Колегите от Варна на помощ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Mupaka
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Променливо
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330cd
- Мечтае да кара: BMW 330cd
- Детайли за колата: Facelift Coupe, червена кожа, автоматична скоростна кутия, сив металик 2004 година
Колегите от Варна на помощ
Здравейте колеги нуждая се от малко помощ от някой с 3-литров дизел имам много странен проблем, ходих буквално на поне 20 различни майстора и никой не може да помогне. Колата е 330cd автомат и не върви в ниските почва да се цепи от 2500 оборота, това се случи изведнъж без да съм пипал нищо по нея. Закачал съм я 5 пъти на компютър не показва никакви грешки единствено дава че дебитомера не работи на 100%, а да кажем на 90% днес махнах и катализатора, тъй като реших да отмятам възможните проблеми, но уви пак същата работа. Изчетох доста публикации в форума прверих и мап сензора, променливата геометрия работи идеално, маркучите за вакума са добре, но колата не върви в ниските и това е. Забелязах също, че когато се случи това нещо се появи и странен шум м/у 3000 и 4000 оборота все едно двигателя се протоварва, чува се едно силно бучене до някъде наподобява изпускане на въздух, но е малко по-различно. Миналата година смених изпускателните колектори и маркуча на кулера защото бяха спукани и тогава колата не вървеше съвсем, но звукът който се чува сега не е същият както тогава пък и колата си върви, но само във високите.
Молбата ми колеги е следната: трябва ми един кандидат да си сменим дебитомерите за един пробен тест, за да отхвърля или установя евентуална причина в дебитомера, не ми се купува, нов дебитомер преди да съм сигурен, че в него е проблема. Моля, ако има някой който иска да помогне да ми пише тук, на лично или направо да ми звънне да се разберем нещо телефона ми 0899 86 88 20 - Мирослав.
Ако някой е имал сходен проблем и някаква идея също да пише, защото е доста дразнещ проблем, който се надявам да отсраня скоро.
Благодаря Ви предварително!
Молбата ми колеги е следната: трябва ми един кандидат да си сменим дебитомерите за един пробен тест, за да отхвърля или установя евентуална причина в дебитомера, не ми се купува, нов дебитомер преди да съм сигурен, че в него е проблема. Моля, ако има някой който иска да помогне да ми пише тук, на лично или направо да ми звънне да се разберем нещо телефона ми 0899 86 88 20 - Мирослав.
Ако някой е имал сходен проблем и някаква идея също да пише, защото е доста дразнещ проблем, който се надявам да отсраня скоро.
Благодаря Ви предварително!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колегите от Варна на помощ
Колега, проверявал ли си кулъра за евентуални "течове". Имам предвид малки пропуски на въздух.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Mupaka
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Променливо
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330cd
- Мечтае да кара: BMW 330cd
- Детайли за колата: Facelift Coupe, червена кожа, автоматична скоростна кутия, сив металик 2004 година
Re: Колегите от Варна на помощ
Вчера го разглобихме отдолу махнахме корите и странното беше, че в дясната част беше леко омаслен и мене ме съмнява че може да е от него ще отида днес да махна пак корите и да измия отдолу и после ще гледам пак.
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Колегите от Варна на помощ
Здравей,колега!
Няма да мога да ти помогна със съвет,какво да провериш,но ако не ти помогнат от форума,иди в ЮНИАУТО (БОШ СЕРВИЗ) при Юлиян.Работи грамотно (има и диагностика),не взема скъпо или ако не може да се справи с проблема,поне ще ти каже къде да отидеш.Сервиза му се намира
от МЕТРО към летището вдясно,след РОМ ПЕТРОЛ бензиностанцията.На мен даже ми почисти и дебитомера с ултразвук,като бонус.Има и още един
сервиз,зад бившия завод МЕТАЛ,но там вземат малко по-скъпо.Иначе работят само дизелови двигатели и са много в час.Успех!!!
Няма да мога да ти помогна със съвет,какво да провериш,но ако не ти помогнат от форума,иди в ЮНИАУТО (БОШ СЕРВИЗ) при Юлиян.Работи грамотно (има и диагностика),не взема скъпо или ако не може да се справи с проблема,поне ще ти каже къде да отидеш.Сервиза му се намира
от МЕТРО към летището вдясно,след РОМ ПЕТРОЛ бензиностанцията.На мен даже ми почисти и дебитомера с ултразвук,като бонус.Има и още един
сервиз,зад бившия завод МЕТАЛ,но там вземат малко по-скъпо.Иначе работят само дизелови двигатели и са много в час.Успех!!!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- Mupaka
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Променливо
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330cd
- Мечтае да кара: BMW 330cd
- Детайли за колата: Facelift Coupe, червена кожа, автоматична скоростна кутия, сив металик 2004 година
Re: Колегите от Варна на помощ
Аз направо си купих нов дебитомер и разлика има определено, също я и чипнах малко в момента е доста добре днес ми предстои една смяна на маслото на автомата 

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Колегите от Варна на помощ
викентии70 написа:Здравей,колега!
Няма да мога да ти помогна със съвет,какво да провериш,но ако не ти помогнат от форума,иди в ЮНИАУТО (БОШ СЕРВИЗ) при Юлиян.Работи грамотно (има и диагностика),не взема скъпо или ако не може да се справи с проблема,поне ще ти каже къде да отидеш.Сервиза му се намира
от МЕТРО към летището вдясно,след РОМ ПЕТРОЛ бензиностанцията.
Какви пари взема за почистване на дебитомер на Е46 с ултразвук?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Колегите от Варна на помощ
Ами аз писах,че го направи като бонус (бях там за доста неща).Но на телефон отговаря и казва цена - 0897976699 Юлиан
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- mi6obmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, Е53
- Мечтае да кара: ново
Re: Колегите от Варна на помощ
Здравейте,завод Метал си е все още там,т.е.не е бивш,колкото до дебитомера,не бих дал пари за чистене,още повече в горе споменатия сервиз.Колкото до Миро,бих ти помогнал имам 330хд,за съжаление късно ти видях проблема.От дебитомера ли излезе? 0888246099-Мишо.
- Mupaka
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Променливо
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330cd
- Мечтае да кара: BMW 330cd
- Детайли за колата: Facelift Coupe, червена кожа, автоматична скоростна кутия, сив металик 2004 година
Re: Колегите от Варна на помощ
Определено има разлика в вървенето но пак ми се вижда леко мудна в ниските може да се видим и да сравним?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колегите от Варна на помощ
Mupaka написа:Аз направо си купих нов дебитомер и разлика има определено, също я и чипнах малко в момента е доста добре днес ми предстои една смяна на маслото на автомата
Колега, кажи къде я чипна и какво означава малко? Какво точно направи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Mupaka
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Променливо
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330cd
- Мечтае да кара: BMW 330cd
- Детайли за колата: Facelift Coupe, червена кожа, автоматична скоростна кутия, сив металик 2004 година
Re: Колегите от Варна на помощ
Ами ходих при един Тихомир се казва преди дом на камиона в дясно се пада, по принцип той ми каза че колата е барана и преди защото турбината надува на 1.6 + 1 от атмосферното налягане = 2,6, та той ми подмени софтуера прави разни настройки и ми каза, че я е направил да се стряска малко повече и в действителност се усеща за всичко ми взе 200 лв.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колегите от Варна на помощ
Mupaka написа:Ами ходих при един Тихомир се казва преди дом на камиона в дясно се пада, по принцип той ми каза че колата е барана и преди защото турбината надува на 1.6 + 1 от атмосферното налягане = 2,6, та той ми подмени софтуера прави разни настройки и ми каза, че я е направил да се стряска малко повече и в действителност се усеща за всичко ми взе 200 лв.
Повече не ходи при него защото ако турбото ти нагува на 2,6 скоро ще плачеш. Няма такава глупост като "турбината надува на 1.6 + 1 от атмосферното налягане = 2,6" При измерване на налягането на турбината не се прибавя една атмосфера от атмосферното налягане.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани