себе си. Аз повече от година съм с газов инжекцион Ланди-Ренцо и то втора употреба. Досега не ми е гърмяла нито един път. Върви си на газ както на бензин. В разхода почти нямам разлика. От време на време чистя компютъра на газовото като понатрупа грешки от студен двигател. Сменям си редовно въздушния филтър и на 20000 км филтъра на газовото. Георги Пенчев ми е виждал газовото и знае за какво иде реч. :mhihi: Всеки преценява за себе си. Мисля, че инвестицията си заслужава. Досега няколко пъти й изкарах парите. Шурея си сложи обикновено газово и редовно си сбира маркучите по пътя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Мнение.

Мнение от Joro2004 » 17 Юни 2006, 16:47

Изчетох всичко и реших и аз да напиша каквото знам. Писали сме по тази тема преди време и там споделих опита си с газта. Най ме е яд, когато хора без опит изказват мнение и по този начин объркват нуждаещия се от съвет наш колега. Значи отново: карам 520 М50 (с пластмасови колектори) , с обикновена газова уредба. Струваше ми 700лв. всичко, вече съм минал над 70 000км , като разхода ми е 16-17/100 градско и 10.5/100 извън града. Не казвам, че не е гърмяло. Случва се понякога, но маркучи не съм събирал. А колата си върви перфектно. Просто има неща, свързани с газта, които трябва да се спазват, за да караш спокойно. А те са:
1. Две предпазни клапи, една след дебитомера и една на КОЛЕКТОРИТЕ!
2. Свещи в перфектно състояние.
3. Чист въздушен филтър. (сменявям го на 5000км)
Аз също съм чувал за пръснати колеектори ( да не дава Господ), ама никой не знае дали са спазени горните условия. Естествено, че газовия инжекцион е по-добро решение, но за 1800лв., мерси.[/i]
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Мнение.

Мнение от slavianko » 17 Юни 2006, 17:48

Joro2004 написа:Изчетох всичко и реших и аз да напиша каквото знам. Писали сме по тази тема преди време и там споделих опита си с газта. Най ме е яд, когато хора без опит изказват мнение и по този начин объркват нуждаещия се от съвет наш колега. Значи отново: карам 520 М50 (с пластмасови колектори) , с обикновена газова уредба. Струваше ми 700лв. всичко, вече съм минал над 70 000км , като разхода ми е 16-17/100 градско и 10.5/100 извън града. Не казвам, че не е гърмяло. Случва се понякога, но маркучи не съм събирал. А колата си върви перфектно. Просто има неща, свързани с газта, които трябва да се спазват, за да караш спокойно. А те са:
1. Две предпазни клапи, една след дебитомера и една на КОЛЕКТОРИТЕ!
2. Свещи в перфектно състояние.
3. Чист въздушен филтър. (сменявям го на 5000км)
Аз също съм чувал за пръснати колеектори ( да не дава Господ), ама никой не знае дали са спазени горните условия. Естествено, че газовия инжекцион е по-добро решение, но за 1800лв., мерси.[/i]
Колега имам един въпрос. Какво имаш в предвид под хора без опит? И как ги определи??? И един последен. Какво значи? Цитирам "Да не дава Господ"
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Юни 2006, 18:01

quote="slavianko"]
stanchev написа:когато ти е хубава кихалката нема грижи, на мене ми е гърмяло 2 пъти и нема проблем. просто това са някакви митове дето ги слушате от хората.
Да бе само дето хубавата ти кихалка трябва да я направиш на съмите колектори за да е 98% сигурно. Твоята там ли е...??? С тези кихалки дето ги слагат преди дебитомера или на кутията на филтъра ли? Айде няма защо да спорим. "Няма проблеми" :mhihi: :mhihi: :mhihi:[/quote]
хубавата ми кихалка е на самите колектори, от тия дето са като тапа за вана. имам само една точно срещу първи цилиндър. гърмяла ми е защото аз си бях виновен. няма проблем да е обикновенна газова, НО трябва всичко друго да ти е в изправност. и голем плюс е да имаш ланда сонда контролер ;) не бих дал 1200+ лв повече, за да спестявам по няма и литър на 100 км 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Дааа.

Мнение от Joro2004 » 17 Юни 2006, 22:13

Не съм имал впредвид някого лично като казвам "хора без опит", но щом Славянко иска, казвам: това са хора, които са виждали някъде сцепени колектори, но не знаят как е станало. Обезопасени ли са били, не са ли? Както се казва, може майстора да си е изпуснал чука отгоре им. Нищо лично. А за другото, мисля, че е ясно. Казва се от суеверие, дори когато тръгваш на път, пък било и с чисто нова кола! Ама щом трябва и това да обяснявам, какво да кажа за другото...
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: SOFIA

Мнение от batevladi » 19 Юни 2006, 16:58

сега ако може и моето мнение! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Според мен BMW и АГУ не са направени един за друг :nono: :nono: :nono:
Имал съм 15 лични автомобила до сега/инжекциони, моно инжекциони, с клапани и с по "малко" клапани та дори и МБ 124 карбуратор/ Почти на всички съм слагал АГУ с надежда за по евтинко возене! обаче винаги съм се проклинал след това! :banghead: :banghead: :banghead:
Има една поговорка : Когато нещо работи остави го да си работи
Първо ще ти нарежат половината маркучи, второ ще си скъсаш нервите от ходене по реглажи и центровки/а на газ а на бензин/
После зимата проблеми с палене и т.н., колата ще ти смърди на "леш"
Ще смениш неколко комплекта свещи докато разбереш ,че не е от тях и т. н.
Ако искаш евтинко да се возиш си вземи нещо дизел. Просто забрави , че след слагането на газта ще имаш кола!!!

Към другите колеги: нищо лично!
Това си е мое мнение и съм го създал от натрупания опит които имам 14 години карам знайни и незнаини "Железа"
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 19 Юни 2006, 22:18

Нищо лично, но:
Няма да ти нарежат половината маркучи, а само един
Няма да се скъсаш да ходиш по реглажи, само един път да ти центроват газта (на бензин ако си работи добре не виждам какво може да се центрова)
Зимата си немаш никви проблеми, щото има едни такива модерни ключета дето като палиш и си на бензин
Свещи се сменят и като караш на бензин, така че не виждам проблем
Дизел излиза доста по-скъпо от газта
Когато си сложиш газ пак имаш кола със сходни параметри като на бензин
Нищо лично, Бате Влади, но когато въртиш по много километри наистина има смисъл от газта. Ако имаше пара в изобилие никой нямаше да се замисля, но засега това си е добра алтернатива.
Изображение

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 20 Юни 2006, 0:28

Много се впрягате всички с тая газ.И моята е с М50 и обикновенна ГУ и си карам кат пич.И друго-средната цена на Е34 е около 4500 лв.а читав нов газов инжекцион е 2300 лв. за 6 цилиндров мотор.Май нещо няма логика а?Да не говорим,че по мои сметки се избива за около 80 000 км.
П.С.Виж да сложиш ГИ на Е39 по се вързва.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия

Re: Въпрос за ГАЗТА!!!

Мнение от tolqta bmw » 23 Юни 2006, 15:00

ne si slagai gazov injekcion 6toto nqma da ti vurvi kolata,az na moita imam gaz obiknovenna i sum s motor m50 vanus slaga si obiknovenna gaz s isparitel za pove4e kone moq e za 200 konq.pri gazoviq injekcion se dup4at kolektori i nai-dobriq maistor da ti go sloji 6te po4ne da ti prekusva kolata sled vreme.mn sa dobri na knqjevo.knqjevo sre6to serviza na prista oil.
_____________________________________________________________
Пиши на КИРИЛИЦА!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от ChinaLord » 24 Юни 2006, 12:09

....купих всичко, гумената тръба от колекторите нова за 77лв. , свещи, кабели...евала на момчетата от сервиза смениха ми всичко безплатно...и сега нямам проблеми---паля---гася---тръгвам :mhihi: колата върви като на бензин, само трябва да видя колко газ харчи...най накрая съм доволен....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Юни 2006, 13:18

с някой неща не съм съгласен, защото доста следя мои познати които карат на газ. не изразявам никакво мнение за или против газта, просто не съм съгласен с някой неща за обикновенните газови уредби ;)

stanchev написа:Няма да се скъсаш да ходиш по реглажи, само един път да ти центроват газта (на бензин ако си работи добре не виждам какво може да се центрова)

при всяка по-голяма промяна на температурата се налага реглаж на газовото. логично е... просто няма темп корекция. същото се налага и като ти се замърсява въздушния филтър...

stanchev написа:Зимата си немаш никви проблеми, щото има едни такива модерни ключета дето като палиш и си на бензин

не е точно така, като ти се натрупа наагар по дюзите, а това се случва, защото като не караш на бензин те нито се охлаждат нито се чистят, почва едно въртене зимата докато запали...

stanchev написа:Когато си сложиш газ пак имаш кола със сходни параметри като на бензин
ю

сходни до толкова, че един познат от форума с 318 бие 320 на газ и на бензин :) освен, че газта е по-ниско калорична, плочката за газта играе ролята на рестриктор и ограничава въздуха, който влиза в двигателя...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 24 Юни 2006, 14:30

[steeN] написа:с някой неща не съм съгласен, защото доста следя мои познати които карат на газ. не изразявам никакво мнение за или против газта, просто не съм съгласен с някой неща за обикновенните газови уредби ;)

stanchev написа:Няма да се скъсаш да ходиш по реглажи, само един път да ти центроват газта (на бензин ако си работи добре не виждам какво може да се центрова)

при всяка по-голяма промяна на температурата се налага реглаж на газовото. логично е... просто няма темп корекция. същото се налага и като ти се замърсява въздушния филтър...

stanchev написа:Зимата си немаш никви проблеми, щото има едни такива модерни ключета дето като палиш и си на бензин

не е точно така, като ти се натрупа наагар по дюзите, а това се случва, защото като не караш на бензин те нито се охлаждат нито се чистят, почва едно въртене зимата докато запали...

stanchev написа:Когато си сложиш газ пак имаш кола със сходни параметри като на бензин
ю

сходни до толкова, че един познат от форума с 318 бие 320 на газ и на бензин :) освен, че газта е по-ниско калорична, плочката за газта играе ролята на рестриктор и ограничава въздуха, който влиза в двигателя...

Съгласен :yes: Всяко нещо си има цена ;)
One passion,one car,one life...

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook