Помагайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Помагайте
От 10-тина дни съм горд собственик на БМВ 320 Д 2004.Когато го вземах всичко беше наред, но след няколко дни отпред от дясно започна да се чува едно ромолене.Отидох на майстор и той отсече лагер на главината.Съгласих се ,НО ето какво се получава.Когато при движение натисна съвсем леко спирачката, ромоленето изчезва.Когато завивам волана наляво или дясно (дори много леко)ромоленето пак изчезва.Ако е лагер на главината би трябвало да се чува постянно(според мен)Ако някой се сблъсквал с такъв проблем моля за помощ.Ако питането ми не е поставено на правилното място,посочете къде да чета ,че от много четене ми се изпотиха очилата.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Помагайте
Тук ти е мястото, покарай още малко без високи скорости и опитай да уточниш проблема- влияе ли се от скоростта и настилката, само при право движение ли е и т.н. Не е лошо да вземеш и второ мнение от друг майстор.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Помагайте
колега по пътя на логиката има вероятност да е лагер-то друго кво може да румоли-ако я дигнеш на крик и завартиш джантата няма ли да се разбере,а не би ли трябвало да има луфт в лагера 


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Помагайте
Не е задължително да има луфт с лагера. То това си е краен случай вече. Вдигни колата и завърти гумата. Ако е заминал лагера се чува ясно ромолене. Завърти и другата гума за съпоставка. По принцип ако е лагер би трябвало на ляв завой виенето да се засили, защото гумата се натоварва. Но ти казваш, че дори при леко кривване с волана ромоленето спира... Най-добре се посъветвай и с друг майстор, който да се качи с теб в колата и да чуе за какво става дума. Тоя първия майстор не го ли направи това? Ако ти е поставил диагнозата възоснова на твоето обяснение само, бягай от него.
Re: Помагайте
Майстора беше с мен,дори той караше,когато го чу и ми заостри вниманието върху проблема.Странното е ,че тогава се чуваше доста тихо.Повдигнахме колата на крик(незнам дали това е правилната дума)на 2м от земята ия разглеждах отдоло повече от 1/2 час.Тогава въртяхме и колелетата ,но нищо за което да се хванем.Впоследствие за около ден два това ромолене се засили и в момента е доста неприятно.Когато карам на право независимо от настилката се чува.Кривна ли волана дори съвсем малко изчезва за около 10-12 секунди и пак се появява,чукна ли спирачката,също.Дали е възможно някоя от накладките да чука по супорта.Търся някой с подобен проблем,за да не сменям напразно главина.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Помагайте
Няма как да е накладка според мен, защото те са си хванати много добре в скобата. Потърси мнението и на друг майстор. Тук не можем да ти кажем много, предвид и че не можем да чуем въпросното ромолене.
Re: Помагайте
Проблема е решен.След смяна на двама трима майстори, много разходки и качвания на подемника, се оказа ,че ИМА РАЗХЛАБЕНИ 3 0Т 5 БОЛТА НА ДЯСНАТА ДЖАНТА.Направо да умреш.Почти бях готов да сменям главина.Поне научих цените на някой резервни части
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани