Проблем при профилактика на колекторите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем при профилактика на колекторите
Много съм доволен от крайния резултат след почистването на Агр-а и колекторите,но стана една малка бела при затварянето на колектора.
Тъй кат нямах търпение да видя крайния резултат от бързане скъсах един от осемте болта на колектора -по-точно третия от към предното стъкло,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
Само да уточня ,че оборотите не ми играят което означава, че не дърпа въздух ,но това не ми дава мира сега мамаму стара.
Имам и много снимков материал в какво състояние ми бяха колекторита и какви са сега ама нещо не мога да ги кача . Еми това е за сега дано да има развитие по темата ,защото на всеки може да се случи,а и забравих да ви кажа най-интересното , преди няколко месеца правих турбината на колата и майстора каза че нещо е минало през нея ама така и неразбрахме какво е минало,е сега вече разбрах -една от прословутите пеперудки направо си липсваше от колектора ,че и другите трябва да махна както и вие трябва да направите за да не прайте турбини после.
Тъй кат нямах търпение да видя крайния резултат от бързане скъсах един от осемте болта на колектора -по-точно третия от към предното стъкло,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.
Само да уточня ,че оборотите не ми играят което означава, че не дърпа въздух ,но това не ми дава мира сега мамаму стара.
Имам и много снимков материал в какво състояние ми бяха колекторита и какви са сега ама нещо не мога да ги кача . Еми това е за сега дано да има развитие по темата ,защото на всеки може да се случи,а и забравих да ви кажа най-интересното , преди няколко месеца правих турбината на колата и майстора каза че нещо е минало през нея ама така и неразбрахме какво е минало,е сега вече разбрах -една от прословутите пеперудки направо си липсваше от колектора ,че и другите трябва да махна както и вие трябва да направите за да не прайте турбини после.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Е тука се обърка нещо. Тия пеперудки като се скъсат падат в двг, а не в турбината, защото турбината ги нагнетява.
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)
Нормално е да пренатегнеш болт и да се скъса. Аз имам един такъв оргинален нов болт със самата метална втулка, която се набива в колектора. Мога да ти обясня как се монтира. Но щом е вътрешен болт няма как да духа въздух оттам - все пак са доста болтове. Та моя съвет е да не се занимаваш, освен ако няма да сваляш колектора по друга причина и да съчетаеш нещата.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
baga написа:Е тука се обърка нещо. Тия пеперудки като се скъсат падат в двг, а не в турбината, защото турбината ги нагнетява.
Просто от любопитство, неможе ли пепрудката да е минала през цилиндъра и после да е опърпала горещия охлюв на турбината, щом липсва едната значи е паднала вътре, а пък колегата не споменава двг-то да е блокирал и следователно е успяла да излезе по-някакъв начин

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
cfk написа:baga написа:Е тука се обърка нещо. Тия пеперудки като се скъсат падат в двг, а не в турбината, защото турбината ги нагнетява.
Просто от любопитство, неможе ли пепрудката да е минала през цилиндъра и после да е опърпала горещия охлюв на турбината, щом липсва едната значи е паднала вътре, а пък колегата не споменава двг-то да е блокирал и следователно е успяла да излезе по-някакъв начин

Ми колега колата направо си беше с много сериозен проблем ,тъй като турбината ми е изхвърлила маслото и направо единия целиндър ми го нямаше , но сичко се опрай с рециклиране на турбината/800лв/ ,та ся се чудя тъй и тъй ми я няма едната пеперудка та да зема да сваля и другите , другия вариант е да не би предишния собственик да е имал някъв проблем и да са му я махнали в някой сервиз,ама тогава идва въпроса ,защо не са махнали и другите.
Имам и един въпрос към по-компетентните ,като се махнат тия пеперудки ,механизма вакумния който ги отваря става ненужен ,че и той ли трябва да се премахне в смисъл ще има ли някъв проблем.
Имам и един въпрос към по-компетентните ,като се махнат тия пеперудки ,механизма вакумния който ги отваря става ненужен ,че и той ли трябва да се премахне в смисъл ще има ли някъв проблем.
режеш ги, а механизма остави да си "работи"
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1036026
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=69827
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1036026
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=69827
Re: Проблем при профилактика на колекторите
Малко да си възабновя темата.
Та някой може ли да ми каже как се вади болта от фтулката на колектора,без да се реже болта,че скъсах един болт и немога да слова новия?
Та някой може ли да ми каже как се вади болта от фтулката на колектора,без да се реже болта,че скъсах един болт и немога да слова новия?
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Проблем при профилактика на колекторите
Колега извинявай за оффа но може ли да кажеш с какво почисти колекторите защото няма как да се бръкне вътре???
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем при профилактика на колекторите
Ако става дума за чистене на колектора - аз чистих няколко колектора с шомпол за шишета и Меглио - взех най-твърдия шомпол от магазина.
Si non confectus, non reficiat.
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Проблем при профилактика на колекторите
Ще простите на новите. Трябват ли някакви нови гарнитури да се вземат предварително, защото съм решил да се заиграя и да видя какво е положението при мен. Не искам да разглобя и да тръгна да търся това-онова. Гледам на колекторите някакви оранжеви - приличат ми на гарнитури, може и да греша. Мисълта ми е: разглобяваш, чистиш и със СЪЩИТЕ неща сглобяваш. Благодаря и не се смейте много. 

Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Проблем при профилактика на колекторите
И аз съм така, карам си с един пренавит болт. Първия отгоре най-отпред. Купих си нов с втулка от БМВ, ама нещо нямам желание да свалям пак всичко.
Вече сигурно 3000км си карам така и проблем няма, даже и Гюнтер ми каза в БМВ, че мога и така да карам.
А иначе някой знае ли каква е процедурата за да се смени тоя болт?
Вече сигурно 3000км си карам така и проблем няма, даже и Гюнтер ми каза в БМВ, че мога и така да карам.
А иначе някой знае ли каква е процедурата за да се смени тоя болт?

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Проблем при профилактика на колекторите
basko написа:Ще простите на новите. Трябват ли някакви нови гарнитури да се вземат предварително, защото съм решил да се заиграя и да видя какво е положението при мен. Не искам да разглобя и да тръгна да търся това-онова. Гледам на колекторите някакви оранжеви - приличат ми на гарнитури, може и да греша. Мисълта ми е: разглобяваш, чистиш и със СЪЩИТЕ неща сглобяваш. Благодаря и не се смейте много.
Не е нужно да ги сменяш, но ако липсват е добре да ги сложиш.
Ако те притесняват, вземи 2 от едните и 2 от другите преди да почнеш да разглабяш, все пак не мисля, че са скъпи тия гумички.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
Re: Проблем при профилактика на колекторите
Взимате една четка с дълго рамо и 1л нафта и сте вие ,а относно въпроса ми ,някой свалял ли е болта от фтулката?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани