e38 725тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- veselin_nikolov8911
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 17.07.2011
- Местоположение: София с. Казичене
- Пол: Мъж
- Кара: рейса да не закъснява
- Мечтае да кара: Болид
- Детайли за колата: изгнила
e38 725тдс
здравеите колеги напът съм да си купя е38 725тдс автоматик бихтели ми казали плюсовете и минусите на колата. Мерси предварително
Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
- veselin_nikolov8911
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 17.07.2011
- Местоположение: София с. Казичене
- Пол: Мъж
- Кара: рейса да не закъснява
- Мечтае да кара: Болид
- Детайли за колата: изгнила
Re: e38 725тдс
някои нещо да сподели 

Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
Re: e38 725тдс
Като за начало можеш да прочетеш последните 10-15 страници с теми в подфорума. Аз така направих и доста добре се ориентирах.
Общо за дизелите имаше една много хубава тема преди години, но сега не мога да я намеря...
Колкото човека питаш - толкова различни мнения ще чуеш. Като цяло аз съм доволен от моята, гори малко, върви добре, вози комфортно, като изключим консумативите (масла/филтри/реглажи), разходите ми за последните 3 години са общо около 1000-1200лв, което е нищо. Зависи на какъв екземпляр си се спрял, колко е поддържан и как е каран. Съветвам те да вземеш някой с теб, който разбира от дизел и/или е имал BMW E38 725TDS, а също и ако може да направиш диагностика преди да я вземеш.
Аз не съм правил нито едно от нещата, за което те съветвам, но това ми е осмата кола и винаги съм ходил сам, харесвал съм нещо, купувал съм го и после не съм имал особени проблеми (освен с крадците).
Ето нещо доста разпространено за дизелите:
Общо за дизелите имаше една много хубава тема преди години, но сега не мога да я намеря...
Колкото човека питаш - толкова различни мнения ще чуеш. Като цяло аз съм доволен от моята, гори малко, върви добре, вози комфортно, като изключим консумативите (масла/филтри/реглажи), разходите ми за последните 3 години са общо около 1000-1200лв, което е нищо. Зависи на какъв екземпляр си се спрял, колко е поддържан и как е каран. Съветвам те да вземеш някой с теб, който разбира от дизел и/или е имал BMW E38 725TDS, а също и ако може да направиш диагностика преди да я вземеш.
Аз не съм правил нито едно от нещата, за което те съветвам, но това ми е осмата кола и винаги съм ходил сам, харесвал съм нещо, купувал съм го и после не съм имал особени проблеми (освен с крадците).

Ето нещо доста разпространено за дизелите:
1.Дизел се купува през зимата.Ако при -10 градуса и студен двигател се опита стартиране-всичко става ясно за конкретният автомобил.Добрият двигател ще запали само с един подгрев от накалните свещи /едно изгасяне на лампата за накала на арматурното табло/.При това без да се мъчи и хърка продължително време.Добрият дизел пали като бензинов мотор.
2.При току що стартиран студен двигател извадете щеката за маслото-от тръбичката не трябва да духа въздух или да излизат изгорели газове.Ако се появят маслени пръски-двигателят е издухан.Добрият дизел няма картерно налягане-не духа през тръбичката за щеката.
3.Развийте тапата за наливане на масло в двигателя при работещ горещ двигател.Излизането на изгорели газове и пръски масло от там е признак за недобър двигател.
4.Слушайте работата на двигателя.Добрият дизел работи стегнато, равномерно, без да мени обороти и без странични шумове-хъркане, стържене, виене, периодично скърцане, чаткане и др.Работата на добрият дизел може да се оприличи с музика-не трябва да дразни ухото.
5.Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя.Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни.Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос.Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател.Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота.Нормално е колата в началото да припуши черен дим.Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване.Проблем е ако след 2-3 секунди от установяване на оборотите на 2000 черният пушек не се изчисти, а продължи да излиза от ауспуха.Това е гаранция за лошо изгаряне на нафтата.Проблемът е или избягала центровка, коксувал разпръсквач /т.нар."пикаеща дюза"/, омекнали пружини на дюзите, но може и да се корени и в горивната помпа, което е твърде лош вариант.Специално френските дизели не припушват дори при рязко подаване на газ, поради радиално-лъчевите си дюзи и по-финото смесообразуване от директното впръскване.
6.Вземете лист хартия /примерно парче вестник или лист от тетрадка/.При запален двигател поставете листа върху отвора на ауспуха, така че изгорелите газове да го огъват при излизането си.Накарайте някой да подаде рязко газ и да пусне веднага педала.Листът първоначално ще се огъне под напора на газовете.Ако след отпускане на газта и при падането на оборотите на двигателя листа се засмуче от ауспуха имате гарантирано неплътни изпускателни клапани.
7.Отворете казанчето за антифриз при работещ двигател.Накарайте някой да подаде газ и да задържи около 2500 оборота.Ако от охладителната течност в казанчето започнат да излизат мехурчета с газ-имате издухана гарнитура.
8.При работещ двигател огледайте ремъчните шайби.Не трябва да имат радиално и аксиално биене при въртене.Това се забелязва сравнително лесно.
9.Изкарайте маслената щека и огледайте цвета на маслото.Дори и 20 километра след смяната маслото на дизела е катранено черно на цвят.Наличието на бяла емулсия е гаранция за вода в маслото.Всякакъв друг цвят масло освен черно е съмнителен фактор за наличие на присадка.
10.Вземете парченце стъкло и вълнено парцалче.Поставете върху стъкълцето капка масло от щеката и разтриите с парцалчето.Ако стъклото се надере-имате присадка в маслото.
11.Запалете двигателя и го оставете на празен ход.Просто следете вибрациите.Скачащият или тресящият дизел е неизправен.Тресенето може да се дължи на ниски регулирани обороти, но това е малко вероятна причина.Версията, че дизелът тресе и вибрира по принцип е мит.Може да е било така с прототипа на Рудолф Дизел, но не и със съвременен двигател.Моторът трябва да има спокоен, равномерен ход.Почти като бензинов агрегат.Завишената в сравнение с бензина вибрация идва от по-твърдата работа, на която принципно е основан този двигател.
12.Качете на канал колата и огледайте картера на двигателя за удари.Проверете за течове на масло при работещ двигател.Знайте, че най-трудно се отстранява теч между скоростната кутия и двигателя-смяната на виновната семеринга е доста трудоемка и изисква демонтаж на кутията.
13.Оставете колата на наклон за изкачване.Опитайте се да тръгнете без да подавате газ.Добрият дизел потегля по баир и се движи без нужда от допълнително натискане на газта на първа предавка с минимум двама човека вътре.Ако двигателят загася при това изпитание значи не струва.За сведение моя Форд катери без газ доста стръмни баири по черен път.
14.Изпробвайте колата на рязко ускорение.Дизелът трябва да изтегля равномерно с подчертана тяга при ниски обороти.Следете за поява на вибрации при ускорението.Ако установите такива причинени от мотора, не купувайте колата.Има проблем с горивната апаратура или по някаква причина се е изместил резонансния толеранс на двигателя-имах такъв случай наскоро.
15.Едва след като преминете всички указани процедури можете да закарате колата за тест в дизел-сервиз
Тестването на двигателя в дизел-сервиз не е нито скъпа, нито трудоемка, нито опасна процедура.Диагностиката струва тук във Варна 15 лева.Предполагам, че и в София или в друг град няма да е по-скъпа.Тя включва замер на компресиятана мотора, тест на дюзите, тест на горивната помпа и тест на накалните свещи.Хората там са специалисти и ще ви кажат какво точно му има на мотора и заслужава ли си парите.От мен знайте само, че няма начин всички цилиндри на един двигател втора употреба да дадат еднаква компресия.Важното е всеки по отделно да даде стойност не по-малка от средната между максималната и минималната указани от завода производител.Това е така заради ред причини-неравномерност на охлаждането, нагар или неплътни клапани и др.Всеки производител дава граничните стойности при нов и при износен за основен ремонт двигател.За Форд и 1900 кубиковите френски дизели /Пежо 405, Рено 19 и Ситроен ZX и др./ тези стойности са около 34-36 максимум и 24-26 минимум.Ориентировъчно двигател с 30 бара и повече компресия е добър и си заслужава.
Ако изпълните всички описани от мен процедури вероятността да ви метне някой мошеник се снишава значително.Все пак гаранция няма.Единственият сигурен метод за диагностика е да се разглоби двигателя и да се дефектира покомпонетно чрез микрометрични измервания.Това обаче никой няма да ви позволи да направите.В цялата работа има и известна доза късмет.Но то при всичко от живота е така.Въпроса с присадките е доста болен.Те се откриват много трудно и почти невъзможно без лабораторен анализ.Има два вида присадки-които се натрупват по износените части и които повишават вискозитета на смазващото масло.Първите се откриват много трудно.Все пак методът със стъкълцето и вълнения парцал открива повечето, защото съдържат твърди абразивни частици.Вторият тип се откриват лесно при студено време.Те сгъстяват маслото и си личи като се извади щеката на студен двигател-маслото е гъсто като пчелен мед.Освен това двигателят с тази присадка се развърта трудно при палене.Дори и зимата добрият дизел с хубаво и чисто масло трябва да се развърта енергично и без трудност при палене.
Толкова мога да кажа засега.Надявам се, че ще ви е полезно това, което написах.
- veselin_nikolov8911
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 17.07.2011
- Местоположение: София с. Казичене
- Пол: Мъж
- Кара: рейса да не закъснява
- Мечтае да кара: Болид
- Детайли за колата: изгнила
Re: e38 725тдс
мерси за отговора
помогна ми да разбера какво да гледам и направя принципно я зимам от познат и е мн красива досега съм карал само бмв е30 и то само бензинови но сега изкам да си зема е38 страшно много ми харесват ако направя сделката другата седмица ще направя снимки и ще я покажа 


Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
Re: e38 725тдс
На мен Е38 725ТДС ми беше първата ДИЗЕЛОВА КОЛА и първата с АВТОМАТИЧНИ СКОРОСТИ.
(Карал съм автомати преди, но не и мои).
Бях върл противник на дизела и автоматика едно време, обаче сега мнението ми е доста по-различно.
Понеже си близо до София, ако искаш пиши ми ЛС - моята преди да я взема беше минала през сериозен ремонт в един сервиз, в който са наясно с този мотор и може да са ти от полза.

Бях върл противник на дизела и автоматика едно време, обаче сега мнението ми е доста по-различно.
Понеже си близо до София, ако искаш пиши ми ЛС - моята преди да я взема беше минала през сериозен ремонт в един сервиз, в който са наясно с този мотор и може да са ти от полза.
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: e38 725тдс
Да споделя и аз нещо по темата
1.На запалена на място кола не трябва да мърда оборотомера.
2.Трябва да пали добре и студена,и при загрят двигател.
3.При загрял двигател стрелката на тампературата трябва да стои на 12 часа
4.Не трябва да има "ритане" или тресене при превключване на скоростите на автомата.
5.При възможност я покарай и със светеща лампа за горивото,не би трябвало да гасне.
6.Желателно е да няма бели кълбета дим през ауспуха
.......
Задължително сервиз и диагностика

1.На запалена на място кола не трябва да мърда оборотомера.
2.Трябва да пали добре и студена,и при загрят двигател.
3.При загрял двигател стрелката на тампературата трябва да стои на 12 часа
4.Не трябва да има "ритане" или тресене при превключване на скоростите на автомата.
5.При възможност я покарай и със светеща лампа за горивото,не би трябвало да гасне.
6.Желателно е да няма бели кълбета дим през ауспуха

.......
Задължително сервиз и диагностика

- veselin_nikolov8911
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 17.07.2011
- Местоположение: София с. Казичене
- Пол: Мъж
- Кара: рейса да не закъснява
- Мечтае да кара: Болид
- Детайли за колата: изгнила
Re: e38 725тдс
аз сега карам е30 кабрио автомат и е яка глезотия и небях мн фен на автомата то е за жените ама почна да ме кефи

аз съм от софия село.казичене просто така съм писал перник за бъзика


аз съм от софия село.казичене просто така съм писал перник за бъзика

Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
- GERMAN POWER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.12.2007
- Местоположение: ABU DHABI :)
Re: e38 725тдс
Колеги преди малко погледнах тази обява и останах доста очарован от тази кола ,ама честно
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details Моля ви погледнете я ,ако не ви представлява трудност ,тя грее просто





- ELZAGG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 439
- Регистриран на: 3.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: Е38 TDS + е30 318i и некви други!!!
- Мечтае да кара: BMW F06 — 6 Series Gran Coupe ///M Sport Package
- Детайли за колата: е38-725 TDS, автомат,
Audi A4 1.8T
Re: e38 725тдс
И аз я гледах колега, и ако наистина ги има всички тези допълнителни екстри, дето са описани, трябва да е много готина!
Ако ще я взимаш, обезателно диагностика при разбирач, да провери за течове, копресия и др. неща. Който разбира от дизели знае кво да търси! Иначе е перфектна на външен вид за тези годинки!

От цървул, бална пантофка НЕ става!
- GERMAN POWER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.12.2007
- Местоположение: ABU DHABI :)
Re: e38 725тдс
Колежке така или иначе търся дизел ,лимузина давам на бартер S 500 ,95 година само че малко са курназлийте да ги карат
тея самолети , и ако се гледа тази трябва да търся някой от варна с ТДС да види за какво иде реч ,в час съм само че горе долу ,не на цяло






- GERMAN POWER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.12.2007
- Местоположение: ABU DHABI :)
Re: e38 725тдс
Да подчертая че за пръв път виждам ТДС с толкова много екстри + това и ИндивидуаЛ
пък салона грее,отделно копчета всичко е в добро състояние няма протрито и така нататък.Километрите ако са реални
ще е чудо 





- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: e38 725тдс
GERMAN POWER написа:Да подчертая че за пръв път виждам ТДС с толкова много екстри + това и ИндивидуаЛ![]()
пък салона грее,отделно копчета всичко е в добро състояние няма протрито и така нататък.Километрите ако са реални
![]()
ще е чудо
Честно казано наистина има доволно екстри колата,изглежда много добре.
Двигателя и той лъснат.....ама за километрите не разчитай

Закарай я да я видят в сервиз и ако всичко е наред скачай смело

Re: e38 725тдс
В обявата не се споменава нищо за двигателя
Може и да е изгърмял или с някакъв друг сериозен проблем - иначе някак си цената не се връзва.
Най-добре им звънни да уточниш тези 'подробности'.

Най-добре им звънни да уточниш тези 'подробности'.
- GERMAN POWER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.12.2007
- Местоположение: ABU DHABI :)
Re: e38 725тдс
колеги разговарях с човека ,колата е на един собственик от италия , (модена) каза ми че била на реални километри той реално я закачал не била пипана уш . Купена за 120 хиляди марки преди години от италянеца,това е добре че не е от автокъща а от човек ,личи си че е доста запазена и гледана машина ,човека си купил новата и тази я продал




- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: e38 725тдс
GERMAN POWER написа:колеги разговарях с човека ,колата е на един собственик от италия , (модена) каза ми че била на реални километри той реално я закачал не била пипана уш . Купена за 120 хиляди марки преди години от италянеца,това е добре че не е от автокъща а от човек ,личи си че е доста запазена и гледана машина ,човека си купил новата и тази я продал![]()
![]()
Искай VIN -a и го прати да ти кажат оригинално как колата е излязла от завода с какви екстри, мотор и т.н.
Да не се окаже че от 3 коли е станала една!!!!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани