Неоткриваем проблем с паленето
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Неоткриваем проблем с паленето
Колеги, колата е купена началото на март 98г. бензин/газ (ГИ Тартарини) и около месец нямаше абсолютно никакъв проблем.ГИ пали първо на бензин и след известно време прехвърля автоматично на ГАЗ и нямах никакви грижи но ...
Една сутрин преди 2 седмици не успях да я запаля, като симптомите бяха като на свършил бензин.Въпреки че бях сипвал скоро а и резервата не светеше се учудих, но приех възможността да е свършила тунджата и долях една 10 литрова туба.След 10тина завъртания успя да припали, около 1 минута кашляне и прекъсване след което се "изчисти" и мотора запя.Реших че проблема се е оправил и известно време палеше без проблем.Но след ден два отново сутринта на студено не поиска да запали.Сипах пак бензин, въртях до падане на акумулатор, но не ще и не ще.Та от там на репатрак и при майстора.Закачихме я за диагностика - никакви грешки.Датчици, ламбда сонди,клапани, мапани - всичко е на ред.Майстора зареди акумулатора, сложи го и от първо завъртане запали
. Посъветва ме травиално, да сменя свещи, горивен филтър и бензинова помпа.Смених ги с надеждата да се оправи, но не би - след ден два отново сутринта не поиска да запали.Следващото което ми дойде на ум е, че не ще да пали при по-малко от 15 литра бензин, тъй като бях чувал за подобни проблеми.Заредих около 40 литра и колата успя да запали на бутане, като пак около 1 минута работеше на 3-4 цилиндъра , с прекъсване на место ,малък черен облак от ауспуха, докато се "изчисти" и заработи нормално.Пак 2-3 дни безпроблемно палене, до тази сутрин, когато отново същия проблем.Успях да запаля на бутане и пак на диагностика, но отново не показа никакви грешки и проблеми.
След първоночалното палене на бутане и "кашляне", през деня колата пали от първи път 10 от 10 паления без никакви грижи и всичко работи идеално.Проблема се появява сутрин при напълно изстинал двигател.Последните съмнения на майстора са за прецакан клапан на картерните газове, който да я дави по някакъв начини, но няма гаранция че е от него.Другото, което ми идва на ум е ГИ да прави някакъв проблем, например копчето за прехвърляне на газ/бензин, но след първоначалното трудно палене ГИ работи перфектно и прехвърля от едното на другото гориво без никакви грижи.Лошото е че читавата диагностика на Тартарини има само в Пловдив което ми е малко далече а и почти съм сигурен че проблема не е в ГИ.
Та сега съм до никъде, колата си седи с проблема, а моите идеи са на изчерпване
.
Някой, ако се е сблъсквал с подобен проблем, ще съм благодарен ако помогне
Една сутрин преди 2 седмици не успях да я запаля, като симптомите бяха като на свършил бензин.Въпреки че бях сипвал скоро а и резервата не светеше се учудих, но приех възможността да е свършила тунджата и долях една 10 литрова туба.След 10тина завъртания успя да припали, около 1 минута кашляне и прекъсване след което се "изчисти" и мотора запя.Реших че проблема се е оправил и известно време палеше без проблем.Но след ден два отново сутринта на студено не поиска да запали.Сипах пак бензин, въртях до падане на акумулатор, но не ще и не ще.Та от там на репатрак и при майстора.Закачихме я за диагностика - никакви грешки.Датчици, ламбда сонди,клапани, мапани - всичко е на ред.Майстора зареди акумулатора, сложи го и от първо завъртане запали

След първоночалното палене на бутане и "кашляне", през деня колата пали от първи път 10 от 10 паления без никакви грижи и всичко работи идеално.Проблема се появява сутрин при напълно изстинал двигател.Последните съмнения на майстора са за прецакан клапан на картерните газове, който да я дави по някакъв начини, но няма гаранция че е от него.Другото, което ми идва на ум е ГИ да прави някакъв проблем, например копчето за прехвърляне на газ/бензин, но след първоначалното трудно палене ГИ работи перфектно и прехвърля от едното на другото гориво без никакви грижи.Лошото е че читавата диагностика на Тартарини има само в Пловдив което ми е малко далече а и почти съм сигурен че проблема не е в ГИ.
Та сега съм до никъде, колата си седи с проблема, а моите идеи са на изчерпване

Някой, ако се е сблъсквал с подобен проблем, ще съм благодарен ако помогне

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Бензиновата помпа смени ли я? Отзад в багажника в дясно, зад кората има едни бушони и едни релета. Това на снимката е релето на бензиновата помпа, размени го със някое от съседните релета, те са със същия номер. Там е и бушона на помпата.


- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Помпата е сменена, заедно със свещи и гор. филтър.Релетата не съм разменял,а бушона беше здрав, но все пак го подмених и него.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Няма как тази кола да не пали, да работи на по-малко цилиндри, когато запали и докато "изчисти" и да няма грешки...просто няма как!
Единственият вариант е софта на диагностика ти да е някакъв измислен
Единственият вариант е софта на диагностика ти да е някакъв измислен

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Неоткриваем проблем с паленето
има има
лошото е че и аз не разбрах тогава от какво се оправи.
ПС: Пробва ли вече да размениш релетата?

ПС: Пробва ли вече да размениш релетата?
- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Пробвах.Лошото е че вчера и днес пали безотказно и не знам дали реално се е оправила, или утре например ще ме остави пак 

- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Не е от релетата 

Re: Неоткриваем проблем с паленето
Имам БМВ Е36, ключа на колата е с чип. Вчера се опитах да я запаля, но при вкарването на ключа и завъратането му светнаха всички лампи на таблото и не иска да завърти стартера. Пробвах няколко пъти, но нищо е стана и се наложи да ме бутане, но и с него не стана. Незнам какво и има и се надявам, че някои от вас ще ми помогне и да се надяваме да има решение на проблема ми, или поне някакво предположение от къде може да се идва този проблема.:dontknow:
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Тъй като проблем се оказа явно по сериозен продължавам темата.
Сменено до тук:
-свещи
-бенз. помпа
-датчик разпределителен вал
-датчик колянов вал
-горивен филтър
-клапан на картерни газове
-демпферна шайба
-2-3 диагностики при 2 от БМВ "гурутата" в този форум, мерения на компресии, дебити и тн.
Ефект - нулев.Колата не иска да запали след известен престой, обикновено сутрин при първо палене.След смяната на датчиците започна да пали на стартер,но не винаги и изключително трудно след 10-15 завъртания, а и дори и да запали работи неспокойно 1-2 минути с леки припуквания в колекторите след което работата на двигателя се нормализира и цял ден пали и работи без проблем.На бутане колата пали и след първоначалното неспокойна работа на двигателя проблема изчезва за остатъка на деня.Някакъв проблем с ГИ не виждам тъй като колата се оставя да пали винаги на бензин, а при работата на ГАЗ не отчитам някакви проблеми, напротив според мен работи по-добре.
Ако някой е се е сблъсквал с подобен проблем или ако има някакви идеи, моля за помощ
Сменено до тук:
-свещи
-бенз. помпа
-датчик разпределителен вал
-датчик колянов вал
-горивен филтър
-клапан на картерни газове
-демпферна шайба
-2-3 диагностики при 2 от БМВ "гурутата" в този форум, мерения на компресии, дебити и тн.
Ефект - нулев.Колата не иска да запали след известен престой, обикновено сутрин при първо палене.След смяната на датчиците започна да пали на стартер,но не винаги и изключително трудно след 10-15 завъртания, а и дори и да запали работи неспокойно 1-2 минути с леки припуквания в колекторите след което работата на двигателя се нормализира и цял ден пали и работи без проблем.На бутане колата пали и след първоначалното неспокойна работа на двигателя проблема изчезва за остатъка на деня.Някакъв проблем с ГИ не виждам тъй като колата се оставя да пали винаги на бензин, а при работата на ГАЗ не отчитам някакви проблеми, напротив според мен работи по-добре.
Ако някой е се е сблъсквал с подобен проблем или ако има някакви идеи, моля за помощ

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Неоткриваем проблем с паленето
има вероятност газовото ти да пуска и газ като палиш сутрин и да дави колата пробвай затвори механично бутилката отзад при бутилката трябва да има една врътка затегни я за да спре да пуска газ и пробвай така
Барай шишарката Минкеее ....
- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Неоткриваем проблем с паленето
И това пробвах колега, не в това проблема явно
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Пробвай да смениш компютъра или поне го занеси някъде на ТВ сервиз да го духнат с топъл въздух, ако не можеш да вземеш един за проба.
- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Пробван е и номера с компютъра, не е от това.Все пак има лъч надежда.Днес на поредната диагностика изписа грешка - Vanos jammed.т.е механична повреда на Ваноса, съответно и натрупани грешки на ламбда сондите.След изчистване на грешките колата запали от раз.В Другиден Ваноса ще се отваря така че ще се види дали там е заровено кучето
.

Re: Неоткриваем проблем с паленето
колега някакво развитие ? че и нас ни мъчи същия проблем с ваносите ?
- brankoood
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 25.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Неоткриваем проблем с паленето
Ами колега, оказа че проблема няма нищо общо с ваносите.Нов температурен датчик и ламбда сонди и колата вече си пали без проблем.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани